Saturday, July 14, 2007

Kyllä kotona on mukavaa


Kolmen kopla, Matula ja Me

Ai että, ku on kiva olla taas kotona. Oli meil iha mukavaa reissuski, mut kyl koti se vaan aina on koti.

Toi meen Andy Boy muuten on varsinainen ReissuReiska. En mä vaan ollu ton ikäsenä päässy meen parkkipaikkaa pitemmälle, mut meen Antero on käyny jo vaiks missä. Onhan se ollu jo ainaski Vantaalla, Kokemäellä, Harjavallassa, Pieksämäellä, Jäppilässä ja Salossa. Mitenhän pitkälle se mahtaa viel ehtiikkä, jos alkaa oikeen kiirettä pittää?

No täl kertaa mentiin ekaks moikkaa äiskämummii ja -vaarii. Satu-täti kävi siel kans ja siit me jatkettiin sit matkaa Waltoihin Matula mittelin porukoit moikkaa. Matula oli muute aivan ihmeissään ton Andyn takii. Se ei oikeen tienny onks toi Andy lintu vai kala ja siitä se sit koitti ottaa koko ajan selvää, nuuhkimalla ja nuolemalla pikkuveikkaa.



Sammy Boy hei, onks toi parta oikee vai ei?


Meil noi juhlatki vähä niinku jatku, ku lahjuksii tuli mennen tullen. Äiskämummi ja -vaari sponssas mun ja Anteron tulevaa eläkekassaa ja Satu- tädilt saatiin pyyhkeitä (siis ihan oikeita pyyhkeitä) ja namii kans. Sit ku mentiin Matulan luo, ni saatiin molemmat, siis Andy ja mä, lelut ja mulle oli viel sellane iha mieletön herkkuluu. Tällästähän tän elämän pitäs ain olla, eiks vaan?



Nam, nam...



Nyt pysyt kyl kaukana!



Kai se on vaan sit pakko tyytyä tähän pikku luuhun, nyyh...


Eikä tää reissu viel tähä päättyny. Kotimatkalla käytiin kattoo Carlaa ja Yodaa, siis Jennan uutta mopsukkaa ja puputypyy. Jennan pojat oli joutunu evakkoon, ku Carlalla oli sellaset "herkulliset" päivät ja siks mäkään en päässy tekee sen kaa lähempää tuttavuutta. Kova mimmi se kyl oli, ku meinas iha väkisi tulla pois sielt vankilastaan. Äiskä vähä ihmetteli, ku mä en menny iha kuutamolle Carlan "hajujen" takii, mut se ny johtu vaan siit, et mä oon silleen niinku uskollista sorttii, et tiedoks vaan, Sohvi ja Sylvi :).

Mut eiköhän se ois ny niinku ruoka-aika, et laitas äiskä pöytä koreeks, mä oon tulos (äiskä: no tottahan toki, herra on hyvä ja käy pöytään). Hih, miten täs tälleen kävi, ei toi äiskä yleensä tottele. Ny pitääki mennä ja äkkii, ettei se vaan muuta mieltänsä, nami, nami....


Niin lähellä, mutta niin kaukana...

Hei punkkaritypy, mitäs tykkäät hevimiehist?

12 comments:

Anonymous said...

Teilläpä on ollu taas mukavaa reissussa. Meillä Sylvi alotti loman ja on mökillä. Mä ja Sohvi vaan kotosalla, no Sohvin loma alkaa sunnuntaina ja mulla...ehkä joskus. Enää viikko ja sitte nähään, JEE!!!!

Pojat said...

Jestapa jepulis jee, niin nähdään. Mä tol äiskäl jo turisin, et pitäskö oikeen käydä jollain sellasel kosmetoloogil vai mikä astroloogi se sit onki, ku typyjä pääsee kattoo, eikä ees Antero oo häirittemäs, ku se joutuu siskoplikkansa, siis Daisyn, hellään huomaan, Wau...

Anonymous said...

Huh huh nimittäin, ihan mielettömät fiilikset... Milloinhan tulette seuraavan kerran poikkeemaan? :D Ja Andylle terkkuina, että kyllä sä ainakin partakoneesta korvaat, jos on hätätilanne...
Kesäterveisin,
Sammy Q

Anonymous said...

Heh Sammy Boy, kyl mä pian tuun, et anna parran vaan kasvaa, ni kyl mä sit sen taas hoitelen, Yes! Ja voin mä vähä purraki, et silleen..

Jenna said...

Punkkari Yoda ja herkku Carla kiittävät vierailusta. Carlalle oli kovi paikka joutua eristykseen, kun kerta oli herkut ja komeem ies käymässä :D!

Pojat said...

Kiitti vaan itellenne, oli kiva käydä. Just tos äiskäl turisin, et mä haluun oman puputytön tänne kotiin, mut ei se ainakaan viel lämminny ajatukselle. Et edelleen ois voimas pupusta Andy ja silleen... (äiskä: kuules ny Fontero, Antero on ja pysyy meillä ja sillä siisti. Eihän se oo sua ees tänään kiusannukkaan, ku pari kertaa)

Jenna said...

Sääli, että Yodaltakin jouduttiin viemään kohtu pois, että joudut omaa puputyttöä hakemaan jostain muualta :)!
KYl me voidaan Fonzie puhella vaikka vantaalla siitä vaihtokaupoista ;)

Pojat said...

Jee turistaan vaan. Toi Antero kyl jää kotiin iskän hellään huomaan, ku mä lähen edustaa sinne Vantaalle. Mut jos mä sit kuiteski dognappaan sen mukaan... (äiskä: Fontero, ei onnaa)

Anonymous said...

Hei! Mä olin lukasevinani, ettei Andy Antero tulekaan mua viidyttämään kesäpäiville. Nyyh! Olin jo kovasti odottanut. Ja äippäkin sanoi, että se olisi kovin mielellään nähnyt Anteron ja ja...
No, ehditään me varmaan näkemään myöhemminkin.
Terkkuja veikalle
toivottaa Daisy

Anonymous said...

No tottakai mä tuun, mitäs te ootte oikeen lukenee. Mä oon varta vasten harjotellu sellast ulina-aariaa, et voidaan sit siskotypy yhes ihastuttaa ja vihastuttaa noi kanssaeläjät.. Nähdään...

Anonymous said...

No hyvä, että lukasin väärin. Mä oonki aika mestari pitään meteliä, että yhdessä sitten...

Daisy-Dätsi

Anonymous said...

Jep, yhdessä ain käymme aina rinnakkain (vai miten se ny sit meni?)