Sunday, May 20, 2007

Onnea, Onnea, Onnea vaan...


Moi veikkapuoli honeyböö... Ihan älyttömäst paljo onnee sulle ja muille sisaruksille kaa, ku kokonaist 4 viikkoo tuli niinku täyteen. Sirkku oli ottanu teist aivan ihkui kuvii, ni mä ny niitä täs vähä lainailen. Oot sä kyl, velipuolikuu, aika pakkaus. Siel sitä vaan Daisy siskoflikkaa pussailet. Ai niin, mä muute näin sun Putte isän eilen ja lähetin sille sulta paljo terkkui.

Mut mitä täs muuta turisee. Vietä kuule makoisii synttäreit ja aattele, enää neljä viikkoo, ni sit me ollaanki jo yhes. Kyl kai me se aika viel jaksetaan oottaa, eiks vaan?

Ja ettei tää iha pelkkää Andyä ois, ni tässä mä about samassa iässä ;)

4 comments:

Anonymous said...

Onnea Andylle 4 viikkoa mittarissa, pian sä oot jo Fonteroa viihdyttämässä ;)

Pojat said...

Kiitti vaan velipoijan puolesta. Saas kattoo viihdyttääks se vai kiihdyttääks ;).

Anonymous said...

Voin vannoa että viihdyttää ja kiihdyttää joskin jälkimmäistä varmasti enemmän. Kunhan et kiihdy liika elis hiilly...nykyinen värisi riittää oivallisesti. Vaan jos kiihdyttää, niin muista, että se napero ei vielä piiiiitkään aikaan pääse sohvalle, et sinne vaan pokkanan niinku kingi konsaan.
Terveisin Tumppi

Pojat said...

Tere Tumppi

Juu mä rakennan oikeen sellaset barrikadit vai mitä ne ny sit onka sen sohvan eteen. Sopii sitä sit velipojan yrittää mun valtakuntaan ;). Ja en mä usko, et mä kauheest kiihdyn. Noist urospuolisist mua ku ei kiihdytä, ku sellaset ISOT ja MUSTAT ja Andy ku ei onneks oo kumpaakaan ;)