Sunday, March 04, 2012

On siis kevät, kuljen Kalajärven rantaa...



Hellurei ja hellät tunteet kaiken karvaiset kaverit. Nyt on kevättä rinnassa, kun aurinko paistaa ja varikset rääkyy vai mitä lie harakoita lienevät. So what, tänään mua ei saa mikään murisee, paitsi Vallu, jos se ei lopeta mun rääkkäämistä, NIIH!!!! Koska mä aattelin nauttia tästä aurinkoisesta kevätsunnuntaista, niin päätinkin tällä kertaa turvautua kuvalliseen sanomaan kirjallisen paatoksen sijasta, niin tässä oisi muutamia kuvia viime viikon takaisista tunnelmista Kalajärveltä. Ja koska oon kuullut, et oisin kuulemma pikkasen itsekäs enkä anna riittävästi palstatilaa noille mun alamaisille, niin olkoon menneeks, muutama kuva myös Anterosta ja Vallusta, et silleen...




























































No comments: