Thursday, April 12, 2012

Päästiinhän siitäkin pääsiäisestä


Niin se pääsiäinen meni melkein huomaamatta, kun munaruokii lukuun ottamatta ei meillä paljon pääsiäistä vietetty. Tipujakaan ei ollut, ellei Vallua sellaiseksi lasketa. Ainakin sen korvalook oli aika tipumainen tai ehkäpä enempi sellanen ranskis tyyppinen.

Te ootte vaan kateellisii mun korville. Tälleen kuulee paljon paremmin, millon aletaan ruokaa laittaa.

No oli mulla ny sentään tällänen vinkumunaki!

Pääsiäisen hyvänä työnä me oltiin koirarankkureita. Meillä päin kattokaas juoksi useemman päivän sellanen pystykorvanarttu vapaalla jalalla ja ilman meen apuu, ei sitä ois kukaan kiinni saanu. Ollaan me vaan hyvii houkutuslintui tollaselle juoksuiselle tyttöparalle.

Mut sitten kans vähän surullisii uutisii. Meen kesäkaara Pugvani laitettiin pääsiäisenä myyntiin. Aatelkaa nyt, et iskä ei kysyny multa tai pojilta, mitä mieltä me asiasta ollaan. Me ei haluta luopuu siitä ja ollaan päätetty, että jos ostajaehdokkaat meen näkyville tulevat, niin muristaan silleen, et karkuun juoksevat, niih….

Koska mulla ei nyt oo muuta turistavaa, niin ylpeenä isoisänä olisin laitellu lisää kuvii mun tyttäreni pikku prinsessoista. Mutta kun äiskä on taas naamakirjalakossa, niin en pääse niitä kuvia sieltä facesta varastaa, joten tyytykää ny Anteron kuvaan sitten *iso huokaus *

Miksi portti ei aukene mulle?

No comments: