Sunday, August 05, 2007

Mitä Isot edellä, sitä Pienet perässä

Me ollaan porttivahtei. Tästä kulku vain omalla vastuulla, MURRRR...

Huh huh, ei voi muuta turista, ku et kyl toi pikkuveikka kasvaa ihan hirveet vauhtii. Sit se viel apinoiki mua joka jutskassa, et hellurei vaan. Otetaas vaiks esimerkiks toi pissakakka jutskan jälkeinen ruopiminen. Aluks toi pentu luuli, et mä leikin, ku ruopii aloin, mut sit tos viikolla, se teki itekki ekat ruopasut. Aika Epeli, eiks vaan?

Sit tol Andyllä on kauhee hinku isoon sänkyyn, mut ähäkutti, ei se sinne pääse ennen ku osaa ite sinne hypätä, läl, läl, lää, ottaaks niinku kupoliin?


Haluu sinne kaa...


Epistä, ottakaa mut jo sinne tai mä alan itkee, NYYH....


Ei sit onnannu ja täs mä vaan joudun nököttää, BUH...

Saatiin taas muute uus lelu. Täl kertaa sen piti olla sellane "järjenjättiläinen", mut en mä viittiny edes vaivautuu moisen takii, et pidä vaan hyvänäs Veli Antero?

Mikäs tää ny sit on?

Irtoo tai sit ei...

Se on siinä...

Sit toi Andy Bandy kuvittelee itestään ain joskus vähä liikoja. Nytki se alko mukamas täyttää jotain ihme ristikkoo Iskän kaa. No tost ei kyl tuu mitään.

Mikähä toi sana mahtas olla?

No nyhä mä sen kekkasin, kynä tänne ja heti!

Käytiin muute tänään harjottelee Zukun kaa noit näytelmäkuvioit tos yhel lähiparkkiksella. Mä vähä niinku näytin mallii noil nuoremmille, mulla ku tätä kokemust jo on vähä enempi, ku noilla Ipana Pipanoilla.


Asento!

Kävely!

Äiskä, älä vedä!

Eiks tääkä kelpaa?

Meinas muuten käydä mulle köpelösti perjantai iltana. Iskä oli lenkillä Anteron kaa ja mä äiskän kaa kotona. Sit ku Antero tuli kotiin, mä olin just syömäs sellast herkullista siansaparoo. No pakko se tietty oli imasta kurkkuun, ettei Antero sitä mult varastais ja siin sit oli kyl hengenlähtö lähellä. Onneks Iskä ja Äiskä oli mun ikioma 112 ja pelasti mut varmalt tukehtumiskuolemalta (äiskä: joo, mut meinattiin ite kyllä saada siinä vaiheessa sydänkohtaus).

Mut mikäs täs, ku kunnos ollaan ja aurinko paistaa. Pitäkääs huolta toisistanne, et morjenttes vaan kamuliinit ja kimuliinit, elämä on laiffii, jee...

2 comments:

Anonymous said...

Vähä hienoo, harkkaatte. Pääsisköhän meiän Sohveroki harkoihin, käytiin hakee Kuopiosta meinaan H. No meillä oli ainki tosi kiva reissu, kyläiltiin monessa paikassa ja ajokilometrejä kerty ihan mojovasti.

Pojat said...

Juu, tulkaa vaan harkkaa. Ja toi H on sit meilleki niinku tuttu juttu :(, et mitäs siitä sen enempii. Ja tosi nasta homma, et teil oli kivaa. Toi mun hömelö äiskä on jo ens vuodeks muute varannu meil sellasen hotellihuoneen tuolt Kuopiost, ku siel niit ois näyttelyit iha kolmena päivän peräkkäin..