Wednesday, February 15, 2012

Reissumiestä vaisto vie, älä kysy minne johtaa tie...


Juu, toi otsikko pitää kyl paikkaansa, et älkää vaan kysykö yhtään mitään, kun ei koskaan tiedä mihin matka vie, kun tässä huushollissa asuu :(. Nytkin tuli käytyy Suomen Tampereella ja lisää reissuja tiedossa, kun ilmat vähän lämpenee. No tällä kertaa oltiin onneks ihan lomalla, kun Vallun ja mun ei tarvinnu tehdä edes töitä. Herroiks vaan oltiin hotellissa Anteron kanssa. Ilma oli kyllä aika karsee, kun meen pakkasraja ylitty reippaasti, niin jäi lähemmät kontaktit Tampereen naiskauneuteen vaan haaveeks. Äiskällä muuten oli matkan aikana joku ikäkriisi, kun se hoki koko ajan, et ikä on vaan numeroita. Sit sen piti olla mukamas vitsikäs ja ostaa mulle tollanen Old men rule -merkki. Olis varmaan halunnu itelleen sellasen Old women rule -merkin, mut eihän sellasta mistään löytyny, kun kuka sitä ehdoin tahdoin sellasta soopaa merkkiin painais (äiskä: Fontero, lähtölaskenta alkaa just nyt, ARGH!).





Tässä me ja puhtaat valkeat lakanat Hotelli Victoriassa.



No sit kun me kotiuduttiin Tampereelta, meen ihanat naapurit, Heidi ja Tomppa, tuli meille. Meen äiskä kyllä vois ottaa mallii Heidistä, kun Heidi ei oo niin tarkka meen makupalojen määrästä. Heidii tarvii vaan kattoo syvälle silmiin, ni johan irtoo :). Tomppa muuten on mun idoli. Aattelin ihan vakavasti, et sitten kun mä lopetan noi kehäketun hommat, niin taidan siirtyy musiikkibisnekseen. Tomppa varmaan auttas mua siinä mielellään.




Mä kuuntelen Tomppaa...






Mut nyt alkaa akku loppuu, ei siis multa, vaan tästä masiinasta, joten taidan lähtee varmuuden vuoksi minäkin lataukseen (äiskä: hyvä idea Herra ÄF). Palataan taas, kun on asiaa, moi!





No comments: