Friday, March 30, 2012

Kesä tulossa, lomat menossa...

Elämä on epistä, turisen minä, ARGH! Iskä ja äiskä tekee täytä häkää kesälomasuunnitelmia ja mitä se tietääkään meille pienille alistetuille ressukoille. Se tietää TÖITÄ! Meille koittaa aina keväisin karu paluu todellisuuteen, kun äiskä aloittaa meen pöytätreenaukset. Se taas tietää sitä, et kesä koittaa ja meillä alkaa varsinainen showkiertue. Jos tästä jotain hyvää vois turista, onneks meen showt keskittyy yleensä kesään, niin saadaan kuiteski nauttia pitkästä lomasta siinä välissä.

Mä en kyllä tähän treenaus rääkkiin suostuis, ku ei mulla oo mitään treenattavaakaan, kun mä oon yksinkertaisesti vaan niin hyvä. Mutta kun tohon pöydällä riekkumiseen liittyy aina noita makoisia makupaloja, ni pakkohan se on siinä yrittää filmata. Antero, joka toimii mun ja Vallun personaali treenaajana käy kans pöydällä pelkästään niitten makupalojen kanssa. Antero kun noissa näytelmissä kuuluu meen huoltojoukkoihin, niin ei sen tarttis pöydällä seisoskella, mutta mitä sitä ei tekisi hyvyyksien eteen. Ainoo meistä on toi meen Vallu, joka tarttis kunnolla harjotusta. Mä en ymmärrä, mitä ihmettä se siinä pöydässä pelkää. Nytkin sen piti päästä ihan keittiön pöydälle seisoskelee, kun meen treenauspöytä aiheutti sille korkeenpaikankammoo. Pitäs varmaan laittaa Vallu korkeen paikan leirille harjottelee relaamista.







Mut mukavaa viikonloppuu kaikille, pärjäilkää…

Ps. Tän viikon niksivinkki on ”syökää kivii, syökää kivii…. siitä iskä ja äiskä tykkää….”






Ihanaa, kun tassut koskettaa taas maata!

No comments: