Sunday, June 24, 2007

Mä oon Andy



Tere vaan kaikille. Mä oon ny se Andy.
Juu, juu, ootte te mut jo nähny, mut täl kertaa, mä oon tääl iha ite. Toi isoveikka Fonzie ku nukkuu, ni mäki uskalsin vähä niinku kokeilee tätä blogi hommelii. Helppoohan tää on, suotta toi veikka mua pelotteli. Mut hei, ku mä oon ihan pieni vielä, ni en mä saa bloggailla tän enempii. Juu, ja mä meen syömään ny, äiskä, RUOKAAA.... (äiskä: Fonzie se syö kädestä suuhun ja pikkuveikka matolta mahaan, et oiskohan meillä koulutus pielessä?)




6 comments:

Anonymous said...

Voi elämä...IHANA ANDY ja just sopivasti kuvat esillä, tultiin just mökiltä ;)

Kiitti vaan Fonterolle, ei meinaan Albert tartte paljo neuvoja lanneliikkeessä, on ollu systeri kovilla koko Juhannuksen, hermot menny monesti, Symppy joutu olemaan oikeen ite pippuri.

Pojat said...

Tere vaan ja tää on ny Fontero, joka turisee. Toi pikkuveikka vaan koittaa kovasti ottaa mun sylipaikkaa, mitähä sil pitäis tehä? Niih, kyl mä yritän ymmärtää, et se on pieni ja silleen, mut eiks vaan, kohtuus kaikes, juu...

Anonymous said...

Onnea Andy uuteen kotiin.

Onko teillä koko sisarus sarja kylässä, nappula määrästä päätellen.

Anonymous said...

Kauheeta et Andy on laittanut omia kuviaan, eih mä en kestä, mopsilapsi <3! Mikäs se teidän tarkka osote olikaan et voin tulla dognappaa Andyn ja sut kans tietty Fontero ;)?

Anonymous said...

Heips! Kysyisin vähän samaa kuin Sini-mummu, noist nappuloista meinaan. Näyttää aika paljolta tossa kuvassa: jos Andy syö muutakin ruokaa niin papanoita annetaan noin PUOLI DESILITRAA PÄIVÄSSÄ eli neljälle aterialle jaettuna.
Voi tulla pahempiakin ongelmia kuin turvotus ja ähky.
Terveisin Sirkku

Pojat said...

Nappuloita, nappuloita, mul ku on niin kauheen ahne veli, et se vie niist kuiteski puolet. Ei vaiska, en mä niit kaikkee syö, kunha ny näyttelen. Ja kattokaas, mist mä tiiän montako mopsii tuolt oven takaa viel tulee.

Ja Jenna, mä voin kyl ton Andyn sul lahjottaa, se on iha riiviö ja osaa muute itkeeki. Osoite on...(äiskä: ei Fontero, ei onnaa, Andy ei lähe täält minnekä)