Monday, June 04, 2007

Erkkarissa 3.6.2007

Heps keikkaa. Taas ollaan piristytty eilispäivän tosi kuumasta koitoksesta. Mä olin kattokaas Oitissa näyttelemäs muutaman muun Mopsukan kanssa (äiskä: ai muutaman muun. Olihan teitä yhteensä jotain reilut 80, et olihan siinä säpinää). Päivä oli pitkä ku nälkävuosi, ku yhdeksän tuntii siel aikaa vietettiin. Onneks sentään oli mukavaa seuraa, vaiks mä kyl jouduin osan ajasta viettää vankilassa. ARGH, mielummin mä olisin typyjä nuuskutellu, mut en sit saanu äiskää niinku ylituristuu.

Sirkku esitti mut mallikkaasti kehässä ja mä olinki sit nuorissa erinomainen ja viel luokkani kolmas (äiskä: tuhannet kiitokset Sirkku). Ja arvatkaas kuka oli neljäs?. No, mun velipoika Rolle tietysti. Et hienosti Jitterpugit menesty luokassaan, ku meit nuoria oli kuiteski kaiken kaikkiaan yhdeksän kappaletta. Mut kyl oli halvatun kuuma. Mua väsytti kehässäki sillai, et haukottelin pöydällä ja simmut meinas väkisi mennä kiinni. Mun Axu-isä oli kans paikalla ja iha sit näytelmän loppupuolella olin Ilonan, Rollen ja Tobin kanssa sellases jälkeläisluokas. Siinä me Axun perässä kehässä mennä töyssyteltii ja ku kauniita ja komeita oltiin, ni Axu palkittiin ihan kunniapalkinnolla. No, toihan ny oli itestään selvä jutska. Noi meen esittelijät vähän kyl sekoili siel kehässä, ku kääntyilivät millon mihinki suuntaan (taisi ne kerran jopa pyllistää sitä tuomarii päin, HIH).

Pst, ja sit yks salaisuus. Mä ja mun Ukko velihä ollaan saamas reilun viikon päästä niit paljon turistui pikkuveljii, siis Andyn ja Hemmon (ne on kans niinku veljii keskenään). Saattaapi käydä sit silleen, et Rolle veljelle tulee kans veli samasta pentueesta. Jee, sithä me ollaan varsinainen Jitterpugin velikatras.

Mut ettei ny olis ihan niinku näyttelemistä pelkästään, ni mul on tänään niinku synttärit, ne vikat kuukautissellaiset. Mä täytän jo 23 kuukautta, et kuukauden päästä mul onki sit varsinaiset Hulabaloot, ku tulee kaks vuotta niinku mittariin. Ei vaan oo mua kukaan viel tänään onnitellu, et kai se on parast lähtee näyttää loukkaantunutta nassuu tolle henkilökunnalle, jos ne vaiks sit muistais mitä speciaalii täs päiväs niinku on (äiskä: Onnea Kullan Nuppu, kylhän me nyt SUN synttärit muistetaan). Tos on muutamii kuvii muute sielt Erkkarista. Kyl se iskä alkaa pikkuhiljaa kehittyy (siis tos kuvaamises).

Mut turisemisiin…. Ja S-mummu, olisiks sä ens kerral niinku tuomari, please? Arvaat kyl miks, HIH, HIH…

6 comments:

Anonymous said...

Moro Fonzie ja onnee ihan sikana!!! Mullaki nyt syndet ja nyt niinku siirryn viralliseen luokkaan eli 9 kk mittarissa...

Pojat said...

Jee Junnu Sympytin, onnee ihan sikana. Mä oisin kyl niin halunnu siel Oitis siihen sun vankilaas, mut ei mua vaan päästetty. Mun täytyy varmaan kysyy Axu-isältä neuvoi, se ku osaa avata kaikki lukot ja vetoketjut kaa...

Ja velipojat, teil kans mageet synttärionnittelut. Ja Albert, pidä pintas! Älä anna Hugon koko valtakuntaa viedä (oh my god, mä oon pian ihan samassa liemessä sen Andyn kaa...)

Anonymous said...

Moro kamu!
Olit sä vaan aika vekkuli ton Elsan kanssa, mä oon sitä kohtaan aina niin herrasmies(kuiskin ensin korvaan ja sit vasta hyppään selkään)! Jenna kovin nauraa kun jos guru koittaa matkii mua se saa turpiinsa ja mulle elsa vaa kuiskii korviin herkkyyksiä :)

Pojat said...

No joo, kyllähä se Elsa mulle sano, et se on niinku varattu nainen. Mä kun en osaa viel olla oikeen herrasmies vaan enemmänki niinku "TuurinPukki", ni en oo kauheesti sellasta pysyvämpää suhdet noihi naisiin päässy luomaan. Mut kyl mä viel opin ;).

Anonymous said...

Jos en ihan ens kerralla, niin ainakin tiedän missä... ja sitten

Pojat said...

Jee, hyvä S-mummu, mä jo ootan sitä kovasti....