Friday, June 08, 2007

Mä oon Down


Krooh, sorry vaan, jos nää turinat on ny vähä sellasii väsyneit, mut väsyny oon mäki. Oon täs vähä sairastellu ja antibiootit on tehny tehtävänsä, et pitää vaan lunkisti ottaa. Meil on ny vaan tänään sellane jutska, et pitää lähtee tonne Waltoihin (äiskä: siis Harjavaltaan), ku mun äiskänsiskontyttö, Emmi, pääsee ripille. Äiskä kyl sano, et mä joudun olee sen kaa jossain eristyksis, etten liikaa riehaantuis, et se sit niist kemuist.

Mut on täst sairastelust jotain hyötyyki. On kuulkaas meikäläistä kanneltu sylissä oikeen urakalla, etten vaan rasittuis liikaa. Ja oon sit saanu muutenki iha niinku kuninkaallisen kohtelun. Tähän vois vaiks tottuu. Turisee vaan, et alas James tulla, et ny mennään, niin siinähän noi hömelöt sit juoksee. Hih, tätä pitää oikeen käyttää niinku hyväks. Viel ku sais ton äiskän rauhotettuu, ettei se hypi ihan seinille mun vaivojeni takii. Johan sen pitäs tuntee ja tietää, miten sitkee sissi mä oikeen oon.

Mut turinat on ny kyl sillai, et vasta maanantaina sit taas turistaan. Ja ku kerran Wallois ollaan oltu, ni ne turinatki on sit iha Waltaviiiiii.....

4 comments:

Anonymous said...

Voi kamu kamu kamu - syvä kumarrus ja anteeksipyyntö, etten ole heittänyt kommenttiä valovuosiin - kun tuo Hugo veikka tuli taloon niin se on pitänyt kiireisenä koko huushollin, mutta nastaa on - joten jee- kohta teilläkin on samaa hulinaa Andy-bändyn kanssa. Kyseleppä sitten multa vinkkivitosia jos tulee einari-epätoivos -hetkiä pikkuveikan kanssa **moppenaurua**.
Yritäs Jamesi Fonzie parantua ja piristyhän ja kerää voimia: NIITÄ TULET TARTTEMAAN !!
Aurinkoisin moppekuolapusuin ja tassuterveisin lapsenlikka-isoveikka-kingi-Albert !
ps. Ole sitten kamu fixu ja pyydä euroja Andyn kaitsimesta ;)

Pojat said...

Moro Albert.

No tottakai kaitsemispalkkiot pitää saada. Ny on sil mun tililläniki ääretön määrä tilaa ottaa vastaan niit euroi. Ja enköhän mä yhen pikkujäpikkään aisoihin saa, kuhan ny täst ite ensiks paranen. Ja mä kyl sit tuun kyselee kaikki pikkuveikkavinkit niinku maan ja taivaan välist, et oota vaan.

Terkuin tääl Wallois oleva Fontero Pontero

Anonymous said...

Hi-hii wallotat wallat :)

Sympyn masennus johtu kuumuudesta, nyt illalla oli oma ittensä ja puri Sohvia kädestä!

Huomenna pääsee uudet loimet koetukseen, meinaan tuskin sataa vettä...

Pojat said...

Joo, tääl on Wallotettu kaikki mikä Wallotettavis on. Matula mittelin ruoat söin äsken ja silleen.... Ny äiskä lähtee ostaa mul jotain kivaa, ku oon jo tänään ollu vähä niinku parreemmas kunnos. Huomenna sit ois se humupäivä, mut mulle ei oo vieläkä annettu lupaa niinku osallistuu. Mut katellaan miltä tää mun olo tänään niinku näyttää, ni koitan sit vaiks turista tota äiskää ympäri, jos sit kuiteski pääsis mukaan...

Ja terkkui niil sulo sulo typyköille, tääl ku ei oo yhtään noit naisii (äiskä: Thank God)