Monday, December 07, 2009

On se vaan niin väärin



Heikun keikun ja mukavaa viikon alkua. On se kuulkaas niin väärin, et toi meen pikku epeli, siis Vallu, saa tehä ihan mitä sitä huvittaa. Kattokaa ny, kun se hyppii jo pöydilläkin. Ei me vaan Anteron kaa saatas tollasta tehdä.





No mitäs mokomasta kolme kuukautisesta. Vallulla oli kattokaas kuukautiset viime viikolla js äiskä oikeen yllätti Vallun. Osti sille lahjaks tassupyyhkeen ja siit ei Vallu kauheesti tykänny. Namii se ois kaivannu, toi meen syöppö, mut ei äiskä vaan sitä ymmärtäny, hih... Meil on sit niin tyhmä äiskä, et voi, voi... Onneks äiskä sentään tajuu tekevänsä virheitä ja korjas tilanteen lauantaina ja haki Vallulle Ikeasta marsun. Hih, ja kuten kuvasta näkyy, niin siitähän Vallu tykkäs.




Ollaan me kyllä namiikin saatu, kun joulukalenteri tuli käyttöön. Toi joulukalenteri on syöny sellasta koiransuklaata, et nami, nami vaan...



Vallu muuten alkaa valtaa elintilaa meen valtakunnasta, ku viime viikolla siihen huoneeseen ilmesty uus taulu. Ja kukas se siinä taulussa olikaan, Vallu Valdemar tietty. Pitäsköhän täs alkaa ihan huolestuu?




Niin ja kaiken huippu kyl oli, et Vallu sai viime viikolla postii, ihan omalla nimellään. Mähän oon meen virallinen postinhaalija, et Jenna hei, ens kerralla sit mun nimiin, ettei toi ipanapa pääse pullistelee :D (Vallu: Pöh, pitäähän mulle postii lähettää).


Mut sorry vaan, mua alko ny ramasee tosi mageesti, et käynpä ottaa pikku tirsat. Koittakaa olla itsenäisii ja itsepäisii vielä tänäänkin, bye, bye, bye...


4 comments:

Jenna said...

Moikka pojat :)!
Vitsit toi Vallun taulu on hieno! Tarvis varmaan näist meidänkin riiviöistä tommosia teettää :P!

Voi kuule Fonzie; just eilen kirjotin taas yhden kirjekuoren Vallun nimiin, mut kyllä mä luulen et tällee joulun aikaa sullekkin postia tulee, josoot ollu kiltisti :)

WOW, miten tuo Vallu seisookin hienosti! Iso kasa rapsutuksii ja suukkoja "kissalle"! Tottakait myös rutistukset isoille pojille <3

Pojat said...

Höh Jenna, taas Vallun nimiin… No pitää täs ootella, jos vaikka tyttömopsit heittäis kirjeillä, hih… Rutistukset otettu vastaan :D (Vallu: ja rapsutukset ja pusut kaa).

Guru, jengin stara said...

Kuules Fonzie, nyt kuulostaa kyllä vahvasti siltä, että olet mustasukkainen. Se on ymmärrettävää, mutta älä nöyrry nyt moiseen. Meillä kaikki lällätti Mirkkua silloin, kun se oli vaavi, mutta mä pistin itseni leuka pystyssä kaiken lässyttelyn yläpuolelle ja tein diilin äipän kanssa, että mä olen edelleen eka ja Mirkku tulee vahvana tokana.

Toisaalta teil on vaan kaksi aikuista, että on vahva vajaus kolmannesta sylistä, enkä osaa neuvoa , mikä siihen auttais. Mitäs, jos silloin, kun Vallu W.pääsee sylkkyyn, te Anteron kans hyppäätte perässä, kyllä kolme mahtuu siinä kuin kaksikin, kokemusta on. Pidä nyt puolesi ja pistä pienet tottelemaan ja olemaan alamaisia.

Mä sain tänään isomman palan kinkkua kuin Mirkku ja eilen ylimääräisen juustopalan. Hahhahhaa.

Miksei meil oo tollast kalenteria? Meillä on vaan tontunkuvia.

Fontero said...

Moikka Guru!

Kaipa mä sit oon vähän mustis, ku onhan mulla mustat tassutki. Tai oikeestaan mä taidan olla kade, kun tolla Vallulla riittää tota energiaa siihen malliin, et meikä poikaa heikottaa.

No totuuden nimessä on turistava, et kiva kaveri se on, ainaski sillon, ku se nukkuu eikä terottele hampaitaan mun poskivilloihin, HIH!

Ja kolme mahtuu mainiosti yhteen syliin ja neljäkin, jos on äiskää uskominen.

Terkkuja Mirkulle!

T. Fontero