Thursday, June 21, 2007

Juhannus Tulloo


No niinhän se Jussi tulloo. Meillä vaan tää Juhannus jää juhlimatta, ku fiilikset alkaa olla vähä niinku miinuksen puolel (ja ny mä turisen niinku koko perheen puolesta). Andyn piti olla täällä meidän kanssa Jussii viettämäs ja mun piti olla terve, mut kumpika toive ei sit vaan iha toteutunu. Ei se kaikki aina näytä menevän iha niinku luulis. Viime vuonna mä pääsin Jussina Jäppilässä sellasiin kylän Juhannusjuhliin, mut tän vuoden Jussijuhlat on ny kyl juhlittu. Nyyh, en sit voi paistatella niinku juhlien keskipisteenä, enkä pääse niit morsmaikkuika riiaamaan.

Niih, ja noist morsmaikuist vielä, et Sylvi ja Sohvi (äiskä: ja Anne kans) lähetti mulle aivan ihkun kortin. Siin oli kuulkaas sellane resepti, et jos ei sillä parane, ni ei sit millään (äiskä: tais oikeesti tehota, kun Fonzie alkaa vaikuttaa jo vähän paremmalta, KIITOS). Ja oottakas vaan typyt, ku mun pöpöt on kadonnee, ni mä tuun lunastaa ton reseptin sisällön ihan niinku livenä.

Sillon ku mä muute viel olin niinku terve ja komee (nythän mä oon vaan komee), ni mä turisin teille siit Aptus Showsta, mis mä olin näyttelemäs. Siel sit pääsin sellasiin mallikuviin, ku Janutexin tytöt mut pyysi. Tos olis ny sitten mun eka poseeraus mallina. Mul on siin kuvas päällä sellane Janutexin pyyhe, mikä on tosi kätsy. Kuumalla ilmalla, kun sen kastelee ja sit päälle kietasee, niin ihmeesti olo helpottuu. Ja tää on sit totinen tosi, ku oon iha ite kokeillu. Vähä vaan ramppikuume vaivas tos kuvaussessiossa ja häntäkieppi jäi sit niinku vajavaiseks, mut olihan toi ny iha hyvä suoritus, ku eka kertaa mallihommis debytoin. Nyt noi mallihommat ja näytelmät on vaan ainaki vähäks aikaa unohdettu, mut ehkä mä viel joskus palaan niinku kehiin.

Photo by Irene Vinha



Mut oikeen, oikeen, oikeen Mukavaa Juhannusta Teille kaikille meidän koko poppoolta ja erityisterveiset Andylle halausten kera (äiskä: ja Eppujen sanoin: "voi kuinka me sinua kaivataan"). Pitäkäähä ittenne aisoissa (äiskä: ja terveenä). Moi, Moi......

6 comments:

Anonymous said...

Oikeen mukavaa Juhannusta teille kaikille! Ja Fonterolle pikaista paranemista, syndetki tulossa!!

Me lähetään huomenissa mökkeilemään "pörriäisten" kanssa ;)

Pojat said...

Pörriäisille pörriäismäistä Juhannusta ja sulle Rosedale kaa (älkääs sit tärvelkö "pörrit" hienoja uusia pukujanne siel mökillä telmiessänne). Varokaas kans niit amppareita, ettei vaan pääse pistää, ku ootte niin houkuttelevan näkösii ;)

Äiskä sano, et se tekee jotain ihme juhannustaikoi ja sit must tulee iha terve. Onkoha toi äiskä Noita? Hui! No, Noita-akka se ainaski välillä on, hih...

Anonymous said...

Oikein hyvää Jussia teille kaikille! Kaikesta huolimatta.

Tulee SINULLE vielä monta hauskaa Juhannusta. Muista, että ensi Jussina on taas jo uusia tyttöjä sinua kurkkimassa. Täältä tulossa lisää.

toivottaa koko s-mummun porukka

Pojat said...

Kiitos S-mummu porukoineen. Viettäkää tekin Juhannusta, kaikesta huolimatta. Me ollaan hengessä mukana ja ajatellaan pikku enkeliä.

Terv. Koko meidän Poppoo

Anonymous said...

Hyvää Juhannusta Päiville, Harrille, Fonzielle ja ANDYLLE!
Toivottavat Sirkku, Jukka, Tuuli, Tessi, Tumppi, Nuppu, Miisa ja Daisy

Anonymous said...

Juhannus terveiset myös meiltä :) Pikaista paranemista , on kurjaa olla kipeenä :(

T:Nemo