Tuesday, May 22, 2007

Turise Se Kukkasin

Heipparallaa Andy Velikulta! Suahan ny alvariinsa saa onnitella. Justhan mä sua tos toissapäivänä onnittelin, ja ny taas. Sä ja muut velipuolet ja -siskot ootte sit tänään kokonaista 1 kuukautta nuorii, voihan pojat ja typyt sentään. Et onnee vaan kauheest teil kaikille. Äiskä kävi eilen hakee tollasen ison kukkahökötyksen, et se on ny sit niinku sun synttärikukka Andy Veikka. Sä näät sen sit, ku tuut tänne mun "koulittavaks" (jos ton äiskän ja iskän hortonomitaidoil saavat pidettyy sen hengis siihe asti, epäilenpä Hmph...).

Ja Andy, nauti vielä ku voit, näist kuukautisista (äiskä: Fonzie tarkoittaa siis kuukautissynttäreistä). Äiskä ku sano, et sit ku mä täytän kaks, ni synttäritki on sit sen jälkeen vaan niinku kerran vuodessa, eiks oo epistä? No pääsenhä mä sit osingoille juhlahumust, ku sun synttäreitä kuiteski vietetään viel aikas pitkään tol kuukausisysteemillä. Mut pitäkääs ny megahauskaa synttärijutskaa. Mä lähen ny ulkoistaa noit mun hömelöitä, ku on katos niinku hätäkutsun aika.

6 comments:

Anonymous said...

Vai että Andyllä kuukautiset, hih!

Onnea Andy 1 kk!!!

Pojat said...

Joo, on sillä ku mä niin turisen ;) Ja sit vanhemmite "menopaussi", ku ei sitä sit enää niin kauhiast jaksa koko ajan johonki mennä :(

Anonymous said...

Moikkis taas fontero!
Onnea andyn kuukautisista näin jälkikäteen, kohta sillä onkin kunnon hampaat millä se retuuttaa sun poskia ja jalkoja ;)!
Mites oletko ollut tyytyväinen kameraan? Onko äippä saanut ees katsoa kameraa päin vai onko siltä sekin kielletty :)?

Pojat said...

No moikka Jennuska ja kiitti Andyn puolesta. Se ku on vielä sellane pikku "rääpäle", ni eihän se ite viel osaa tätä bloggailu jutskaa. Mut kyl mä pahoin pelkään, et se aika pian tänki oppii :(.

Juu, on mua kyl vähä varoteltu niist Andy Boyn naskaleista, mut jos se ny saa pari kertaa "nirhasta", ni kyl mä sen sit laitan ojennukseen. Mahtaaks vaan onnistuu, Hmph...? Saas kattoo, mitä tuleman pitää...

Ja se kamera. Eihän toi äiskä saa ees hengittää samas huonees mis se kamera on. Iskä sitä on kokeillu ja iha tyytyväine on. Puhuu vaan jostain lisäputkista, mitä mä en kyl sit ymmärrä, ku meil pitäs kaikki röörit olla niinku kunnos. Mut kattellaan, ku se kuvaa mua ens lauantain näytelmäs, mitä niist otoksista oikeen tulee.

Niin ja terkkui mun puputytöl ja sit sille teen mieskatraalle kaa. Jos Andy veikka iha hävyttömäks alkaa, ni mä tuun hakee teen moppelot niinku tukijoukoiks ;), YES. Sit ei Andy voi meille yhtään mitään :).

Anonymous said...

Heippa! On näillä pienillä naskaleilla jo pienet naskalit suussa, mutta ei ne niillä vielä kovaa puree. Toistaiseksi Andy näyttäisi olevan sieltä rauhallisimmasta ja säyseimmästä päästä, vaan ei niistä koskaan tiedä miten ne uusissa kodeissa yllättää. Hemmo se täällä on tosi hemmo, oikeen miesten mies...pistää mustat pojat ojennukseen alta aikayksikön. Käyttäen tietysti edukseen koko joukkueen suurinta massaa eli itseään.
Terveisiä vaan meilt kaikilt.

Pojat said...

No toivossa on sit hyvä elää. Mäki ku oon tälläst rauhallisempaa sorttii (ainaski sillon ku ei oo mopsitypyi lähettyvillä)ni mehä voitas sit Andy Boyn kanssa perustaa vaiks sellane Rauhallisten mopsien ry ;). Hih, toivottavasti Hemmo ei iha kauheest Andyä kommenna. Saa pikku velipoika viel vaikas traumoi :D