Sunday, June 24, 2007

Wautsi Wau, mikä Welipuolikuu

Hei, tääl me roikutaan. Tervetulloo kotiin Andy 2 kk!

No niih, nyt se sit vihdost viimein tapahtu. Ai mikä vai? No se tietty, et toi Andy veli muutti kotiin ja senki se teki viel silleen mallikkaasti, et täytti kaks kuukautta niinku samana päivänä. No, veipähän sit kaiken huomion itelleen, ku piti viel niit kuuluisia kuukautissynttäreitä viettää samaan aikaan muuton kans, PÖH. Ja juu, vähä myöhäs on nää mun turinat, mut se on iha äiskän vika. Se vaa lällyttää tota Andyy, ni ei ehtiny ees mua tälle masiinalle aikasempaa päästää. Ja sit, olkaa varovaisii, ku joku sanoo, et lähtee kauppaan. Mopsikauppaan ne kuiteski menee, niin ainaski meillä tehtiin.

Mut joka tapaukses, vanhemman etuoikeudella päätin, et ennen ku pääsette Andyy kuolaa, ni joudutte kattoo miten mä oon tän meen henkilökunnan kouluttanu. Meil nähkääs syödäänki ny niinku kädestä suuhun. Ja uskokaa vaan, tää toimii (äiskä: joo varmaan sun mielestä, mä en vaan oo ihan samaa mieltä).

Mitähän tääkin taas on?


Vissiin jotain syötävää


No, menihän se alas


RÖYH, ai miten mä niinku otin ton veikan vastaan? No kattokaas noist kuvist, ni eiköhä se niist selvii (Andy veikka, alas herätä, ni otetaan matsi).

Ruohoo täs haistellaan

Teltassa

Mä oon Andy

FBI vaiks pitäs olla NYPD


Nuuhkitaan


Hei, me saunotaan

(äiskä: Andy kuvia on n. 300 kappaletta, joten jatkossa lisää...)

8 comments:

Anonymous said...

No turisithan sitten pitkästä aikaa kuitenkin: arvaa onko täällä käyty sen sata kertaa koneella kattomassa, että mitä teille nyt kuuluu, kun Andykin on siellä.
Pitäkääs nyt veljekset oikeen hauskaa siellä keskenänne, minä voin lopultakin vähän hellittää noista äidin huolista ja siirtää ne uusille "äideille". Aion jonkin aikaa vain tyytyväisenä vetää lonkkaa ja sitten katsotaan mitä tulevaisuudessa aion tehdä.
Mukavaa kesää kaikille toivottaa
Nuppu

Anonymous said...

Moi Fonzie! Tossa kuvassa, kun istutte sun veikan kanssa siellä teltassa, ootte kyllä niin samannäköiset, että voidaan kyllä olla täysin varmoja, että Andy on ihan oikeesti sun pikkuveikka. Teidän kuvia, kun katteli, niin ihan aloin odottamaan, että koska se mun pikkuveli muuttaa meille. Taitaa ne pikkuveljet olla sittenkin aika nasta juttu, vaikka joutuukin ihan samalla määrällä henkilökuntaa pärjäämään..

Pojat said...

Nuppu Kulta

Kyl tääl hyvin menee. Mä, siis Fontero poikas, koitan joteski niinku suhtautuu tohön pikku ipanaan. Se on kyl iha kiltti sillo ku se nukkuu, mut sit muuten se menee ku pikku väkkärä.

Ja sit, syytä vaan äiskää, ku en bloggaillu. Se ku vaan istuu ja ihmettelee tota Andya. Onks tää muka niinku oikeen.

Ja hyvää kesää sulle ja koko laumalle, siis ihmiset mukaan luettuna. Mä lähen taas noihin Andy Bandy koulutustehtäviin, et bye, bye...

Pojat said...

Mörökölli Moikka

Juu, et viel tiiä mitä pääset kokee. Toi veikka juttu on kyl iha kakspiippunen juttu. Se on tosi kiva, siis toi veikka, mut sit se on kans varas. Se meinaan on välillä vieny mun äiskän sylkyn. Hävetköön, mä oon ollu tääl ekaks ja se sylkky on MUN. Pidä puoles sit ku sun veikka kotiutuu, ni hyvin mennöö...

Anonymous said...

Moi Fontero!
Mä meinasin jo teitä ahdistella tekstiviesteillä, että joko Andy on syönyt tietokoneen johdot ;)! Hienoa että ei sentään. Aika söpö veitikka kieltämättä, oothan säkin tietysti Fonzie, sulla on vaan tullut jo tota iän tuomaa karismaa ;)!

Pojat said...

Tere vaan Jenna,

Ei se mitään johtoi syö, mut on se vieny jo MUN sängyn, vaiks ois sil omaki. Ja ny se sit vie kaikki mun lelutki, APUVA...

Anonymous said...

Muista Fontero että sä pääset aina meille turvahoitoon Gurun itku kuuntelemaan, jos alkaa liikaa ahdistaa :)! Meil on koirilla kaks petii ja kasa leluja ja sit tietysti toi puputyttö ja täl hetkel laina mopsityttö Darla ;)

Pojat said...

Siis typyi, typyi, typyi, mitä tol veljellä oikeesti tekiskä, ku ois typyiki saatavilla. Mut hei, mul ei oo niinku ajokorttii, et pakko, taas kerran, tyytyy tähä kaukorakkauteen, PUS, PUS, PUS...

ps. Guru, toi pikkuveikka osaa kans itkee...