Thursday, April 05, 2012

Musta tuli vaari


Nyt kuulkaa on Fonzie poika onnesta sekaisin. Vai pitäskö ihan turista, että pennuista sekaisin. Mun rakas esikoistyttäreni Thelma synnytti maailmaan kaksi pientä mopsitytöntylleröä ja se tietty tarkottaa sitä, että musta tuli vaari. Rakkaat terveiset vaan Thelmalle ja lapsosille ja onnee myös ex-vaimo Sissille ja vävypoika Bozille unohtamatta tietty Pug-Iitin kenneliä. Tytöistä tulee taatusti yhtä kauniita kuin äitinsä on. Täytyy toivoo, et kun kesällä ajellaan Pohjanmaalla, että pääsisin tutustuu tyttöihin ihan silleen livenä.

Thelma ja mun lapsenlapset


Mut se, et musta tuli vaari, ei suinkaan tarkota sitä, että kaivaisin esiin rollaattorin ja olkihatun. Päinvastoin, mulla on jo kovasti kevättä rinnassa ja pilke silmäkulmassa, että varokaas vaan neitokaiset, kun meikä pääsee taas vauhtiin. En kattokaas tällä hetkellä oo naimisissa, vaan vietän ihan villiä ja vapaata poikamieselämää :).
Ja on niitä niksejä tälläkin viikkoo kehitelty. Anterolle just opetin, et ei noita iskän ja äiskän höpötyksiä kannata aina niin tosissaan ottaa. Ei ne aina itekkään tiiä, mitä höpisevat. Ja Anterohan on oppivainen poika totta kai, ei se muuten mun velipuoli oiskaan.

Antero, tää on sit se paikka, mihin iskä ja äiskä on ehdottomasti kieltäny jalan noston.


Fonzie, ai se oli tää paikka, mä luulin et se on ihan muualla.

Mut eipä tässä muuta turistavaa tällä erää. Mukavaa pääsiäistä vaan kaikille tasapuolisesti. Mä meen kattoo millasii pääsiäismunii me tänä vuonna saadaan… Äiskääää!!!! Missä on meen munaaat?

No comments: