Saturday, July 28, 2007

Reissu Turinat ja Pulinat










No ny se on sit rykästy tän loman vika reissuki. Ah ja Voih, ku kotona on taas niin mukavaa... No meen mä kyl huomenna Vantaalle näyttelee, mut sehä ny on melkein sama ku ois kotona, eiks vaan?

Andy Boy vetelee hirsiä, ni mä ny päätin turista nää lomareissun kohokohdat (tai kohdat ny ainaski) niinku meen molempien puolesta. Ja täs sitä turinaa sit tulee....

Sateessa me lähettiin reissuun, mut onneks se aurinko sit kuitenki päätti jo keskiviikkona alkaa paistaa, et saatiin olla ulkona. Antero tutustu juniin, ku mummilas ne junat menee ihan siit pihan vierest. No vähä ihmeissään se siit metelist oli, mut mua ei noi hommelit enää paljoo hetkauta.

Niin ja Anterost vielä, onkohan se ihan niinku normaali? Ei muute, mut ku se on jo ny alkanu nylkyttää noit pehmojaan ja ikää ei oo ku vaivaset kolme kuukautta. Mä kyl pidättäydyin vähä kauemmin. Mistähän se oikeen noi esikuvansa ottaa?

Ja kuinkas ollakkaan, äiskä laitto meet molemmat johonki ihme harkkoihin. Siin sitä sit piti poseerata kukkapuskissa, mitähän se taas oikeen ajatteli?





Kivaa meil oli ja ruokaaki (ja makupaloi) tuli syötyy niinku vähä liikaaki. Äiskä oli unohtanu mun pitsilautasen kotiin, ni sit sen piti hommata mulle tällänen härveli. Enhän mä ny tavallisesta kupista voi syödä, enhän...

Ja sit tänään toi äiskä meni ihan "tolaltaan"... Oltiin näyttelemäs siel Poris ja mulle paukkas eka H (hyvä). Ois pitäny ottaa kuva äiskän naamast, ku se sai sen sinisen nauhan käteensä, sillä kyl mä ihan hienosti esiinnyin, eiks vaan äiskä (äiskä: tosi upeesti, ei vaan ollu tänään meidän päivä). En ollu sen tuomarin mieleen, ku päänkin ois pitäny olla parempi, ni sit mä päätin, et täst lähtien naamioidutaan, häh, häh, hää... Ei vaiska, joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

Ja niin sekasi se äiskä meni, et sen piti kehän jälkeen käydä moikkaa Essii (juu me nähtiin sut, ainakin luullaan niin), mut se unohti, samoin ku unohti näyttelypehmotki, et sorry vaan ton äiskän puolest.

Mut huomenna näytellään Vantaalla, et katotaan, saaks toi yö ihmeitä aikaan... Et Good Night Everybody, mä lähen ny komistaa tota mun naamaani...

4 comments:

Anonymous said...

No niin huomenna nähdään.

Ei aina voi voittaa ;) kaikki värit on kokeiltava ja sehän on vaan sen tuomarin mielipide. Kyllä meiltäkin löytyy sinisiä enemmän kuin 1. Älä Fontero välitä, tosin äitee välittää enemmän, mut meiän mielestä sä oot ihan BEST!

Pojat said...

Jep, niin mä oonki, BEST, BEST, BEST. Ja Sylville ja Sohville tiedoks, et mun naamas ei kyl oo mitään vikaa. Sen sedän ois vaan pitäny käydä optikolla (ei niinku nähny yhen toisen mustan mopsin otsapoimui, vaiks muut tuomarit oli niit löytänee ihan kiitettävästi), mut tälläst tää elämä on...

Anonymous said...

Kyllä varmasti nähtiin siellä. Mä en vaan ehtiny ite tulla, ku ensin jouduin juoksemaan kaverini perässä ja sitte jäin niitä mopsia kyttimään. Ja just, ku aattelin, että nyt meen, ni tuli mieleeni, että enpä nyt mee häiritteen, kun varmaan kohta menevät kehään, enkä sitten tullutkaan. Ja sitten ehditte luikahtaa jonnekin heti kehän jälkeen.

Mutta hienoa Fonzie! Sijoituit oman listani suosikki päähän, enkä sano tätä vain siksi, että ollaan tuttuja/kavereita tai jtn, vaan ihan oikeasti tykkäsin. : >

Pojat said...

ESSIII, kiitos, sä oot mun IDOLI. Sen tuomari sedän pitäs vaan käydä optikolla, ni sit sekin näkis kuin komee mä oon ;). No onneks tänään kaikki oli toisin ja tää tuomari tunsi jopa mopsirodun, kun on niitä ite kasvattanu.