Sunday, May 27, 2007

Hellettä Helluntaina

Hih, oli kuulkaas aika hikiset paikat tänään, ku äiskä raahas mut mätsäriin Vihtiin. Aurinko paisto täydelt terält, ni ei kai siinä muuta voinu, ku läähättää. Zoogin kamu oli kaa mukana, et kiitti vaan seurast.

Meil oli kuulkaas siel mätsis oikeen kunnon Mopsiedustus. Oli pikkuneiti Isa, Omar, Remu ja Mä sekä Pelle ja Isan kamu turisteina. Ja hienosti mopsit pärjäs. Isa oli punasten pentujen eka ja Omar vetskujen ja sit viel Omppu oli BIS2. Mä sit repäsin punasissa pienissä nelossijan, ku oltiin ekaks oltu parikilpailus niinku Remun pari. Zoogin oli tosi upeesti punasten pentujen kolmonen, et ei tosiaan hukkaan toi reissu menny.

Mut sitä helluntaiheilaa ei kyl löytyny, vaiks kyl mä sitä yritin ettii. Isaa koitin vähä jallittaa, mut se ei ollu kovin suostuvainen, vaiks oli viel niinku saman värinenki ku mä. Ei tainu typy tietää mitä menetti, HÖH. Mut onha täs viel ilta aikaa. Eihä sitä tiiä mitä tuolt raitilta viel löytyykään. Pitääki täs lähtee kokeilee onneensa, et se on menox ny....


Remu ja Mä

Isa, Omppu ja Mä

9 comments:

Anonymous said...

Olipa kuuman näköstä, huh! Oliko sulla se panta mukana?

Me ollaan ihan puhki kotona olosta, Jenna oli meillä ;)

Anonymous said...

Mä oon niin rasittava et väsytin ton rosedalen porukan totaallisesti :D!

Äläpäs fontero ihan masennu, onhans sulla toi tumma ja tulinen puputyttö täällä salossa heilana vaikkateillä onkin kaukosuhde :)

Pojat said...

No ei ollu pantaa ei, ku toi hömelö äiskä unohti sen kotiin. Eikä muuten ollu Ompulla ja Pellelläkä. Tollasii noi naiset on.

Ja Jenna, ei löytyny raitilta heilaa, et kyl mä tyydyn sit tähän puputypyyn kohdistuvaan kaukorakkauteen, smack....

Anonymous said...

Fonzie...malttia=) Erkkarilla todellakin ON TYPYJä enempi ku uroita=)ja sulla hyvinkin saumoja naisten suhteen kun kylän komein neekeripoika Hermannikin jää kotiin=)

Pojat said...

YES, yks kilpailija vähempi. Äiskä kyl on kauhuissaan, ku sen mielest mun näyttelymenestys tai -menetys, on niiku täysin verrannollinen niihin typyjen määrään, hmph... Mitähä toiki oikeen mahto tarkottaa ;).

Anonymous said...

VAro vaan Mä tulen ja tyhjennän koko pöydän palkinnosita ;)! Ei vaan toi jenna käski taas laskeutua maan pinnalle ton 17:sta ropin jälkeen ettei niitä kuulemma joka näyttelystä saa :/!

Pojat said...

Kääk, ai niin, sä oot Kamu hyvä paikal. Tehdääks työnjako? Ota sä Ropit, ni mä otan typykät. No kai se Sertiki niinku mulle kelpais, ku sä et niit enää saa, hah, hah, haa...

Muute voitasko me vähä niinku monistaa itteemme? Siel ku ei tullu uroksille lisäsertii jakoon, ku meit oli liian vähä,ni mehä voitas sun kaa hypät siel kehäs vaiks useempi kerta, et esittelymäärä täyttys niit lisäsertei varten. Mahtasko mennä läpi? (äiskä: tuskin, kuomaseni)

Anonymous said...

No hei !

Mummu on niin kuin tiedät, vähän jälkijunassa, Pitäisi olla tämä kommentti edellisessä kirjoituksessa, mutta kai se tässäkin käy. Meinaan vaan, että mitä se jos yksi kylän komein neekeripoika jää kotiin, kun koko Suomen KOMEIN Fonzie on mukana erkkarissa. Mitä siitä mitä tuomari sanoo, kun mummu on sitä mieltä.

Pojat said...

JEEE, S-Mummu! Sä oot kyl ihan mun BESTIS. Viis niist tuomareist, ku Sä ja MÄ tiedetään, kuka se Kingi onkaan ;) ;).