Wednesday, June 06, 2007

Ei Nimi Mopsii pahenna, jos ei Mopsi Nimeä?


Pugmaista keskiviikkoo vaan kaikki lajitoverit henkilökuntineen. Tietteks minkä hirveeeen mogan toi äiskä on ny tehny? Kattokaas ku se on sil viisii, et toi mun ihka oikee virallinen nimi on niinku Jitterpug Black BEBOP, mut äiskä on sit näköjään aikojen saatossa vääntäny sen muotoon Jitterpug Black BEBOB, hyi äiskä, häpee. Ei äiskä ois varmaan ees mokaansa hogannu, ellei Sylvin ja Sohvin Anne ois ollu tarkkasilmäne ja ihmetelly Oitin näyttelyluettelossa ollutta nimee. Anne sä oot Best. Se on kyl hyvä, et jollain on noi hoksottimet niinku kohallaan, ku äiskällä tuntuu välillä viiraavan ja pahasti ;).

Meil on muute seinälläki sellane mun kuvista tehty juliste ja siihenki toi ”väärä” nimi on ihan niinku painettuna. Mahtaaks siitki tulla joku keräilyharvinaisuus, niinku jostain virheellisist postimerkeist? No, harvinaisuus se on tietty jo ny, ku se on tehty musta ja ku niit ei oo maailmas ku kolme kappaletta.

Andyki on jo käyny muute läpi yhen nimenvaihdoksen. Ekaks Andysta piti tulla Jitterpug Dicky Doo, sellasen isomahasen kitaristin (korjaus solistin) mukaan, mut sit se muuttuki Dino Danelliks, joka on rumpali. Toi oli iha hyvä vaihtojutska, ku voishan se eka nimi enteillä vaiks jotain tulevii ylipaino-ongelmii, ni parreempi pelat niinku varman päälle ;). Toivoo kyl sit sopii, et Andystä ei sit tuu mikään kovaääninen keppien heiluttelija ton nimensä mukaan, ku sitä mä en kyl sit niinku kestäis.

Mut ny mä lopetan nää nimittelyt ja meen antaa äiskälle kunnon satikutii, ku se ei ton paremmin oo selvillä poikansa nimitysjutskista (äiskä: Fontero Pontero, mä oon vilpittömästi pahoillani moisesta erheestä, ihan tosi).

Ja eiku turistaan taas, ku palaillaan…

6 comments:

Anonymous said...

Morjens!

Sulla sentään vaihtelee näyttelyluetteloissa 1 kirjain. Tiedän tapauksen jolle on laitettu 1 ylimääränen kirjain ja sillo se on sääntöjen mukaan liian pitkä nimi (kennelnimisääntö).

Sua sit ei päästä viikonloppuna näytelmissä morjestaa :( Henkilökunta on kuulemma jossain juhlissa...

Pojat said...

Joo niin on, ja iha tälläne inside joke, ei mun sukupuoli sentään vaihtunu, HIH...

Anonymous said...

Meillä on ollu mopsityttö, jonka rekkarissa luki alkujaan uros ;) Sillä ei kyl ollu "pistoolia", heh!

Pojat said...

Hih, Hih, tyttö ja pistooli? Sehä ois sit niinku transu, eiks je?

Anonymous said...

Heippa Päivi ja Fonzie!
Toivottavasti tää viesti ei tule kymmentä kertaa, kun vähän tässä sähellän. Kuitenkin, arvatkaa miten Fonzien nimi lukee mun nettisivuilla...aivan oikeen Bebob, eli väärin. Että älä välitä Päivi!
Sen verran korjaan, että Dicky Doo oli viiskytlukusen the DonT's yhtyeen laulusolisti. Sittemmin nimitystä on ruvettu käyttämään miehistä joiden massu on niin suuri, ettei pistooli näy. Eli emme halua sellaista nimeä Andylle.
Terveisin ja tervehtymisin
Sirkku

Pojat said...

Äiskä kommentoi: No tietysti mä sotkin solistit ja kitaristit, mutta ison mahan mä sentään muistin.

Ja ihanaa, et mä en oo ainoo nimisekoilija... ;)

Fonzie turisee: juu kyl mä koitan kovasti tervehtyy ja oikeen innolla oottelen sitä pikkumasusta "Dinosaurusta" kotiin, et nährään....