Wednesday, August 22, 2007

Andy Antero 4 kk


Ketäs mahtaa taas lapsettaa, kysyn vaan...

Niinpä niin, Ipana, niin se aika kuluu. Alkaa sullekin noit kuukausii sit kertyy, ku tänään tuli täyteen ihan silleen 4 kk (hih, tuskin muistan aikaa). Onnee vaan kauhiast paljon sulle veliseni ja sun sisaruksilles kans. Muistaha poju sit, et lahjoistas on puolet mun vai saaks sä edes mitään lahjoi? Mä en oo ainaska sulle mitään ostanu, ku oot jo muuteski mun kaikki lelut ominu (Andy: no totta kai saan! Ainaski herkkumuonaa ja jonku lelun kaa, ku mul ei niit viel yhtään ookkaan, mä ku oon joutunu vaan sun vanhoihin romuihin tyytyy, PYH).

Mut eiks kuule Andy laiteta pippalot pystyyn. Eihän niit oo kuukauteen ollukkaan (pitää täs ny mennä vähä niinku velipojan siivellä, ku omii pippaloit saa oottaa viel monen monta kuukautta).

No mitäs veli boy pidät tästä synttärirunost, minkä mä sulle väsäsin?

Antero poika se kuukausii täyttää ja pikkasen välillä lepakolta näyttää. Luut ja lelut on Anteron mieleen, pahus veli, älä ny pure mua kieleen. Ruopia osaat sä jo miehen lailla, ja ainakaan komeaa esikuvaa et oo sä vailla. Lahjoja tietty toivoo toi veli, mut vetele ei, sellanen peli. Jos lahjoja sulle kannetaan, niin vaadin, et mulle myös annetaan. Mut eiköhän tästä sun juhlat voi alkaa, et nyt vaan nostamaan tanssien jalkaa.... (äiskä: Pojat EI, sisällä ei nostella jalkaa...).

Terkuin Siipiveikko Fontero

Andy Antero: Kiitti veli, kyl sä sit osaat olla niiiin ystävällinen (vai lepakolta, MURRR... Tän mä viel kostan!)

Äiskä: Iskältä ja Äiskältä kans HIRRRMU paljon onnee ja rutistuksia pikku Vintiölle, pus, pus…



ÄISKÄ EI, mä oon jo iso poika enkä mikään kassialma. Mä haluun pois täält heti!



Vähän tää juhlinta ramasee...

5 comments:

Jenna said...

Onnea Andy!
Tasapuolisesti rapsutuksia Fonzielle ja Andylle täältä salosta :)

Pojat said...

Kiitti, kiitti, enks mä ookki jo ihan "vanha". Ja kai mä ny kuiteski saan yhen rapsutuksen enemmän, ku on kerran mun synttärit ;)? (Fonzie: et saa!!!)

Anonymous said...

Onnea Anterolle 4 kk!!!

Fontero sussa on ainesta runoilijaksi ;)

Anonymous said...

Huitsin hauskaa synttäriä Andy-bandy, ja Fonzielle terkkuja myös. (tasapuolisesti, ku yhtä höpöjä (anteeks) siis söpöjä ootte.

Mitenkäs selvisitte aamuisesta ukkoskuurosta, ku uutiset kerto et hurja oli ollut? No onneks olitte toistenne turpinanne ( no taas lipsahti, ku piti laittaa et turvinanne) olitte. (Mikäli se edes ylsi sinne saakka, sitä ne ei kertoneet) Nyt, ennen ku mä sekoilen enempää, ni toivotan teille kaikkea mukavaa ja huoltojoukoille kans. Terveisin Satu-täti

Pojat said...

Hih, joo määhän oon varsinainen runosetä. Täytyy Rosedale katos olla sellane varasuunnitelma, et sit ku noi kehät alkaa tympii, ni jollain tappaa sitä pitää "pinnalla" pysyä (kunhan ei vaan seiska julkkiksena).

Satu-täti kiitti vaan onnitteluista, pulisi Andy. Me ollaan sen verta hyvähermosii hemmoi, et ei pikku paukuttelut meit paljoo hetkauta, vaiks se ukkonen täs ihan päällä paukku ja salamoi. Kato, pakko on hyvät hermot olla, ku joutuu täs huushollis asuu. Terkkuja vaan sinne päinki. Äh, ny tuli sähkökatkos, Andyy, alas polkee sitä varasähkösysteemii, et mä saan tän kommentin lähetettyy (Andy: Joo, joo...)