Tuesday, June 26, 2007

Mopsirääkkäystä

Just juu niin, tulin tänne pulisee (turiskoon toi Veli Fontero mitä tykkää), et en mä, Andy Antero tääl se oo, joka mukamas rääkkää. Siis muahan tääl on rääkätty koko päivä.

Mistähä mä alkasin? No vaiks siittä, et mut jätettiin heitteille. Juu, juu ihan totta. Iskä lähti töihin ja äiskä lähti Ison Pojan (hih, Vanhapoikaki se kyl on) kanssa lenkille, ni yksinäni sain sisällä sit nököttää. Ja sit tol veljellä on sellane pallo minkä mä oisin halunnu, ni ei se sitä mulle suostunu antaa, vaan repi ja raasto sen multa pois.


Ja lisää rääkkäystä. Toi äiskä laitto mulle kaulaan jonkun ihme hommelin, panta kuulemma nimeltään, ni enhän mä sitä voinu sietää, pulisemattakaan siit jostain ihme härvelist, mikä siihen pantaan oli kiinnitetty. Ja kaiken huippu. Veikalla oli sellanen makoisa possunkorva mitä mä sen suusta yritin ihan ystävällisesti käydä lainaamas, ni toi velipoika alko murisee mulle ku viimestä päivää. Onks täs mitään tolkkuu? Oisko jollain jotain suhteita ylempiin Mopsinsuojeluhenkilöihin, ni voisin tehdä vaiks valituksen tän perheen käytöksestä? Mut ny mun on pakko mennä elpyy, et jaksan taas pitää puoliini. Pitäkää peukkui, et onnistuu...

8 comments:

Anonymous said...

Varokaa pojat huomenna Anne tulee ja eka rutistelee Fonteroa ja sitte Anteroa...ja..ja...

Anonymous said...

Hei Antero!
Kannattaa kuule vaan totutella siihen pantaan ja hihnaan. Et edes arvaakaan mitä kivaa se tarkoittaa, kun se remeli kaulaan laitetaan. Enpä kerro enempää, saat itse kokea!
Terveisin Äippä

Anonymous said...

Voi vitsi Anne, oltiinpa me samaan aikaan koneella. Täsmälleen yhtäaikaa pasahti tekstit näytölle. Terveisiä vain teillekin!
Sirkku

Anonymous said...

Oho, aika hyvä sattuma!

Anonymous said...

Hugo hemuli täällä huhuilee Andylle sympatiaa... tiedän, tiedän, tiedän noi rääkkäykset - räyh,räyh,räyh...Mut arvaa mitä, onneksi me kasvetaan ja kohta voidaan ite murista possunkorva flaideissa ;) Eiku hännät väpättäen ja tassut töpöttäen kohti uusia seikkailuja !
/Hugo Boss :D

Pojat said...

No Andy Antero tääl tere. Oottepa ollee ahkerii. Mun piti olla noil kauneusunilla, ni ehdin ny vasta teille pulisee. Ja hei, mä oon kuulkaa niin pieni ja pippurinen, et kyl mä puoleni pidän ja äiskä, laitas ne näppis irti musta, ku mä oon ny bloggailemassa.

Ai onko tos pantahommelis jotain niinku kivaa? Must ois paljo kivempaa olla vapaa niinku taivaan lintu, mut ei se taida tolle äiskälle oikeen passata (äiskä: ei passaa, ei).

Hugo kamu, ollaaks me kohtalon tovereit? Pidetään täs joku kerta sellaset yhteiset seikkailusessiot, et Isot Pojatki on ihmeissään. Juu ja kiitos, mul on ny sellane ihku FBI paita, et Wautsi Wau...

Anne, mä oikeen oottelen huomista, saas kattoo miten sä meet molemmat pussailet...

Anonymous said...

Vai Antero, täällä mummullakin on Antero (vaari meinaan)En ole vielä kokeillut pantaa.

Mummu on ihan onnellinen, kun äiskä on oppinut ottamaan sinusta parempia kuvia, katsoppas itse miten on saanut kauniista pojasta kuvia mitkä ei muistuta sinua.
(siis eka kuvat)

Vai Fontsiko otti ne kateuksissaan.

Pojat said...

Hih, hih S-mummo. Juu Fonzie se aluks kuvaili, ku sen mielestä meille riittäs yks komistus tähän perheeseen. Tosin kyl ton äiskänki kuvaustaidois ois toivomisen varaa, se ku näpsii niit kuvii miten sattuu.

Arvaa ooks mä kiusannu Fonteroo koko aamun? Sitä on niin kiva härnätä, ku sil on niin mukavat murinat. Mut mä jatkan riivaamista, et moro vaan...Ja Antero on ihan kiva nimi, et terkkui vaan kaimalle