Sunday, June 14, 2009

EEHOOKSI oon mä syntynyt...

Vihdoinkin vapaalla...

... palkinnoitta tassuttelen nyt, nyyh...

No joo, hellurei ja hellät tunteet kamuliinit. Siinä tuli taas tänään tehtyy miehen työ, kun kävin näyttäytymässä Mopsien erikoisnäyttelyssä Järvenpäässä. Ette muuten usko, et mä en oo oikeesti lyhyt, vaan ihan leikisti vaan. Silleen kattokaas mun arvostelussa luki, hih... Ja sit ryppyikin on mukamas liikaa, mut kai täs iäs saa ollaki, vai mitäs äiskä, ryppyjen kuningatar, siihen sanoo (äiskä: suu suppuun poju). No kivaa oli, vaiks Antero oli taas kerran pinnari. Siellä se vaan häkissä lötkötti, ku mä sain tehdä kaikki työt, MURRR...


Mut kaikki kunnia ja isot onnittelut Mikan ja Helenan poppoolle ja kasvattaja Annelle. Oskari, ei suinkaan olematon, meni ja sai sertin. Onnee, onnee, onnee... ja sit Matti ja Maija oli viel pennuissa kolmosii, et taitaa olla uuden palkintokaapin hankinta edessä Oskarin poppoolla, hih... Ja Siirikin näytti, mistä pikku mopsineidit on tehty, et onnee vaan sinne Salon suuntaankin.

Mut hei, nyt alkaa ramasee, et ei muuta ku lukemaan mun ERITTÄIN hauskaa ERITTÄIN HYVÄÄ arvosteluu , heh, heh...


Hans Boelaars, Alankomaat

Black male. Plenty of substance. Not really short in body. Almost excellent in head. Too many wrinkles. Covers his muzzle. Dark eye. Short thik neck. Topline can be stronger. Needs more angulations front & behind. Moves ok.









6 comments:

Mirkku said...

Mä liityin tänään myös Toomanywrinkles-kerhoon. Pitää pyytää, että äippä sivelee nenävekkiä ja kuonoa anti-ageing-voiteillaan. Missä voisi olla rypyttömiä mopseja? Jos, pojat, ootte kuulleet sellaisista, niin kertokaa mullekin ja Gurulle.

Seuraavaan näyttelyyn vois pyytää äippää siveleen valokynäänsä munkin kurttuihin, jos ne näyttäis pienemmiltä. Kyllä sinäkin saat valokynäkäsittelyn halutessasi.

Aika uuvuttava päivä, menen kauneusunille, etten ikäänny ennen aikojani.Toivottavasti ne tuomarit tajuaa pitää omista vekeistään huolta, ei ole kiva moittia toista, jos on itse jo kudokset lurpallaan.Minun naisellisuuteni on hieman kärsinyt, kuten huomaat.

Kerttu said...

Huomenta vaan sinne Presidentin kansilaan!

Saanen ilmottautua; nimeni on Kerttu ja olen uusi mopsikansalainen. Ikää minulla on vasta 8 viikkoa, mutta vauhtia ja intoa sitäkin enemmän. Äiti puhui jotain oman bloginkin perustamisesta, joten pysykään kuulolla :)

Mä en tunne teitä vielä hyvin, mutta äiti sanoi, että te ootte ihanimmat ja komeimmat mopsipojat, jotka se tietää :) Ja sehän on yleisesti tunnettu tosiasia, että äidithän tietää...Kaiken.

Ja o-ou. Mullakin on tiettekste jo ryppyjä!!!

Mister President said...

Tervehdys Mirkku!

Ei olla mekään rypyttömiin mopseihin törmätty, et silleen. Toi valokynä onki huippujuttu. Siinähän voi tuntea olonsa jopa valaistuneeksi, hih... Meen on äiskä lomalla ja aattelin, et jos se vaiks tekis mulle kasvohoidon. Äh, mitä mokomaa. Mä oon ja komee ja sillä sipuli, sano ne tuomarit mitä tahansa, niih...

Pojat said...

Hei Kerttu!

Sulla on viisas äiti, ku sillä on silmää mieskomeudelle ;). Meen äiskä on kertonu susta ja me oikeen ootellaan, milloin päästään tapaamaan. Toivottavasti saat pian oman blogin, ni me saadaan sit seurata sieltä sun kuulumisia. Pidä vaan huoli, että sun äiti jaksaa toimia sihteerinä, ku tää meidän äiskä on niis hommis vähä laiskanpuoleinen. Nytki piti sitä oikeen patistaa tänne kommentoimaan.

Terveisin Fontero ja Antero

Oskari said...

KIIIITOS Fonzie onnitteluista .... kyllähän aina presidenttitason onnittelut nousevat muiden yläpuolelle. Meillä henkiläkunta on vielä niin "töpinöissään", etteivät saa edes kunnolla nukuttua.
Jos tuo henkilökunta ei olisi töpännyt ja pitänyt siellä viimassa ulkona meikäläistä koko päivää, että jouduin sitten sirraamaan silmiä siellä loppukehässä .... siinä meni paremmat sijoitukset :)

Terkut teille kaikille .... ollaan sitten Fonzie SERTI-miehiä molemmat :) t: O & henkilökunta

Mister President said...

Terve Oskari ja henkilökunta!

Sulla meni kyl eilen tosi lujaa. Kai sä oot tehny virallisen valituksen henkilökunnalle, moisista tuuliolosuhteista ;). Eihän se passaa, et joutuu silmii siristelee ja olihan siel teen teltassa jo yks (lue: Antero) silmätautinen, hih...

Sä sait niin hienot pokaalitki, et ihan kateeks kävi :( Ei siin mun sertipokaalissa ollu Mopsin saati mitään muutakaan kuvaa, PÖH...

Mut Hämeenlinnassa sitten taas jatketaan. Mä jätän ton veli Anteron kotiin iskän kaa, ni saan sitten rauhassa keskittyy varsinaisiin mopsiturinoihin.

Näkyilemisiin terveisin Mister Presidentti