Thursday, February 02, 2012

Ulkonaliikkumiskielto!



No niih, koitti se sekin päivä, et mä määräsin meille ulkonaliikkumiskiellon. Se on kattokaas silleen, et vanhat luut ei enää 20:n asteen pakkasii kestä, joten asiat hoituu nyt sitten sisäpolitiikkaa noudattaen. Vahinko, et meille ei tuu Hesarii, kun sanomalehdillä ois nyt kova kysyntä. No joo, oon mä pari kertaa nenävekkini tonne takapihalle tyrkänny, mut ei oo mun juttu nää pakkaset, ei ees takapihalla. Samaa mä oot takonu ton nuorisonkin kaaliin, mut kyl ne pari kertaa on lähtenyt sala-asioille oikein hihnan kera, hui kun ovat hullui, Murr...

Toivottavasti ensi viikolla kaikki on toisin, kun meen pitäis lähtee vähän reissuun. Mä en kyllä mitään tossuja suostu tassuihin laittaa ja ne "ulkopuoliset tahot" siel reissussa, eivät taida olla yhtä suvaitsevaisiikaan tähän mun sisäpolitiikkaan, kuin toi mun henkilökunta. Mä kun en oo niit ulkopuolisii päässy kouluttaa niinku tota iskää ja äiskää, niin ne vois vaikka alkaa nipottaa.

Mutta koitetaan kestää. Katellaan vaiks lopuksi Anteroa asennoissa, kun se koittaa pitää itteensä lämpimänä.

Lämpimin terveisin Herra ÄF











2 comments:

Guru L. said...

Kiva filtti Anterolla! Me ollaan vähän samaa mieltä ulkonaliikkumiskiellosta, muttei noudateta sitä täsmällisesti Aamulla ollaan hetki, päivällä tovi ja vaan minä olen reipas ja lirautan muutamat suihkaisut, tytöt ei. Iltalenkille mentiin äipän kanssa ja tytötkin kyykistyi hankeen. Mirkku tulee ehkä siksi, kun on teitä hiekotettu ja se saa jotain kivensiruja napsia suuhunsa sillä välin, kun me Meerin kanssa tehdään jotain muuta.

Koettakaa kestää, ei nämä pakkaset kauaa kestä!

Fontero said...

Kiitos Guru ja eri toten Mirkku. Hyvä kun muistutitte taikasanasta "KIVIÄ". Mä meen heti sanoo äiskälle, et heittää kiviä takapihalle, niin mäkin saatan käydä siellä kipaisemassa. Kivet kun on niin maan mainion hyvii, nam...