Friday, May 18, 2007

Andyä, Andyä, Andyä vaan. Eiks Mua kukaan enää muistakkaan?

Mä ihan luulin, et tänään piti olla sellane iskän, äiskän ja Fonzien yhteinen lomapäivä, jollon tehtäs koko päivä yhes jotain kivaa, mut toisin vaan taas kävi. Nää mun hömelöt lähti jo puolen päivän jälkee shoppailee ja mä jäin iha yksin kotiin. Nyyh, ne oli pois iha hirveen kauan. No sit, ku ne tuli takasi, oli niil mukana joku uus puhelin ja järkkäri. Siis mikä ihmeen järkkäri? Iha niinku mä jotain järjestysmiestä tarvisin. No selvishän se lopult, ku vähä utelin, et kyse oli jostain uudesta kamerasta. Tota mä en kyl tajuu, ku se eilen pesty kameraki alko sit tänään taas toimii.

Ja sit mä järkytyin. Iskä ja Äiskä oli käyny VIERAISSA. Niitte vaatteet hais ihan vieraille mopseille. Arvatkaa pitiks mun haistella ja nuolla ne kauttaaltaan? Äiskä sit sano, et ne oli käyny Andy veikkaa, Nuppu äitii ja muuta sukuu moikkaamassa ja sit siit Andystä saiki kuulla koko illan, PÖH!!! (no ei ne ny sit iha vieraita Mopseja ollukkaan). Kattokaa ny noit "rääpälekuvii" ja kuolatkaa. Siin se Andy Boy sit on niinku 3 viikkoo ja 5 päivää nuorena. Ihan niinku pikkupentu, Höh! Ja on siin Andyy sit kuvattu niinku urakalla. Mä lähen ny kyl murjottaa, MUR, MUR... (tästähä on tullu iha niinku joku Andy blogi...)


11 comments:

Anonymous said...

Mihinkäs järkkäriin ne sun kotijoukot oli sortuneet?
Mä tääl panikoin vaatteiden kanssa, pidä fontero tassut pystys etten menetä hermoja ja tuu ilman vaatteita ;)

Pojat said...

Hei, et kyl hermoi menetä. Riittää et tää mun kotihermoheikko menettää ne ;). ja oonha mäki nakuna, et tervetuloo seuraan vaan. Harmi et ei oo miestuomarii, hih, hih, hih....

Ja se härveli. Joku sellane Nikon D 40 se kuulemma oli, ku oli ollu jossain plussatarjoukses. Ja kyl se noille välttää, ku eihä ne muuta kuvaa, ku sitä Andyy nykyään. Mut katos ku on hyljätty!!! Voiks mä muuttaa teille?

Anonymous said...

Hyvään kameraan päätysivät :)

Toki sä voit Fonzie meille muuttaa, meillä on jo toi yksi vahvasti pigmentoitunut hörökorvainen "mopsi", se on vaan mahansa ja tassunsa unohtanut pigmentoida ja ne on valkoiset :)! Ja se on tyttö, muuttaisitko sä sit sen huonekaveriksi vai seikkailisit täällä näiden väriä päästäneiden joukossa?

Mä luulen ettei Piia ota mua ilman vaatteita kyytiinsä että ehkä mun on pakko jotkut vaatteet laittaa päälle :)!

Anonymous said...

Moro Fonzie!

Tytsyt jo ihan intopiukkana ottaa sun näkemistä huomenna, tosin Sympyn kans vaan pikamorjestus ;)

Johan sitte repäsitte, päivän toimimaton kamera ja nyt järkkäri, WAU!

IHANA Andy pallero :)

Pojat said...

Jenna, no totta kai typyn kaveriks ja samaan huoneeseen, WAU!!!! Sehä olis ihan taivas.

Niin ja noist vaatteist. Jos sul ei niit olis, ni voisit vaiks vilustuu matkalla, ni kuka kumma mua sitten esittäis (äiskä ku on boikotissa).

Ja Symppy, kyl on noi vanhemmat immeiset iha kummia. Äiskä kaa sano, et mä en sit saa ottaa sun kaa niinku sellasta iha lähi, lähi, lähi kontaktii, ku mun pieni pääparkani ei kuulemma sitä kestä. Luulee vaan...

Joo ja iskä sit ilmotti heti, et äiskälle ei järkkärii anneta. Jos se ei sitä pudota, ni kastelee kuiteski, et silleen...

Anonymous said...

Siltä tytöltä vaan vietiin kohtu ja se on aika määräilevää sorttia, varsinkin ruuan suhteen, mutta jos sä haluut hellan ja kaulimen väliin niin tervetuloa :)! Ota vaa tavarat huomenna mukaan niin pääset sit samaa matkaa tänne :)

Ehkä mä änkeydyn johonkin vaatteisiin ja vedän noita kukkatippoja jos vaikka saan nukutuksi muutaman tunnin , toivos on hyvä elää.

Anonymous said...

Yhyyyy.........Jennalla asuva tyttö on "pupupaisti", unohditko mut????

Pojat said...

OOPS, taidan ny vähä ottaa niinku takapakkii. Kyl mun typyn pitäs olla sellane mun sydänkäpyne, joka sit ain tottelee mua.Tollast Justiina hommaa löytyy kyl tääl nykyses kodiski.

Joo tipat peliin vaan. Mä aattelin antaa äiskälle sellase nuijanukutuksen, ku ei se kuiteska muuten nuku ;).

Pojat said...

Symppy, mä en koskaan sua unohda. Ja kiitos tos tarkennuksesta. Puputytöt on kyl kivoi, mut onks niil niinku jotain yhteis mopsin kaa, kysyn vaan? Et kai täs vaan on pakko tyytyy siihe, et Andy se tulee mun asuinkumppani olemaan :(

Anonymous said...

Kani joka on asunut 3kk:sta asti mopsien kans ei teidä olevansa kani :D! Kuvittelee olevansa mopsinarttu ja väriä päästäneet hänen alamaisiaan :P! Ja eiks kaikki miehet tykkää puputytöistä ;)?

Pojat said...

Juu tykkää, ainaki mun Iskä ;)