Tuesday, June 19, 2007

Höyrypää Höyryää



Täällä Toipilas Fontero Tere taas. Kävin eilen lekurissa ja se setä sano, et oon alkanu paranee, mut ihan terve en viel oo, ku on viel röörit niinku tukkoset. Andykään ei sit vielä pääse meitä tänne ihastuttaa, vaan ny pitää ootella ja ootella. Äiskä jäi lomalle, joten ny mul on tääl ympäri vuorokautinen sairaanhoito taattu. Senkus vaan tassua nostaa, niin johan pojat palvelu pelaa. Tänäänki äiskä lähti jo aamu seitsemältä kauppaan hakee mulle broilerii ja naudanlihaa. Oon kattokaas syöny vähän niinku heikosti, ni äiskä sit eilen konsultoi S-Mummoo ja Sirkkuu, et kiitos vaan molemmille vinkeistä. Ja sit sellane mönjä, ku piimä. Sellastaki mun pitäs ottaa, mut Yök ku se on pahaa. Eilen mä söin jonkin verran viilii, mut tänään en suostunu siihenkä koskee, ni arvatkaas mitä toi Natsi Äiskä teki? Laitto sit sitä piimän litkuu ihan ruiskulla mun suuhun, epistä...

Ja Andy Kulta, terkkui sulle. Ei me sua olla unohdettu, ei sit missään nimes. Sä ku vaan oot vielä niin pieni, ni ihan sun parhaaks tää vaan on, et toi meen ensitapaaminen vähä viivästyy. Ja kyl mä tän sit korvaan sulle. Lupaan etten rähjää ja komenna sua ainaka eka päivänä, BUH, BUH...

Ja asiasta sit niinku viidenteen. Toi otsikko ei sit viittaa niinku mitenkään muhun, vaan enemmänki se on niinku äiskä, joka tääl höyryy (enhän mä voi niinku toipilaana höyrytä, vaiks taisin mä eilen illalla kyl pikku mopsihepulit vetää pitkästä aikaa). Äiskä kattokaas suunnittelee mulle jotain sellasta höyryhengitysjutskaa. Saas kattoo mitä siitäki tulee. Mut höyrytköön mitä höyryy, mä yritän täs vaan parantuu, et päästäs vihdosta viimein normaaliin päiväjärjestykseen...

Mut pitäkääs huolta toisistanne, Bye, Bye...

6 comments:

Anonymous said...

Siis ihan hillittömästi peukutuksia sulle ja pikaista paranemista!!!!

Oon kuuluu ja nähny S-mummu on huippu höyryttäjä ;)

Pojat said...

Kiitos vaan iha kauhiasti.

Joo mä uskon, et S-mummu on, mut mitäs meinaat tost mun äiskäst. Sillä ku on ton veden kans aina muuteski ongelmii, ni voi olla parasta, et se päästelee ulos vaan noit omii höyryjään....

Anonymous said...

Nyt Fontero mä oon tosi vihanen sulle. Toi Jenna kun lukee tätä sun Plokia niin ahkerasti ja innoistu tosta edellisestä jutusta ja sen kuvasta mis noi pehmot on saunomassa. Se sit eilen pesi melkeen kaikki mun pehmot ja nyt ne istuu tuol meidän saunas samal tapaa kun usn pehmot. Mä sit järkytyin kun heräsin päikkäreiltä ja kaikki pehmot oli kadonneet. Menin sit itkee saunan oven taakse, mutta ei niit leluja kuulunut. Sähän Fontero tiedät ettei mun itku oo mikään leikin asia.
Vetoankin nyt sinuun, että vähän katsoisit mitä kuvia sun äitis laittaa, vaikka kuinka ois höyryjä päässä mun pehmoja ei saa viedä. Saa nähdä saanko niitä koskaan takaisin.

Pojat said...

Joo Guru, mä tien sun itkus, OOPS, sä oot kyl mestari itkee. Ja kyl sä varmaan saat ne pehmot takas, ei se Jenna ny sellane diktaattori voi olla, et ne pysyvästi sin saunaan jättäs ;). Ja arvaa mitä, osa mun kamoist joutuu uusiks siihen käristys hommaan. Ehdin nimittäin jo edellis kerran jälkeen koklaa pari Andyn jutskaa, et uusiks kuulemma menee.

Mä koitan vahtii tota äiskää ja sen kuvien laittoo. Mut ku mä oon ollu niin kauheen väsy, ni se sit pääsee ain vähä niinku livahtaa tolle koneelle ja tälleen siin sit käy, sorry kamu....

Anonymous said...

Jenna selitti jotain et joudutaan sillan alle ellen lopeta itkua, että jotkut ei välttämättä tykkää, mut mä en ymmärrä, jos mä huudan apua niin miks naapurit ei tuu sit auttamaan?
Jenna uhaks et loput lelut menis saunaan tänään, mä oon kovin yrittänyt piiloittaa niit, saa nähdä oonko onnitunut.
Tsemppiä paranemiseen, me aletaan jo olemaan voiton puolella. Tänään jo söin Jennan yhden kengän kostoksi ja pikkuisen keittiön kaapin kahvaa kun leluja ei tullut heti takaisin kun pyysin. Mä oon ihan varma et mun kirahvi kärsii tollaisesta kohtelusta.

Pojat said...

Jep, arvaa vaan oonks mä pelänny miten mun rakkaille pehmoille käy? Meil kävi niinku niin, et ku siel saunas oli sellane muovinen seinäst seinään vedettävä pyykkinaru, ni se sit suli sitte totaalisesti.

Ja kyl sul on naapurit, pitäshä niitte tulla auttaa, jos sä kerran itkien apua anelet, höh!

Hyvä et teil alkaa kunto kohoo. Mä vaan makoilen ja oottelen, et noi hovipalvelijat kantaa ruoan mun suuhun. Mut kai munki pitäs alkaa jo paremmin voida, ettei mee koko kesä ja loma ihan piloille.