Thursday, July 12, 2007

Ja taas mennään

Aletaas mennä. Mä ajan.

Tulihan sitä tääl kotona jo löhöiltyyki, ni tänään lähetään sit taas reissuun. No, täl kertaa tehdään vaan sellane pikavisiitti, ku iskälle tuli yks hautajaiskeikka tonne Poriin. Samalla käydään esittelemäs tota Velipoikaa noille sukulaisille. Mahtaskohan ne adoptoida sen (äiskä: Fonzie, älä ees yritä). Käydään me sit moikkaamas Jennaa ja Jennan Mopseja ja tietysti puputyttöö kans, Nam, Nam... Täytyy vaan toivoo, et Andy Antero osaa käyttäytyy, ettei mun tarvi ihan hävetä silmii päästäni. (Andy: miten niin hävetä, ainahan mä käyttäydyn). Juu käyttäydyt, käyttäydyt, mut useimmiten sillee vähä niinku huonosti.

Andy Antero on muute aika ovela tyyppi. Se oli istumas tos äiskän sylis ja oli sit muka viattomasti antamas pusuu äiskälle, ni sit se vetiki äiskää huulesta eiku purasi huulesta. Oisitte kuullu minkä parkasun äiskä päästi. No, tietääpä äiskäki ny, miltä must on tuntunut tän kolmen viikon ajan. Iskälle Andy teki saman, mut täl kertaa vuoros oli korvalehti (mahtokos iskän hengitys haista pahalle, ku huuli ei kelvannu, tiedä häntä). Taitaapi velipojan sylimakoilut vähetä tollasella käytöksellä, hih, hih... Hei, sorry, en mä oo vahingonilonen.

Mut mitäs täs sen enempii turisee tai pulisee. Mä lähen pakkaa tota matkalaukkuuni, jos toi Veli Viikari vaan antaa mulle hetkeks rauhaa. Et se on menox ny....


Mä ainakin lähen mukaan.

7 comments:

Anonymous said...

Turvallista matkaa! Kyllä sitä lomalla kannattaa käydä useassa paikassa, kyllä sitte talvella kotona kerkee olemaan.

Anonymous said...

Vai, että Poriin olette matkustamassa? Ihan tähän lähelle. Siellä on parin viikon päästä koiranäyttelykin. On ajateltu kaverin kanssa poiketa siellä. Onkos Fonzie sinne menossa näytille? : >

Jos se pikkuveikka kovin pureskelee, niin sitten ei auta kuin purra takasin. Tässä oli Iipon kanssa vielä arvoaste kiistaa jonkin aikaa sitten, kun kovasti poika pitää äitiä johtajana ja mua sitten vähän alempana. Siinä sitten ärähti, kun tuupin pois koiraa kerjäämästä ja näykkäsi vähän huulesta. Ei siinä muuta, ku takaisin puremaan ja sen jälkeen on mun paikkani ollu koiralle selvä.

Iiposta tulikin mieleen. Opin sitä blogia käyttämään ja ensimmäisen tekstin sain aikaan huikeassa kahdessa päivässä (pieniä muokkausongelmia). Tervetuloa! : >
http://iippo.blogspot.com/

Anonymous said...

Moro Kamu - jaa, et Andy järsii suakin (ja äiskää ja iskää ) pikku hampaillaan - niin tuttua, niin tuttua. Hugo on ainakin mut nakerellut ihan tuusanuuskaksi - pöh. Voitas kimpassa adopotoida noi velikullat pois jonnekkin kauas. Mä oon ainakin välillä todella kohtalokkaan loukkaantunut siitä et veikka on talos - silleen ainakin 2 krt päiväs.

Ootko muuten huomannut et veikan voi ärsyttää ihan hulluuden partaalle hyppäämällä itse sohvalle ja sit naureskella sieltä käsin (siis tassuin) lattialle **moppehähätystä**. Oikein turvallista matkaa !! Tassut pystyyn ja kuolapusuin !
/Abe - the one and only..

Pojat said...

Rosedale: Terkkui vaan taas täält Walloista (Porin naapurista). Tää äiskäsiskon Matula mitteli on hulluuden partaalla ton Andyn takii, ku se ei oikeen ymmärrä mikä se on. Välillä haukkuu ja nuolee ja sit tärisee, ku meen pikku vesseli sille uhittelee. Ja juu, talvella sitten levätään laakereilla, et ei muuta ku sutinaa vaan tassuihin...

Essi: Juu, Poriin ollaan tulossa näytelmiin, et nähdään siel, jos tuutte. Kyl mä jo vähä oon vastusta tolle riiviölle antanu, mut ku sil on vielä toi pentutasotus voimas, ni koitan olla vähä niinku hellätassuinen. Mä käy Iippo sun blogilla heti, ku toi riiviö antaa mulle aikaa, et onnee vaan uuden blogin johdost.

Abe: Sä ainakin tiet milt must tuntuu, ku kohtalotovereit ollaan. En mä kyl oikeen usko toho adoptio jutskaan, et kai meen on vaan parast pakata omat reppumme ja lähtee mieron tielle. Saas kattoo tulisko itku puseroon noil kanssaeläjillä.

Ja toi sohvajuttu on ihan best. Mä käytän sitä vähä välii ja sillon toi Andy Antero menee iha sekasi. Vinkuu ja vikisee ja sit mä viel oikeen ärsytän sitä ja näytän sille "pitkää nenää" siis kuvainnollisesti, ku eihän tähän lättänaamaan pitkät nenät sovi ;). Koita Abe kestää, kyl tää tästä...

Anonymous said...

Essi ja Iippo: Upea blogi ja esittely. Hyvä te!!!!

Anonymous said...

Hipeti hop, terveisiä täältä offiselta! Kävin lukaisemassa viimeisen kuukauden kuulumiset, kun ei täällä ihan kauhistuttavaa kiirusta ole näin heinäkuussa ;-)

Hyvä että tauti on voitettu, ja 'sait' pikkuveljen 'iloksesi'. Eiköhän se siitä vielä kunnon veljeydeksi muutu, kunhan totutte toisiinne. Terkut vaan ihanaisen palleroiselle Andyllekin! Niin ja Äiskälle myös.

K.

P.S. Kiitti tosta karvaeläinten saunomiskuvasta; nyt mun miehelläni ei ole paljon varaa huomautella mun muutamasta hassusta karvatista - voin aina todeta, että niitä vois olla paaaaaaljon enemmänkin :-D

Anonymous said...

Heipparallaa vaan Katja K. Siel officel on varmast kaikki hyvin, ku äiskä ei oo siel sähläämässä. Nauttikaa siit viel kaks viikkoo, ku me pojat pidetään toi äiskä kiireisenä tääl meiän kaa. Hih, hih... Juu karvaeläimii meil on huusholli täynnä, eiks vaan oo iskäl upee sääri?

Työn iloo kauhiast paljon sinnekin, me vaan lomaillaan...