Saturday, May 19, 2007

MalliMopsi Näytelmässä

No ny se sit taas kerran on yks näytelmä niinku näytelty. Oltiin siis sellases Aptus Show jutskas tuol Malmilla. Kiitti Jenna iha valtavast paljo upeesta esittelystä. Sä oot kyllä ainaski tuhat miljoonaa kertaa parempi, ku toi äiskä. Ai miten niinku meni? No seisoskelu meni iha älyttömän hyvin, mut sit toi kävelypuoli vähä niinku ontu. Tai ei siis silleen oikeesti ontunu, vaan nenu maata pitkin mä siel kehässä taapersin eteenpäin, valkonen vaahto suupielist roiskuen. Ei kuulkaas auttanu ees nakit, ku mä olin niin huumaantunut Sylmistä, et unohdin kokonaan, miten mun kehässä kuulus kävellä. EH (erittäin hyvä) siit sit tuli ja kivaa oli, ku näki tuttui kamui.


No ku kehä oli ohi, ni lähettiin äiskän kaa ostoksille. Saatiin Andyn kaa oikeen nimikkopyyhkeet ja sit ostettiin Andylle viel sellanen froteepyyheliivi Janutexilta, ku mullaki on sellane. Saa muute Andy aikas monta lihapulla-ateriaa mussuttaa, ennenku toi liivi on sille niinku sopivan kokonen. Ja tietteks muute mitä? Ne Janutexin tytöt halus mut malliks. Siel mä pöydällä poseerasin niitten liivissä niinku vanha tekijä. Lupasivat laittaa MUN kuvan esille sinne heiän myyntikojuunsa, et jos näätte semmosen komeen mustan Mopsin kuvan siellä, ni se on sitten MÄ! Toi palkkapolitiikka niil kuiteski oli vähä niinku retuperällä, ku palkaks sain vaan pari silitystä, HÖH! Missä oli makupalat? Ei se Mopsikaan ruoatta elä ;).

Ja Anne, kiitti sulle ku kuvasit mua siel näytelmässä (noi näytelmäkuvat on sit niinku Annen ottamii). Äiskälki oli mukana se kuivatettu kamera, mut eihä se mua pystyny jännitykseltään kuvaamaan. Siel se vaan oli polvillaan piilossa tuolirivistön takana. Ja onnee Sohville ERI kakkosesta, Abelle KP:stä ja Sylmille kolmossijasta.

Mut ens lauantaina on taas uus näytelmä ja uudet kujeet, et ny vaan naatiskelemaan viikonlopusta. Täs noit kuvii sit ois ja kattokaa, ei yhtään kuvaa Andystä, YES!






6 comments:

Anonymous said...

OHO, pääs äiskä ostoksille!

Mukava päivä kumminki oli ja oli kiva nähdä. Viikon päästä uudet kujeet.

(Sorry Fontero et sekotin sut :(
T:Symppy)

Pojat said...

Joo ostoksille, Hmph... Taitaa jäädä pitkäks aikaa noi viikkorahat saamatta. Onneks äiskä menee taas maanantaina töihin. Tietää katos miks siel pitää niinku käydä (no mun ja Andyn takii tietty).

Ei se mitään Sylmi, mä ku vaan oon tälläne, ei sil mittään mahda ;(

Anonymous said...

Heissan Fonzie ! Sinä olit todella mallimoppe - ihan omin simmuin nähtiin - koko poppoo :D Terkuin Abe & Hovi

Pojat said...

Hips Heijaa Abe,

Joo malli mä olin Abe. Onneks ens viikonloppuna noi sun siskos "hajut" pitäs jo alkaa vähä niinku hellittää, et ehkä mä sit pystyn vähä paremmin keskittyykki. Tosin, siel näytelmäs mä joudun äiskän kaa näyttelee, et mun energia vissiin sit menee äiskän rauhotteluun, Höh!

Anonymous said...

Moro fonzie ja olipa kivaa keirtää sun kanssa kehässä. Sä olit niin rauhallinen, et syöny mun sormia vaikka annoin herkkua ja sut sai asetella ihan niinkuin halusi :)!
Vähän te ootte saaneet Andyn kans heinot pyyhkeet, pojat on ihan kateellisia, kun ne joutuu tyytymään tollasiin tavallisiin.
Yoda oli muuten hirveän pettynyt kun olin jo luvannut että hänelle muuttaa musta uros hänen kaverikseen :/

Pojat said...

JENNAAA, kiitti sulle, ku olit mun kaa. Äiskä se siel vaan jossain huiteli ja lymyili, et silleen. Ja muute, äiskä sano et mä oon vähä niinku taikina, et kyl mua saa vaivata iha miten vaan (mitähä se mahto tarkottaa?)

Ja sil mun puputytölle pikku pusu, ku mä ny kuiteski sit päätin jäädä tähän kotiin, ettei tuu vaan lisää "pyyhkeitä" ;)