Friday, April 26, 2013

Anteron ja Ässien juhlaa


No niin, siinä se velipoika täytti viime maanantaina 6 vee. Onnea vaan Anterolle. Alat olee sinäkin jo miehen iässä. Ja eihän niitä juhlia voi ilman kakkua viettää, joten sellanenkin oli saatavilla. Sorry vaan Antero, mutta ei toi sun kakku kauheen hyvältä näytä, mutta onneks maku oli kohdallaan. Seuraavat synttärit onkin sit mun, mitä täällä juhlitaan ja niistä tuleekin ihan megabileet. Pääsen kattokaas ihan ulkomaille juhlia viettämään, hih....


Ja olihan sitä tällä viikolla muutakin juhlaa, kun ÄSSÄT näytti, mistä ne on tehty. Onnea ÄSSILLE Suomen mestaruudesta. Mä ja mun iskä ollaan niin onnellisia, että piti ihan kaivaa mun vanha fanituskuvakin esille. Hieno homma ÄSSÄT, turisen minä.


Ja jos ÄSSÄT on mun idoli, niin sitä on myös Humphrey. Siinä kuulkaas on mopsi isolla ÄMMÄLLÄ. Vallun kanssa ollaan niin innostuneena luettu tota Humphreyn kirjaa, että teveisii vaan kamu. Sä oot kans aika ÄSSÄ! Harmi vaan, että ei ihan livenä pääse herraan tutustuu, kun se  asuu jossain lontoonmaassa.


Mutta nyt mun kyllä pitää lopettaa tää turina ja lähtee pakkaamaan. Mennään kattokaas ensi viikonloppuna Tampereelle kiusaa Tapparafaneja oikeen urakalla. Pitäkääs peukkuja, että selvitään ehjin nahoin siitä reissusta :D.

No comments: