Thursday, August 16, 2007

No voi Hyvät Hyssykät sentään

Kyllä tämä salapoliisityö vaatii veronsa

No just, kyl on mua varsinaisella Äiskällä rangaistu. Arvatkaas mitä se ny oli tehny? No totta Mooses turisen mä. Se oli menny ja lähettäny ton mun kuvani yhteen lehteen (sen takia mä laitoin ton kuvan tähän, vaiks se jo kerran on tääl mun blogeis ollu niinku esillä) ja ny ne sit on viel julkassu sen. Monikohan Mopsitypy mahtaa sitä lehtee lukee tai ainaski kattoo kuvii (ai niin, se lehti liittyy niinku viikonpäiviin)? Meinaan vaan, et millaseen ihailijaposti määrään täs oikeen pitää varautua ;). Ja mulle viel muute oikeen maksettiinki tost kuvast. Onneks mul on oma tili, ettei toi Iskä ja Äiskä ja ennen kaikkee Antero, pääse mun palkkioit tuhlaamaan. Mä taidanki ryhtyy sellaseks modeliks vai mikä lie valokuvamalli se onka. Sit nähdään kuka tätä huushollii oikeen pyörittää, ku alkaa noit palkkioit tulla niinku tuutin täydelt. Niin ja sit mä teen tost Äiskäst sellasen mallimamman, et se voi jäädä kotiin niinku mun manageriks. Mut ny mä tassuttelen päivystää tonne meen postilaatikolle. Pitääköhän pyytää Iskää ajaa auto sinne viereen, ku en mä varmaan jaksa kaikkee sitä postii itekseni kannella, vaikee on kysymys, hmm, hmm...

Kuvauksellisin tassuterveisin Mallikkaista Mallikkain Antonio Fonzarelli (piti ottaa taas salanimi käyttöön, ettei kotirauha niinku häiriinny ja ala julkisuuden kirot painaa ;))

15 comments:

Anonymous said...

Mepä ollaan jo oikeen olan takaa kuolattua sua siin lehtikuvassa. Joku on meille lähetyttäny sen lehden lahjalehtenä, et tulipa hyvään saumaan, kun on kunnon uroskuvia :)

Pojat said...

Älkää sitä kuvaa ny kuolatko, vaan kuolatkaa mua, sit ku nähdään ihan niinku livenä ;) SMACK

Pojat said...

Ai niin, mä en oo sitä lehtee viel nähny, mut saan sen pian Zukulta. Täytyy varmaan alkaa jotain leikekirjan tynkää pitää...

Anonymous said...

Apua, mä kuolen nauruun. Voi Fonzie-poika Terv. Ylpeä isäsi Axu

Pojat said...

Älä Axu-Isä pelloottele. Et sä ny mihinkä nauruun voi kuolla. Meilhän on viel noi parhaat isä poika turisemiset turisematta...

Bozi said...

No en kuole vielä, mutta täytyy sanoa, että kyllä sulla poika on sana hallussasi...
ja kokonaisuutta täydentää vielä tuo itsevarmuutesi ja tietenkin superkomea ulkonäkösi. Kyllä on meidän perheessä hauskaa riittänyt kun on sun bloggia luettu.
Terv. Axu-pappa

Pojat said...

Hih, punastuu...

Jenna said...

herrajesta, voiko sua edes moikata viikonloppuna, kun susta tuollaienn julkkis on tullut?

Pojat said...

Höh, no totta Mooses Jenna... Ja kyl tää julkimon elämä taitaa mun osalt sammuu niinku saunalyhty ennen ku ehti kunnolla ees alkaakaan, ku ei noitten hömelöitten taidoilla saada kunnon kuvii aikaseks kuitenkaan tän enempää(vaiks malli oiski ihan YES ;)). Mut voin mä tietty tassukirjotuksii jaella tai sit en. Ja jos sul on Heinolas "vehkeet" mukana, ni saat kyl ihan luvan kaa mua kuvailla (Kouvolas ku Iskä on sähläämäs sen oman "putkensa" kans). Laitetaan sit palkkiot vaiks fifty sixty, niinku Matti Boy turisis...

Jenna said...

Mä täs oon jo viikon jännittänyt tota Carlan ensiesiintymistä mun kanssa, toivottavasti toi sun äippäs tulee tärisee mun seuraks ettei mun tartte ihan yksin panikoida :P!
KYllä mä yritän ottaa oman kameran mukaan, jos vaan ehdin niin tietty heilun omani kanssa, musta vaan ei tiedä mitä unohdan kun tarttee jännittää nyt kahden koiran edestä :D

Pojat said...

Hih, vai on sulla tuplatärinät. Joo jänskätään kimpas koko porukka. Sul ei kyl oo hätiä mitiä, ku kahden kokeneen kans oot liikkeellä, mut ootas siin vaihees ku äiskä raahaa ton Anteronki mukaan, ni mä luulen et hjärtaslaagi on äiskällä lähempänä ku kukaan vois arvatakkaan..

Jenna said...

Carlalla onkin iso neljän näyttelyn kokemus ;)

Pojat said...

Kyl se Carla näpsäkkänä tyttönä homman kuiteski klaaraa ;)

Anonymous said...

Lakki on meitsin, haluan provikat...

Kesäterveisin,
Sammy Q

Pojat said...

Häh, häh Sammy Q, missäs huitelit, ku et ollu lakkiis vahtimas ;)? Ai niin, mä jätin sulle siihen lakkiin pari muistoesinettä, siis sellast elävää, läl, läl, lää... (äiskä: nyt Fontero turpa rullalle tai meil ei oo enää asiaa Valtohin). Voitasko puhuu sit niist provikoist iha turpa turpaa vasten? Terveisin Lakiton seiska julkkis