Sunday, December 14, 2008

Messari oli ja meni


No missä mennään, herra Tuomari?

Hasta la vista Amigos. Oltiin eilen tuolla Messarissa näyttäytymässä ja siihen näyttäytymiseen se jäi, ku ei se tuomari meitä oikeen arvostanu. Mut täl kertaa kyl pitää turista, et syy ei ainaska ollu esittäjien. Äiskä me heitettiin jäähyaitioon, ettei olis tarvinnu sitä hävetä kehässä ja mä meninki sit Annen kaa ja toi Ipana Lillin kaa. Hauska juttu, ku äiskä on aina kuvitellu, et mammanpoika Antero ei muitten kun sen kaa kehään mee, mut kuinkas ollakkaan. Lilli tuli ja meni ja mikä asento :). Vielä kerran kiitokset Lillille. Te olitte Anteron kaa aivan upeita. Ja niin olin mäkin Annen kaa *pusuja Annelle*.


Ja ei jääty kuulkaa lahjattomiksikaan. Annella oli meille kassillinen lahjuksii ja Mimin Minnalta saatiin upeet loimet, et kyl nyt kelpaa, turisemattakaan kortista, jossa oli aivan ihana kuva Mimistä (Tyyne, en mä näyttäny sitä kuvaa Anterolle). Äiskä sano, et mennään Jouluna saunaan, ni pääsee loimet sit heti käyttöön.

Antero: Tyyne rakas, oonks mä sun mielestä pitkä? Tuomari oli sitä mieltä, et mä oon pitkä ja laiha ja totta se höpisi. Oonhan mä laiha, ku nälkään kuolemassa mä koko ajan oon ja pennutki siel kehässä näytti isommilta ku mä. Tyyne tuu auttaa, haluaa lisää ruokaa... Niin ja pusuhalei kaa, nyyh... ;).

Ja täs nää meen arvostelut ois, et ollos hyvä. Ja muistakaa, et Anteron arvostelun vika lause ei sit suinkaan oo meen äiskän ansioo, vaan Lillin. Aaltoja Lilli :)

Tuomari: Christofer Habig, Saksa



Tässä seison kun muuta en voi.

Fontero: Oltiin siis molemmat erittäin hyvii, muttei erinomasii :(

Good size, medium bone, fit & firm. Would like a bit more angulation behind & higher tailset. Head in type, slightly picminent eye. Good coat & colour. Medium drive.

Ja tämmösii turistiin Anterosta

Good size & bone, but a little long in loin. Not yet firm in front. Good neck, head in type. Dark eye, good pigmentation. Hind feet (?) should be better. Good drive, but a little bit lose in front. Expertely presented.



Oops, ai ikä? En mä tiiä. Ei se hömelä muija kertonu;)


Lisää kuvia tulossa, et ootelkaa vaan... Kiitos lahjuksista Anne ja Minna ja kuvista kans :)

2 comments:

Anonymous said...

Olihan tossa kehuja jo kummasti. Ja hienosti olette kuvissa.Näkisit, Andy, meidät, mä olen komea ja jäntevä, viime keväisestä hintelyydestä ei tietoakaan. Mirkku on söpö pullero, siinä on pehmeetä ja sellasta herttaista pulleruutta, siksi tykkään pitää Mirkkua tyynynäni.
Äipän mielestä mun ei tarttis olla just täs ruudun edessä ja näppäimillä, se ei pysty tarkistaa mun oikeinkirjoitusta, kun ei näe mun läpi.
Mukavaa tätä viikkoa, me otetaan Mirkun kans nyt aamupäivätirsat, väsyttää lenkillä vedetyn moporallin jälkeen (kauheen iso haukotus)!

Anonymous said...

Moikka Guru!

Ai on sulla Mirkku-tyyny. Meillä taas mä oon se, jota tyynynä pidetään. Johtuu varmaan näistä mun lihaksista, hih…

Noi kaikki äipät ja äiskät taitaa olla samanlaisii. Mua aina työnnetään sivuun, ku äiskä haluais esim. pelata jotain tylsää pelii koneella. Eiks se oo paljon tärkeempää pelata mun kaa, ku jonku koneen kaa.

Mukavaa viikon alkuu teilleki. Mä oon just lähössä lenkille, ku iskä tulee kotiin tauolle. Onneks ei ainaska sada, ettei mun hienot tassuni kastu. Antero lähettää kaa terkkui.