Thursday, January 22, 2009

"Tupla kuukautiset"


Täällä Antero pulisee ja toivottelee onnekasta torstai päivää (hih, varsinkin mulle). Mulla kattokaas on tänään oikeen ”tupla kuukautiset”, ku täytän 21 kk ja koska hömelö äiskä unohti kokonaan mun joulukuun ”kuukautiset”, niin oonki antanu nootin, et ne on vietettävä nyt samalla kertaa, Niih…. Se on kattokaas niin, et oikeuksistaan pitää pitää kiinni. Äiskä lupas, sillon ku mä suostuin muuttaa tähän huusholliin, et kahteen vuoteen asti saan nauttii ”kuukautisista”, kuten Fonterokin ja sit siirrytään vuosirytmiin. Ja koska toi kahden vuoden maaginen raja lähestyy tuota pikaa, ni kai sitä on otettava viimeisistä ”kuukautisista” kaikki ilo irti, hih…

Mun täytyy muuten pulista, mitä mä tein eilen. Iskä käytti meet lenkillä ja tavattiin siel sit sellanen westie ku Sulo. Sulo oli, ennen kuin mä ilmestyin kuvioihin, Fonteron parhaimpii kamui, mut sit ku mä aloin liikkuu Fonteron kaa, ni se otti nokkiinsa (sen siitä saa, ku on pitkä nokka) ja ystävyys loppu siihen. Muahan se ei voi sietää lainkaan ja eilen mulla tuli sit mitta täyteen ja päätin näyttää mistä mopsi pissii. Siinä se Sulo murisi ja ärisi ja ekaks mä sitä ärsyttääkseni kävelin pari kertaa ihan sen nenän edestä. Sit mä käännyin kattoo sitä, nostin jalkaa ja pissasin ihan sen nokan alle. Ja jotta mun mielipiteeni ärisijä Sulosta olis tullu täysin selväks, ni sit mä käännyin ja ruoputin ne pissalumet Sulon naamalle. Sulon ilme oli kyl näkemisen arvonen. Ei se raukkis muistanu enää muristakka, ku hämmästy vissiin niin paljo saamastaan kohtelusta, hih…

Me ollaan muuten taas kerran Fonteron kaa lääkintämiehii, ku täl kertaa noi meen molemmat kaksjalkaset sairastaa. Iskä on ollu koko viikon kotona pärskimässä ja valittamassa, et joka paikkaan sattuu. Äiskä onneks on menny töihin niiskuttamaan, ku meil on täys työ tääl kotona kuunnella iskän valitusta. Täytyy toivoo, et ne tokenee, ku meil ois sunnuntaina Turun reissu tiedossa, et kai ne täytyy pistää jollekin tehokuurille.

Tyyne, mä kävin lukee sun blogista, et sul on hirveen tylsää, ku sun äiskä meni töihin ja bostonkakkuki oleilee kaupungissa, eikä oo pitämässä sulle seuraa siel maalla. Mä koitan ny sua etälohduttaa ja lähetänki ihan miljuuna lohdutuspusuu mun omalle kultamussukalle. Mä tiedän mitä toi tylsyys on, ku toi Fontero on niin laiska leikkii, etten meinaa saada sitä millään vauhtiin mukaan. Ainoo millä siihen saa vähän eloo, on se, et mä ryöstän Tigrun sen suusta ja tietysti sit mopsitytöt. Muuten se onki sit ihan tylsä tyyppi. Mä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, et musta ei tuu koskaan moista mörököllii, vaan meil tulee olee aina vauhtii ja vaarallisii tilanteita, et silleen *iso halaus* (äiskä: Antero, sopii sit heti alkuunsa unohtaa noi vaaralliset tilanteet, ettäs tiedät).

Joopa joo, nyt pitääki alkaa oottelee äiskää töistä kotiin, et mitä synttäriyllätyksii se on mulle keksiny. Sil ei oo kattokaas kotiin tulemista, jos ei lahjukset ja hyvyydet oo mukana, MURRR….

Bloggaillaan taas sunnuntaina ja turistapulistaan Turun kuulumiset ;)

Tassuterveisin Andy Antero 21 kk

4 comments:

Anonymous said...

ONNEA ANTERO!!!

Vitsit noi kuukautiset on jännii, mulla on ekat edes lauantaina, en yhtää tiiä mitä tapahtuu? Ehkä saan taas jotain uutta herkkuu :)!

jenna tost vierest lähettää terkkui et tupatkaa ne teidä kaksjalkaset täytee lääkkei et ne pääsee sunnuntaina matkaa!

Anonymous said...

S-I-I-R-I, tervetulloo kuukautiskerhoon ja kiitti onnitteluista. Toivotaan et sun kuukautiset menee hyvyyksien merkeis, ku niin se mulla meni. Ne lahjukset jäi kyl vähemmälle, ku äiskä sano, et joululahjat sai riittää, epistä... Onkohan noille meen kaksjalkasille iskeny jokin lama?

Ja sano Jennalle, et kyl me Turkuun tullaan, ku sovittiin Fonteron kaa, et jos iskä ei jaksa säryiltään ajaa autoo, ni mä hoitelen ne polkimet ja Fontero ratin. Eiköhän me tolla systeemillä perille päästä, toivottavasti ainaski, ku tullaan sinne iskän veljen autolla, mikä, siis auto, on meillä ollu tässä sellasena hoidokkina.

Nyt Siiri sit oottelee lauantaita. Eihän sitä tie mitä hyvyyksii sä viel saatka.

Terkuin Kuukautis Antero

Anonymous said...

On epistä se, että Turussa sunnuntaina kokoontuu mopsit, paitsi en minä!!! Mua oikeasti ketuttaa, siitä siten riittää juttua koko kevääksi ja mä olen onnettoman tietämätön mistään sisäpiirin jutuista.

Ikävää on se, ettei 21kklahjoja tullut, mutta voin lohduttaa - jos se yhtään lohduttaa - että meillä ei oo pruukattu sellasia hankkia ikinä. Et siis ole ainoa. Huomenna Siikli, eiku Siiri, täyttää ekan kuukauden, me varmaan mennään pelotteleen sitä Mirkun kans, tehdään sellanen koenäytös moporallista, niin Siiri tietää, millasta se on, kun se on vanhan rauhallisen isofaarinsa ja niiden tyttöjen kanssa aina, eikä sille kukaan näytä reipasta menoa.Ei me ehkä anneta sille muuta lahjaa kuin läsnäolomme.

Mä voin kertoo, että sunnuntain näyttelyyn ei Mirkun kannattais mennä ollenkaan; se on ihan metsittynyt ja ollut kuin ellunkana, eikä se osaa seistä paitsi kahdella jalalla halutessaan herkkuneliöitä suuhunsa.Mä odotan tyynen hillittynä, mutta Mirkku hosuu ja hätiköi, se luulee saavansa nopeammin, mutta siinä äippä on reilu, että mulle ensin ja Mirkulle, jos jää. Kyl aina jää, me saadaan yhtä paljon, paitsi Miiks saa ehkä pienempiä kurkunpaloja ja paprikasiivuja kuin minä, koska sil on pienempi suu. Tosin Miiks jauhaa nopeammin snäkkinsä, sil on terävämmät hampaat, jotka valitettavan usein pureutuu syvälle minun poskiini.

Huolehtikaa nyt teidän vanhuksista, että ne toipuis ja pääsis ihmisten ilmoille eli Varsinais-Suomeen! Kyl maar me jossai nährä, mää voisi antta sul neuvoi, millai piäne piretän kuris.

Mukavaa kuukautispäivää!

Pojat said...

Huomenta Guru!

Älä kuule oo pahoillas vaiks et huomenna Turkuun pääsekkään. Se on kuule niin rankkaa työtä se näytteleminen, et huh, huh... Heti ku koittaa tehä tuttavuutta mm. vastakkaiseen sukupuoleen, ni äiskä ärähtää "Pojat, te ootte töissä, käyttäytykää". Ja et sä mistään sisäpiiritiedoista paitsi jää. Me turistaan tärkeimmät ja sit lahjot Mirkun kurkun palalla, kertomaan kaikki "likaisemmat" yksityiskohdat, joita me ei kehdata julkisesti paljastaa.

Lähettäkääs meiltäki onnittelut Siirille eka kuukautisista. Kyl se aika vaan kuluu nopsaan. Me muuten nähtiin eilen yks 4 kuukauden ikänen mopsipoika. Katottiin sitä ihan ihmeissämme, et onks se kutistunu tai jotain, ku se oli niin turkasen pieni, hih...

Kyl mä muuten uskon, et Mirkku pärjää tosi hyvin siel Turkkusessa. Jenna pitää mullekin ain sellasta komentoo kehässä, et ei tee mieli paljoo hyppii, hih...

Mut mukavaa viikonloppuu. Me lähetään ottaa ny lumipesuja tonne hankeen.