Wednesday, September 02, 2009

Kyllä tää elämä voi sit välillä olla niin tylsää…

No moro taas. Ei uskois, mut kyl se Pressanki elämä voi olla tylsääkin tylsempää joskus. Kaikilla muilla tuntuu tapahtuvan vaiks mitä, mut me vaan ollaan ja ollaan. Sairastelutkin on tältä erää ohi, joten senki puolesta vois jotain aktiviteettii harrastaa, mutta ei ku ei. Henkilökunta kyl ite remuaa millon missäkin, kuten viime lauantaina synttäripippaloissa, joihin meitä ei suvaittu kutsua. Eipä silti, vaiks ne pippalot oli tuol vähän kauempana, ni kyl se musiikki ja laulu sielt kuulu tänne meille asti. Äiskä, et kai se ollu sä, joka siel laulaa luritti nuotin vierestä (äiskä: nyt hiljaa Fontero).

Onneks sentään vauvarintamalta kuuluu mukavii uutisii. Mun Sissi vaimo kuulemma voi oikeen paksusti, vaikka aikaa on vielä 3 viikkoo siihen H-hetkeen. Terveisii vaan Sissi, kyl mä oon hengessä mukana ja odotan niit vauveleita yhtä kuumeisesti ku säkin. Aattele, viel ku 3 viikkoo jaksetaan, ni sit meil on ihan ikioma perhe, WAU…

Ja jos Sissi viel oottelee, ni tänään aamusta syntyiki tonne Salon suuntaan kokonaista 4 pentua. Onnee vaan Osculle, Gracelle, Gurulle, Carlalle, Mirkulle ja Siirille uusista sukulaisista. Varsinki Grace ansaitsee suuret onnittelut hyvin hoidetusta työstä ja tsemppiä perheen hoitamiseen. Ja Siiri, nythän sä voit hoitaa nuorisovastaavan virkaa ihan kotioloissa, kun ne vauvelit vähän kasvaa ;).

Mut iloisista vauvauutisista huolimatta, mä jatkan tätä tylsistelyä, et sellasta tällä kertaa. Täs ois viel pari TYLSÄÄ kuvaaki, ni näätte miten TYLSÄÄ meil on :(.

Kyl on tylsää olla tassu sukassa...

... vai mitäs luulette?

Kyl me ollaan varsinaisii tylsimyksii...

Tylsä limapallo, mihin sä oot hukannu sisuskalus?

Miks ei mulle koskaan tapahdu mitään, plääh...

6 comments:

Guru, jengin stara said...

Terve! Mikä ihmeen töppönen Anteron tassussa on?
Vai tylsää, joopajoo, meil on kyl ohjelmaa vaikka muille jakaa, tosin mä en ole heti vapaaehtoinen osallistumaan aktiviteetteihin, joita järjestää Siiri. Hän tuli meille melkein viikko sitten ja jos mä joskus mainitsin, että Mirkku on eläväinen, niin perun puheeni, Mirkku on rauhallinen. Tosin ne Siirin kanssa yhdessä vetää muutaman kerran päivässä sellaisen shown, että alta pois, kirjaimellisesti. Tuonkin vielä sulattaa, mutta Siiri on ominut MINUN tyynyni vuoteessa, ja kun olen tällainen gentlepug, niin en kehtaa ajaa siskoa pehmusteeltani pois.

Nuo vaivat ja vammat on inhottavia ja rajoittavia, mutta kyllä ne paranee ja kohta on kaikki reeras taas.

Jännittää vähän Grassurassun pennut, ne voi olla liikkiksiä, saas nähdä, koska pääsee vilkaisemaan. No tällaista tosiäijää ei rääpäleet kauheasti innosta, enempi kai tyttöjen hommia. Jessus, sitten kun Siiri ja Mirkku alkaa vetää täyspainoista treeniä niiden kanssa, huhhuh, tää jää kyllä kotiin silloin.

Syksynalkua, pojat, olkaa reippaita!

Mister President said...

Terve vaan Guru! Äiskä sai päähänsa sillon viime viikolla, kun Anterolla oli yks tassu tulehtunu jonkun piikin takii, et siihen pitää laittaa tossu ulos mennessä. Ja Antero hömelö viel suostu pitää sitä tassussaan, huh… Mä en ois ainaka suostunu, mut ei mulle kyl yritettykään, sillon ku mulla oli tassu kipee. No, ei Anterokaan enää tota käytä, ku meen molempien tassut on jo kunnossa.

Tollasii noi naiset on. Omii kaiken lupaa kysymättä ja sit viel sekottaa miehen elämänki ihan sikin sokin ;). Kuita kamu kestää. Kun pysyy hiljaa ja huomaamattomana eikä missään tapauksessa sano niille vastaan, ni selvii parhaiten naisten kaa tai silleen ainaski meen iskä väittää.

Sit ku näät ne pikku pötkylät, ni lähetä meiltäki terkkui. Äiskä näytti meille niistä kuvan ja höpisi jostain ”Vallusta”, mistähän lie puhunu. Iskä ainaski oli sen näkönen, et höpise äiskä itekseks vaan…

Mut mukavaa syksyn alkuu sinnekin. Meillä on jo ekassa syyssateessa kastuttu, vaiks ei siin mitään eroo ollu noihin kesäsateisiin.

Kerttu said...

Mikäs mun suosikkipoikia niin tylsistyttää? Pitääkö mun ja äidin tulla potkimaan tylsyys pihalle? ;) Äiti lupaa, et mun seurassa ei tylsisty ;)

Pusuja pimeneviin syysiltoihin,
t. Kerttu ja sen Äiti

Pojat said...

Moikka Kerttu ja Kertun Äiskä!

Kai meit tylsistyttää tää syksy, pimeys ja se, ku ei mitään tapahdu, varsinkaan Vallu rintamalla.

Senkus hyppäätte huomen aamulla 324:n ja tuutte meen seuraks, ku äiskä yrittää siivota, hih... Mehän voitas vaiks kimpassa antaa äiskälle virtaa, vai mitä Kerttu?

Anne said...

Hyvin virkeitä tunnuitte eilen olevan, vaikka meiän tytöt oli kotona ;) Mut peukkui teiän äiskälle, se osas ja "se" oli hyvää ;)

Pojat said...

Totta kai oltiin virkeitä, ku olihan sulla ne tyttöjen tuoksut mukana, hih... Ja tosta äiskän osaamisesta. Kyl se osaa, jos joku neuvoo, sen verran yllättävä tapaus sekin on ;).