Saturday, March 10, 2012

Kusti polkee ja posti kulkee...


Kunnioittavat terveiset jälleen täältä Kalajärven mopsiyhteisöstä. Täytyy turista, että oon tällä viikolla ollut tosi tyytyväinen Kustin tai siis postin toimintaan. Sinne se Kusti the Posti oli viikolla tiputtanut meidän postilaatíkkoon pari kunniakasta kirjaa, että vähän tässä pitää nenävekkii pitää ojennuksessa moisen kunnian johdosta. Mutta eipä noi "paperit" paljoo kuiteskaan mua hetkauta. Sama vanha Fontero mä oon, oli kunniaa tai ei. Enemmän ne "kuuniat" taitaa olla noitten kaksjalkasten mieleen. Anterokin tokasi, et kun siitä tuli kotivalio, niin paperin sijaan, sille oli iso pussi nameja tarjolla, et missäs ne mun ja Vallun namit viipyy, kysyn vaan.

Sain muuten ihan mukavii uutisia tällä viikolla. Mun rakas esikoistytär, Thelma, on pieniin päin ja toiveissa on, että mun titteleihin voidaan pääsiäisenä liittää myös isoisän arvo. Aatelkaa nyt, mikä onni niillä Thelman ja Bozin pennuilla on, kun syntyvät Suomeen ja saavat näin komian ja nuorekkaan isoisän (äiskä: katos nyt harmaaparta vähän peiliin). Suu suppuun äiskä, tittelittömillä ei oo paljon varaa suutaan aukoa.

Mutta mitäs tässä muuta kuin mukavata jatkoa kaikille. Kevät tulee kohisten ja sen myötä mekin saadaan taas "uima-allas" tohon etupihalle. Jos musta ei vähään aikaan mitään kuulu, niin oon sit kai hukkunut :/.

Keväisin terveisin tittelin kipeen äiskän ei niin tittelin kipee Fontero :D

ps. Sorry vaan kauheesti, mutta toi sylikoira Vallu halus väkisin työntää nenänsä tähänkin blokiin, murr...


2 comments:

Satu-täti said...

Onpa kiva kuulla teistä tältä kanavalta piiiiiiiitkääääään aikaan.
Nyt on pakko kertoa mitä on tänään tullu tehtyä; olen suorittanut traktorilla ajokokeen peräkärryn kanssa, sekä eteen että taaksepäin. Ensimmäinen (eteenpäin meno siis) vaihe ei tuottanut ongelmia, mutta jestas miten oli vaikeeta peruuttaa sitä rakkinetta, kun sehän meni mihin itse tahtoi. Mut onneksi löytyi ymmärtävä miespuolinen henkilö, joka vähän (lue paljon) avusti siinä ratin käsittelyssä, kun ei se blondilta tälläkään kertaa onnistunu. Sitä sulatellen heippa!!

Pojat said...

Hyvä Satu! Me halutaan sit ens kesänä sinne peräkärryyn, mut sovitaaks, et mennään vaan eteenpäin, HIH!