Tuesday, May 08, 2007

Kiirettä Pukkaa


Huh, huh, kyl tää ”kuuluisana” oleminen on sit rankkaa puuhaa. Ei oo ees bloggailla ehtiny, ku on pitkin Kalajärvee pitäny onnitteluita ja komistusihasteluja käydä vastaanottamassa. No, äiskällä on tietty tos ollu näppinsä pelissä, ku on kaikille tutuille ja tuntemattomilleki hehkuttanu mun mätsärimenestystä.

Mut eiköhän tilanne ala ny rauhottuu. Oltiin kattokaas tänäänki Zukun kaa mätsäilemässä Hesassa Koneen kentällä. Tollasta megasijotusta ku sunnuntaina eiku siis lauantaina (hyi, ei mul viel pitäs olla mitään dementiaa) ei tullu, vaan olin sit niinku punanen ilman sijotusta ja niin oli Zukuki pennuissa. Toi kuva muuten on sielt kehän laidalta, ni en mä siin sit viittiny mitään oikeen niinku näytelmäposeerausta tehä, kuha ny vaan seistä jökötin.

Sen mä kyl turisen, et tälläset iltatyöt ei oo mistään kotosi. Kyl mul iltasella ois muutaki puuhaa, ku olla näyttelemässä. Ja oon sitä paitsi viel niin nuoriki, en kyl sellasen iltatyökiellon pitäs koskee niinku muaki. Äiskä hei, mä oon ny sit niinku iltatyölakossa, ettäs tiedät (äiskä: Ok, Fontero, niin on äiskäki).

Mut Hyvää Yötä Kaikki Kamut ja Andy Veikka tietty kaa. Nukkukaa hyvin ja nähkää kauniita unia. Niin mä ainaki meinaan tehä…

8 comments:

Albert said...

Oot muuten kamu todella ahkera ! Oot niin komia moppe, et sua sietääkin näytellä ja totta mooses koko Kalajärvi pitää ihastella sua :D

Pojat said...

Kiitti vaan Abe, mut kohtuus kaikes! Kyl sitä vaan iltasin on mukavampi koisii kotona tai syödä vaiks jotain ihkun ihkuu jättiluuta eikä luuhata tuol pitkin maita ja mantui. Pitäs niinku nauttii nyt näist kotireviirin viel niin rauhallisista oloista, ennen ku se "pikkuriiviö" saapuu. Mä muute alan kyl pian laatii jotain pelastussuunnitelmaa Andyn varalta. Kuulin niinku huhua, et ne pikkuveikan hampaat voi sit olla aika terävät, AUTS....

Anonymous said...

Varo vaa fontero, oon kuulle et sul on työn täyteinen viikonloppu tulos, tsemppiä. Nähdään tääl meidän kotinäytelmis :)

Pojat said...

Jep, siel nähdään. Arvatkaas onks mun kuljettaja Iskä mielissään, ku saa vapaana viikonloppunaan oikein molempina päivinä suhailla pitkin ja poikin Suomen maata. Voi sitä Iskä parkaa. Kova on kohtalo meil miehil täs huushollis, voihan nenävekki sentään...

Anonymous said...

No on sul ollu rankkaa, tollee taas mätsäilemässä. No aattele viikonloppuna, vaikka on molempina päivinä töitä, niin näkee sentään muita mopseja :)

Ihanan tuimailme sulla tossa kuvassa *love*

Ens kerralla ku nähään, niin Sympytin on ihan vastustamaton ;) sillä alko NE!

Pojat said...

Oih, Oih, ny mä menin kyl iha sekasi... Voi Symppi sentään...

Joo, kiva se on nähdä noit Mopsukoita vähä niinku enemmänkin, ku nois mätseis joutuu enimmäkseen olee niitten "väärän rotusten" kaa. Ties viel mitä vaikutteita niilt saa...

Albert said...

Kamu hei - kun sä oot tollainen aktiivinen kaveri, et oot vaaleissa ja idolseissa ja silleen, voisitko mennä luirauttaa tohon Euroviisuihin sellaiset hyvät mopsisaundit ? Mä ainakin annan Fonzie 12 points !
Hard rock Fonzie ! Ku toi äippä on hirvee viisufani ja pitäs niinku kannustaa jotain, mut ei siel oo moppeja :((((

Pojat said...

No voi hyvät hyssykät sentään. Mä sit menin ja unohdin koko viisut, voihan rähmä. Mut, jos totta turisen, ois voinu vähä turhan kiireeks pistää, ku pitäs samana päivänä olla näyttelemäs.

Ja pitäähä sitä vähä muitaki aatella. Jos mä ny oisin sinne osallistunu, ni eihän niil muil ois ollu mitään mahkuja. Kyl siin olis Hannaaki itkettäny, ku mulle ois hävinny.

Mut mä lupaan olla ens vuonna mukana (jos Hanna suo), ku sillon todennäkösest pääsen oikeen ulkomaille rallattelee...