Wednesday, June 17, 2009

Hillitöntä menoo ja meininkii...


Hasta la vista kaikki nelijalkaiset henkilökuntineen. Meen äiskä on tän viikkoo lomalla ja oli järkänny meille ihan jättikivan yllätyksen. Äiskän kaveri, Anne, tuli meille aamupäivästä ja mikäs sen kivempaa. Vierailun kruunas viel se, et Annen mukana oli Sohvi, Sylvi ja Iita. A vot mikä rumba me saatiin aikaseks. Sylvi jopa ehti tipahtaa pöydältä, tai ainaski mä luulen, et Sylvi se oli, mut ei ihan varma voi olla siinä sähellyksessä.

Mehän sit tietty käyttäydyttiin taas ku herrasmiehet tyttöjä kohtaan, et Tyyne, no hätä. Ei noi Anterosta otetut kuvat paljasta koko totuutta (Antero: HUH, HUH, onneks ei. Rakas Tyyne, sä olit kyl koko ajan mun aatoksissa).

Sit ku tytöt lähti, mulla kesti hetken aikaa ennen kuin palauduin taas maan pinnalle. Läähätin siihen malliin, et äiskä pelkäs mun läkähtyvän, hih... Ja pihalle ku mentiin, ni en mä suostunu ees lenkille lähtee, ku piti kuumeisesti ettii sitä tyttöjen autoa. Nyyh, ei sitä vaan löytyny...

Mut mitäs tässä muuta, ku annetaan kuvien puhuu puolestaan. Anne oli ahkera ja kuvaili meit joka kulmasta, et tällästä menoo täällä tänään, HIH. Ja kiitos tytöt käynnistä ja lahjuksista kaa. Meen vesiautomaatti oli yliveto, sit ku äiskä tajus miten se toimii ja mopsipillerirasia tuli tarpeeseen, ku ton äiskän pää kuiteski reistaa vähän välii, niinku vähän kaikki muutkin paikat ;) (äiskä: Fontero, kuuliks kun me sovittiin Annen kaa, et sä joudut laihikselle. Mites suu nyt pannaan)? Pöh, onneks me ollaan iskän hoidossa kaks viikkoo, ni ei oo laíhiksesta pelkoo, et sil viisii... Ai niin, mites mä ny tälleen höpäjän. Kuvat ois siis tässä...

Maistuis varmaan sullekin?


Mä en haluu mökkihöperöks, ni parempi pysyä ulkotiloissa.

Onpas mukavan tuntunen tyyny ;)

Hei, minnes matka?

Mä ja mun luu.

Eiks tälleen paritellen oo paljon kivempaa?


Miten ois pikku pusu? (Tyyne: älä käsitä väärin, me vaan filmataan ;))

Tää on sellasta ratsastusta, tieks sä?

Nouseeks sun jalka tälleen?


Mä lähen kyl nyt haneen, täst ei tuu mitään...

Pitäskö pitää nimenhuuto, et kaikki on varmasti paikalla?

Ootkos ennen tutustunu tälläseen painilajiin?

Ethän oo mulle vihanen, ethän?

Kutsukaas ambulanssi, tääl ois yks ihan pitkin pituuttaan :D

Mä oon Sikari-Sakari

Hei, täähän oli sit mun paikka, eiks vaan?

Mä oon jäähyllä, HUH...

Pitääks sil Tigrulle antaa tekohengitystä, vai mitä sä oikeen teet?

Varokaas, mä oon tulos ;)

Mikäs tän leikin nimi on?

Ai, tääl on sittenkin kakssuuntanen liikenne.

Alas kuule jätkä vetää.

Hmm pöytä, pitäsköhän hypätä sille?


Mä uunotin ne kaikki ja omin sohvan ihan itelleni, jippii...

4 comments:

ässät ja ii said...

Kiitti pojat ihan sikana, kun saatiin kyläillä teillä ja sekottaa teiän päät *hih* Heikompi siin menossa kalpenis ;) Meil oli oikeen mukavaa, kyl sit ramas kun päästiin kotiin...

Nähdään taas, tulkaa meillekkin joku päivä :)

Pojat said...

Juu me ollaan vieläki ihan sekasi, mut ihan silleen mukavasti sekasi. Meil oli tosi kivaa teen kans, et kyl me toi Roudari Roope (lue iskä), laitetaan meet teille tuomaan. Katotaas ku äiskän oikee loma alkaa, ellei se joudu saikulle ennen sitä, ni eihän niillä sit oo muuta tekemistä, ku palvella meitä ja kuljetuspalvelu tietty kuuluu asiaan, hih...

Guru, jengin stara said...

Mikä säkä, pojat, 3 tyttöö kerralla kylässä! Ei mikään ihme, jos vipellyttää!

Olin minäkin ainoana poikana lauantaina mopsitapaamisessa, 6 tyttöö, mut eniten me telmittiin Mirkun kanssa, meil menee sillai intressit kivasti yhteen. Elsakin oli, mutta meillä alkaa hiukan kiintymys oleen viileän puolella.

Tästä sitten juhannuksen viettoon, tänään lämpeni kummasti ja äippä on suht hyvällä tuulella, joten voidaan saada jotain namukkia.

Hauskaa juhannusta teille ja teidän väelle!

Mister President said...

Moikka Guru!

Sulla ja Elsalla menee sit vähän samanlailla, ku mulla ja Sylvillä. Meen kiihkee rakkaus on kuihtunu ja mä siirsinkin sit tunteeni Iitaan, ku siin tytös on tulta ja tappuraa, hih... Anteroki koitti sitä, mut sit se muisti Tyynen, ni koittamiseks jäi.

Mukavaa Jussii sinne teille kaikille. Meen Iskä jää tänään vähän yli kuuden viikon vapaille, et palvelu on taattu. Ja arvaa mitä? Mut on laitettu laihikselle. Eiks oo epistä. Mä oon jo varannu omat grillimakkarat ja kaikki, mut taitaa jäädä niitten syöminen haaveeks, nyyh... Mut koitetaan kestää :(.