Tuesday, May 15, 2007

RähjäRoope


Terve vaan täält epätoivon maast. Toi otsikko jo sit varmaan kertoki kaiken. Mä sain taas tänään uuden nimen ja must toi on kyl epäoikeudenmukast. Mähän en sit missään tilantees oo mikään rähjä, vaan äiskä on ite. Sehä se siin rähisee, ku mä koitan niinku vaan komentaa noit kulmakunnan kundei. Se ei kyl sit ymmärrä mitään, PÖH! Sit viel sano, et mulle käy joku kerta köpelösti, ku en tajuu pitää tätä mun pientä turpavärkkiini niinku soukemmalla. No, kai tää johtu vaan siitä, et meen naapuritaloon on muuttanu pari ärhäkkää sakemannii, ni enhä mä muuta tehny, ku koitin opettaa niit Kalajärven tavoille, ku ne kehtas alkaa mulle murisee.

No ei hätiä mitiä. Sit ku se Andy muuttaa kotiin, ni meil alkaa olla sellast miesenergiaa talossa, et kyl siin sakemannit ja muunki maalaiset alkaa Jitterpugeja kunnioittaa. Se on sit iha sata.

Mä muute nään ens lauantaina ainaski Aben, Sohvin ja Sylvin, et mikäs täs ollessa. Ja sit on joku Helatorstaiki tulos kylään, ni iskä ja äiskäki on sit varmaan niiku kotosalla, JEE... Sitä ootellessa, eiku leikkimään... Iskä!!! Päästä irti siit mun pallost...

6 comments:

Albert said...

.. tiiätkä mitä gamu ? Sun Äiskäs taitaa olla samassa jamassa ku mun Äippä: Ku Andy ja Hugo kotiutuu niin meitin kodeis on pelkkää mies energiaa ja äijjä meingiä, et jää kyl Äiskät ja Äipät alakynteen..****moppenaurua**. Kikulipoweri Rocks !! (Äippä..voi jeesus.. äääääk...testosteorinit jyllää mut nurin..Jee...)

Pojat said...

Hih, Hih, Kikulipoweri jyrää, JEE!

Ei taida noi meen äitylit tietää, mitä on tulos. Jos se Andyki on vähä niinku tälläne "naisiinmenevä" hormoonihirviö, ni tol mun äiskäl on pian peruukin osto edessä. Repii varmaan loputki noit vähist hiuksistaan päästään, jos tääl sit jatkos on kaks naisten perää tai perään huokailevaa ja syömälakos olevaa moppeloo...

Anonymous said...

Hei hyvä! Ku Fonzie on RähjäRoope, niin ei Sylvikään huonommaksi jää on meinaan RäpäTäti :)

Kummalista miesvaltaa teillä, sanoo Sohvi, joka loikoilee valtaistuimellaan.

Pojat said...

Hih, RäpäTäti ja RähjäRoope ne yhteen soppii, lauantaina viedään vaiks pussauskoppiin (huh, ny mä taas iha niinku punastuin). Mut hei, eiks se räpätys ja kälätys oo niinku vähä sama jutska, ni kato vaan Sylvi silleen "syyttävästi" sitä teen kotihengetärtä ;).

Anonymous said...

Eipä tällä kertaa viedä mihinkään koppiin :) Ettei satu vahinkoja, Räpätin on vielä niin vauveli <3

Pojat said...

No niin toi mun äiskäki sano, voi pahus... Mul ku vaan taitaa olla vähä sellane pakkomielle noit nuorempii neitokaisii kohtaan, et minkäs mä sille voin, NYYH...