Thursday, December 11, 2008

Työterveystarkastus

Eiks toi äiskä oo vieläkä oppinu, et meil ei haise kukaan eikä mikään. Tigruki vaan tuoksuu ihan hirmu hyvälle, hih...


Hoh hoijaa.... Mitä ihmettä meen pitäs tehdä tolle äiskälle. Arvatkaas mitä se sai tänään tohon umpiluu päähänsä? Se vei meet lekuriin!!!!! Se on neuroottisena nuuskinu ja väännelly ja käännelly meit pitkin viikkoo ja oli mukamas löytävinänsä meist jotain vikaa. Ainut missä täs huushollis on vikaa, ni se on kyl meen äiskän pää, niih...

No tulihan tehtyy työterveystarkastus, et ollaan ihan työkykyisii lauantain Messariin, vaiks äiskän mielestä mun nenävekki haisi (hyi, miten se voi kuvitellakaan tollasta) ja Anterolla tais sit haista joku, mitä en täs viel ees kehtaa turista ja sen tassuki näytti mukamas punottavan (taitaa olla äiskän silmät mitkä punottaa).

No tutkihan se lekuri meet, ku äiskä niin vaati ja varsinkin makso (toivottavasti ei meen rahoista) ja totes, ettei mun vekis mitään vikaa löydy. Ja Anteron tassutki on ihan tulehdusvapaat, et ainoo mikä siel viel punottaa, on se, ku poju tassutteli ruusunpiikkiin ja se vähä ärsytti anturaa. Mut eipä toi oo näyttäny Anteron menoo haittaavan. Hirveitä hepuleita se vetelee sen ku ehtii. Mut sit kaikkeist paras juttu (Antero: et varmaan kerro tai mä tuun ja syön sut). Hih, vähän oli poju nolo, ku siltä tutkittiin, hih peppu... (Antero: oo hiljaa). Kovin se koitti häpeissään selittää sille lekurille, et se on peppuineen päivineen varattu Tyynelle, et näpit pois pepusta (Antero: Tyyne, älä lue tätä, please...). Saas kattoo, mitä poika tuumaa, ku lauantaina tuomari tulee sitä kopeloimaan. Saattaa vetää pepun tiiviisti pöytään, et sähän et ainaska mua käpälöi.

Mut summa summarum. Me ollaan terveitä, meil on neurootikko äiskä ja pitkäpinnanen iskä, ku se jaksaa noit äiskän vouhotuksii kestää. Palataan lauantaina biteille, ni saatte tietää, miten Anteron pepulle eiku näyttelylle kävi, hih.... niin ja mun näyttelylle tietty kaa.

Antero: Tyyne, rakastathan sä mua vielä, rakastathan? Mä ainaski rakastan sua *pusi, pusi ja hali kans*. Ja Fontero on ilkee. Ei se sais ihan kaikkee turista tälleen julkisesti, MURR...

6 comments:

Jenna said...

Vai ootte te pojat joutuneet terveystarkastukseen! No se on hyvä et joku muukin stressaa, mun tarvii varmaa viedä huomen toi mossula sinne anttilan alakertaan et se juottaa teidän äiskän ja mut semmoseen kuntoon lauantaina et kestää meit koko päivän!

OScu lähettää teidä äiskäl terveisii et jos se haluis sinne VoV:iin tulla hänt handlaamaan, et sais kunnol oikeen esiintyä lavalla :P

Anonymous said...

Just joo, kyl niimpal kärssi saa mopsinolost hysteeriste ihmisten kans. No, ainaskin te tiedätte, ettette oo kuoleman kielissä.Onhan ihan rauhaisa olo kaikilla, kun on virallisesti todettu terveeks.
Kaikki tutkimukset ei oo miellyttäviä - hmmm - kyl minäkin jouduin kerran vaten tahtoani käpälöidyksi paikasta, joka pysyy pimeänä. En muistele sitä.

Mä en käsitä: kauhea hinku näytelmiin, Mirkku on menossa vaikka minne ja Jenna ilmottelee sitä joka paikkaan ja onneks Mirkku viihtyy, mä en uskois viihtyväni, kivaa olla kotolaisena isulin kans. Mutta sitten alkaa se jännitys ja äipäl on huono omatunto, kun sitä jännittää vaan se, saako se ittensä kuntoon anivarhain aamusella, mutta Jennaa jännittää, ihan niinkuin se olis eka kertaa menossa kiertää kehää mopsi narun päässä.Äippä ostaa sille jotain rauhoitetta.

Mutta tiedättekö, meil oli aamul ilon päivä, kun oli lunta ja me ollaan oltu 3 kertaa äipän kans pitkil lenkeillä ja taas me nautittiin ihan peevelisti.Olis vielä huomennakin.
Nyt mennään levolle, mul on vähän kiire, kun voi käydä niin, et jos Mirkku ehtii ennen mua, niin se menee MUN tyynylle, eikä se ole soveliasta. Enhän mä sitä voi häätää siitä, mut ei ole hauskaa joutua omalta pakaltaan pois. Yötä, kamut!

Anonymous said...

Morjenttes Jenna!

Must kyl tuntuu, et ei tohon äiskään tehoo ees mitkään juomingit. Paras kai ois iskee sitä lekalla päähän silleen, et se vaan näkis ja kuulis lintujen viserrystä, ni ehkä se ei sit huomais enää jännittää.

Ja terveisii vaan Oscu herralle, et ny kannattais vähä aatella nenävekkii pitemmälle. Meen äiskä sellases tilaisuudessa lavalla, ni johan siin nauras naurismaan aidatki, hih…

Mut huomenna nähdään. Iskä lupas tänään furminoida mut ja äiskä yrittää saada Anteron pepun pysyy maanpinnan yläpuolella, et on siin täks päivää tekemistä, hih…

Anonymous said...

Huomenta Guru!

Juu, terveenpaperit tuli. Äiskä sai vissiin kesällä traumoi, ku yks tuomari ripitti sitä mun uljaan nenävekkini takii. Ny se sit syynää sitä alvariinsa ja luulee näkevänsä siel kaikenmaailman pastillit eiku basillit, hih…

Oo kuule onnellinen ettei sua raahata huomenna sinne hullunmyllyyn. Mäki olisin paljon mielummin käpertyneenä tonne sohvan pohjalle, mut ei ni ei. Pakko se vaan on mennä. Mä voin kyl sit pitää Mirkkuu vähä silmällä, ettei kukaan vaan kiusaa sitä, hih… Ja Jenna ja äiskä, nehän ny jännittää vaiks ihan jännittämisen ilosta, pitää vaan yrittää kestää niitä.

Meil on kans taas lunta ja oisit nähny, mitä ihme koregrafioita toi Antero siel hangessa keksi. Ei sitä ainaska voinu arvokkaaks mopsitassutteluks turista. Hih, voi vitsi jos se menis kehäs samanlailla, ni sais kansakunta ainaski hyvät naurut.

Mut mä jatkan päivän raadantaa elikäs siirryn tonne mun linnani itäsiipeen ja otan oikeen kunnon asennon ja alan tekee raskasta ajatustyötä, krooh, krooh…..

Anonymous said...

Antero-rakas, oma herkkupeppuni, tottahan minä Sinua rakastan! *pusupusupusu* Kuulehan mussukka, äiskä on kertonu mulle, että nuo peppuhommat on ihan luonnollisia asioita (tai sitten meiän äiskä on suuri perverssi... =:o ) Tuo Miina-mummoki haiskahti takavärkistään tässä välillä NIIN pahasti, ettei vallan tosikaan, ja äiskä suunnitteli jo peppusulkeisia ja anaalien tyhjentämistä, mutta sitten Miina turauttiki ne ite tyhjiksi, eikä joutunukkaa äiskän käsittellyyn.

Että elä mussukka huoli, vaikka sun pebas onki vain mulle varattu, niin toki sitä saa lääkäritäti tai -setäki vähän roplata, jos tarve vaatii. Niin ja näyttelytuomari. ;)

Halipususuukkoja herkkupepulleni! ;))

Anonymous said...

Tyyne, ny mä ihan punastun *nolo*. Vai herkkupeppu, hih... Mun mielest sun peppu kyl on herkullisempi *punastuu lisää*. Mut onneks ei se täti ihan kauheesti mua kourinu, et ei jääny kauheita traumoja ;). Sit ku nähdään, ni eiku peppu vasten peppua PUMP, PUMP...