Friday, May 11, 2007

Coolia Miesenergiaa


Jee, ny on taas miesenergiaa meidän huushollis. Oli kattokaas ilmottauduttu huomiseen Haminan näytelmään, ja ny meil on iskän kaa tassut katos, ku ei tarvikkaan sinne lähtee. Olis ollu herätyski jo ennen kukonlauluu ja autoreissuki ois kestäny aikas kauan, ni ny vaan saadaan viettää iha sellasta ansaittuu vapaapäivää ja tehä kaikkii hassui miestenjuttui. Ai miks? No siks tietty, et siihe meen näytelmään tuli joku tuomaripuutos eiku -muutos ja äiskä päätti, et ei mennä, ku oltiin jo kerta tällä tilalle tulleella tuomarilla käyty. Kerranki mä oon iha niinku samaa mieltä ton äiskän kaa. Mut ei hätiä mitiä. Kyl mun suku siel kuiteski on edustettuna, ku mun velipoika Rolle sinne menee. Onnee vaan Rollelle matkaan.

Mut sunnuntaina kuiteski mennään Saloon Oscuu ja Guruu kattoo ja siin sivus sit vähä näytteleekki. Äiskä kyl sais vähä silt Oscun ja Gurun Jennalt kysyy neuvoja miten mua pitäs niinku esittää siel kehäs, ku eihä toi äiskä mitään osaa.

Mä muute tos jokin aika sitte turisin, et äiskä on tilaamas jotain ihme Cool-tuotteita mulle. No ny ne sit tuli. Sain kaks pantaa, toinen sellane maastokuvioinen ja toises on sellasii kauheit pääkallojutskii (höh, luuleeks toi äiskä mua joksiki Jimi Pääkalloks). Sit mä sain sellasen maastokuvioisen alustan kaa. Saas ny sit kattoo, pysyks mä niinku coolina noilla kesähelteillä. Äiskä lupas, et jos nää kamat toimii, ni sit tilataan mun pikkuveikka Andylle (tai hienommin Jitterpug Dicky Doo) ihan omat vempeleet. No sithä me ollaan iha ku kaks coolerii.

Kävi muute aika hauska juttu äsken lenkillä. Kaks jotain 15 v jannuu oli bussipysäkillä ja alko nauraa mulle. Siis Mulle! Mähä menin niilt tietysti utelee, et mikä niinkus naurattaa, ni sit ne sano musta, ku naurultaan kerkesivät, et mä oon vähä kova. Arvatkaa olinks mä vähä niinku polleeta? Eihän Fonzie mikään Fonzie oo, ellei kovikselta näytä, Jeh!

Mut mitä tässä ny tän enempää jäähdyttelemään tai kovistelemaan. Turistaan taas sunnuntaina noit Salon kuulumisii, et se on sit niinku Moro vaan….

6 comments:

Anonymous said...

Ai ku kiva, että teillä on vapaapäivä ;)

Terkkuja Oulusta!!!

Pojat said...

Joo, olkaa vaan siel Oulussa ja pitäkää hauskaa. Meil ei kyl toi vapaapäivä iha niinku onnaa, ku tol äiskäl on ny joku ihme kevätsiivousvimma, Blääh...

Mut Sylmille pusui ja kaikille tietty terkkui terv. TuhnuTaavetti Fonzie (äiskä: HYI, mikä tuhnu!)

Anonymous said...

Moro Fontero!
Pystyisitkö sä millään ottaa tota alustaa mukaan saloon kun mä haluisin hiplailla sitä, jos vaikka tilaisin noille Osculle ja Gurpalle sellaisen kanssa? Mä voin sit vastapainoks koittaa "kouluttaa" sun äippää :P

Pojat said...

Juu ja varmaan otan, se on tosi se! Ja muute, mä sit varotan sua. Toi äiskä on sellane kalkkis, et ei se varmaan uusii temppui opi, luulen mä. Mut pääasia, et mä opin ;) YES! Nährään...

Anonymous said...

Kyllä mä uskon et me fonzie saadaan siihen joku tolkku, jollei muuten nii tarttee varmaa laittaa Päiville nuijanukutus ennen kehää :P!
Mä en onneks itse jännitä yhtään noita näyttelyitä, nyttenkin oon ollut vain kolme yötä nukkumatta kunnolla, onneks on enää yks yö ja sit se on taas pariks viikoks ohi :D!
Nähdään huomenna, mä yritän ehtiä ajoissa paikalle niin ehditään kouluttamaan päiviä :)

Pojat said...

Tere Jenna,

Varaa sit paljo rautalankaa mukaan. Äiskälle ku täytyy kaikki vääntää niinku rautalangast ;).

Niih ja koskahan meil aletaan nukkuu? Ens lauantaina joku ihme Aptus Show, seuraavana Hesan ryhmis ja sit taas seuraavana sunnuntaina joku ihme erkkari. Äiskä on varmaan pian lataamossa, ku ei senkään akut iha ikuisii oo :(