Friday, May 04, 2007

Mutta missä on Iskä ja Äiskä?

Tässä mä vaan istua nökötän, ku mut on ”hyljätty”, Nyyh… Mä ku täytän tänään 22 kuukautta, et pitäs niinku vähä juhlia, ni mitä tekee iskä ja äiskä? MYÖHÄSTYY kotiintulosta! Täällä mä pieni ja surkee sit vaan nälissäni ja hädissäni oottelin. No tuliha ne sit vihdosta viimein ja olihan niillä sit sellane selityski, et oli käynee kattoo mun uusii sisaruksii, mut ei se kyl oikeuta iskää ja äiskää myöhästyy (iskä ja äiskä: sorry Fonzie ja Paljon Onnee omalle Kultamussukalle. Tässä sulle vähän siansaparoita). No olkoon ny tämän kerran, kunhan ei sit toistu, Mrrr....

Joo, näyttää ny pahasti siltä, et täs huushollis eletään jotain Andy huumaa. Joka toinen noitten vanhusten sanoist on ollu Andy, sen jälkeen ku kotiin tulivat. Näyttivät muutamaa kuvatusta, mitkä oli ottanee ja mä ku olin vähä niinku loukkaantunu, ni turisin vaan, et aika ÖhköMönkiäisii ovat. Ne pennut oli ollee kuulemma niin pienii, niin pienii, mut kyl se Andy oli sielt löytyny. Huh, Huh, kauankoha tätä huokailuu oikeen jatkuu (äiskä: varmaan sellaset kuus viikkoo). Niin ja Hugo oli kans näyttäytyny, et terkkuja vaan Albert, synttärionnittelut meni perille.

Mut ei mittään. Mä palautan just ny noi hömelöt niinku ruotuun ja komennan ne laittaa mulle synttäriateriaa. Toivottavasti muut päivänsankarit on saanu arvoisensa kohtelun (pitäkääs huolta oikeuksistanne Bartok, Rolle, Ukko, Sylvi, Albert ja Hugo . Paljon Onnee Teille!).

Laitoin tohon pari otosta siit meen "ÖhköMönkiäisestä". Andy on ny 1vk ja 5 pv, et ei toi ikä viel paljoo paina. Kattokaa ny! Siinä se äiskä vaan Andyy pitelee sinä aikana, ku mä oon ollu tääl kotona nälkään nääntymässä, Hyi Äiskä, Hyi... Älkää ny sit yht paljon kuolatko noit kuvia ku äiskä, tulee viel nestehukka ja se on paha se…

6 comments:

Anonymous said...

Voi Fontero ressukkaa ku tolle syndenä hyljeksitään, mökötä kunnolla, niin sillo ne antaa herkkuja PALJON!!!! Eli PALJON ONNEA FONTERO 22kk!!!!!

Aikast ihku toi Andy-veikka :)

Pojat said...

No äiskä sano, et Andy oli aivan ihkujen ihku (tietysti vasta mun jälkeen, ku mä oon ihkuista ihkuin). Ja kyllä mä iskän ja äiskän viel koville laitan. Joutuvat hyvitykseks heittää palloo, vetää Tigruu, olee luunpidikkeitä ja, ja...

No, jos mä totta turisen. Kyl toi velipuolikuu ihan sellane sulonen on. Toivottavasti vaan pysys noin pienenä, ni sit siit ei ois mulle niinku vastusta ;).

Albert said...

HAAAA - määhän sanoin et Andy-Huuma iski ! Mut kamu hei, eix oo nastaa ku saadaan veikat kotia ja sit on aina leikkikaveri ? Sellainen oma tiimi - JEEE ! Äippä menee varmaan ensvkol kattoo Hugoa, niin voi sit Andylle heittää terkkuja ja muuta moppeläppää :D Viikonloppuja - WÄH ! Ps. mua ei sit niinku mitenkään huomioitu synttäreiden kunniax, ainakaan kulinäärisesti. Äippä tokas, et niin paljon näppyjä, ettei juuston juustoa, taikka namin namia heru. Buuäääähhhhhhh.... Auttakkaa minua !

Pojat said...

Juu, sano sun Hovihönöil, et lähettää tosi paljon terkkui mun Andylle, sit ku menee sinne. On se tosi kivaa, et tulee se leikkikaveri iha omaan kotiin, mut täytyy se vaan sit opettaa tavoille.

Ja älä niist näppylöist välitä. Sano, et juustoo vaan tarjolle tai sä teet lisää niit näppylöitä. Arvaa minkä näkonen tää mun musta turpa oli sun iässä. "Kukki" siihen malliin, et oli pakko käydä lekuris hakee siihen sellast rasvaa.

Ja oikeen mega mahtavaa synttäripäivän jatkoo ja viikonloppuu.

Terkuin sun Frendi Fonzie

Anonymous said...

Myöhästyneet onnittelut !!!! Teillähän on siellä kohta kaksinkappalein komeita mopsipoikia kunhan vaan Andy kotiin saapuu :)

T: Nemo ja sen äiskä

Pojat said...

Kiitti vaan Nemo!

Kyllä sitä Andyä jo kaivataanki. Saadaan katos kunnon Ukkovalta tähä huusholliin, ni sit vaan katellaan telkusta lätkää ja syödään pizzaa ja unohdetaan kaikki näytelmähöpötykset (äiskä: ei muuten pojat onnistu!)