Monday, June 25, 2007

Hei Me Leikitään



Hellurei vaan, Fontero tääl taas teit kiusaa. Toi Antero, siis aiemmin Andy, on iha karmee. Oiskohan sillä niinku palautusoikeutta (äiskä: ei ole). Se on kiusannu mua koko päivän ja mä alan olee ihan sippi. Toi riiviö juoksee mun peräs ja mä en saa hetkenkään rauhaa. Pelasta mut, pelasta mut....

No oikeesti, se on kiva ku mikä, eikä se oo kauheesti mua purrukkaan. Niin ja eiks sen pitäny olla niinku poika? Ainaki se pissii niinku tytöt, et oiskohan iskälle ja äiskälle käyny pikku vahinko, ku velipoikaa ne mulle lupas? No joo, kai mun pitää taas mennä sille jöötä pitää, et morjenttes vaan...

6 comments:

Anonymous said...

Voi ei, miten herkkisleikit pojilla *love*

Pojat said...

Joo, niin meil on. Tuu vaan mukaan, ni leikitään... Au, Antero, päästä irti...

Anonymous said...

haluutko Fonzie kuvan oscun naamast milt sä näytät 6kk päästä kun tota retuuttamist on jatkunu?

Anonymous said...

No jussista on selvitty ja oli ihan pakko käydä tsiikaamassa tän toipilaan vointi ja MITÄ????
Andy on jo kotona ja sä Fonzie oot parantunut (onneksi, taisi olla pika sellainen , ku taisit aavistella että jotain outoa on tapahtumassa, ku se äiskä desinfioi ne sun lelus. Tekö ette sit lähteneetkään mökille jussina , vaan haitte pikku kullannuppunne kotiin?
Hyvä vaan, koita ny muistaa että sulla on etuajo-oikeus siel Kalajärvellä, vaikka voi olla et Andy ei osaa viel liikennésääntöjä, ni pidä puoles Fontero. Söpö pari ootte, terkuin Satu-täti

Anonymous said...

Aivan ihanat leikit Anterolla ja Fonterolla. Ja kiitos Päivi, et pistit ton mahdollisuuden kattella kuvia suurempinakin...mulla kun on sen verran huono näkö lasien kanssakin, ettei noista pienistä kuvista oikeen tahdo saada selvää.
Onpa kiva nähdä, kuinka monta senttiä kärsivällisyyttä Fonzien leukanahkoista löytyy!
Terveisin Sirkku

Pojat said...

Jennaa, älä pelottele mua. Mun hipiä ei kestä enää yhtään naskalia. Ja tieks mitä toi äiskä meni tekee? Toi Antero riiviö oli yön isossa sängyssä, siis mun masterpedissä. EPISTÄ.

Satu-täti, Tere vaan. Joo tällänen riiviö meil ny sit on. Saat tutustuu siihen iha livenä sit heinäkuun lopulla.

Sirkku, sama se on tol äiskälläki. Se on iha sokee ainaski sillo, ku sil ei oo lasit päässä. Mä oon muute ollu varsinainen herrasmies tota Anteroo kohtaan. Pari kertaa vaan ärähtäny, ku se meinas viedä possunkorvan mun suusta.