Sunday, April 29, 2007

Putki poikki!


Hih, hih, menihän se EH (erittäin hyvä) putki noilt suomalaistuomareilta poikki. Sain kattokaas ERI:n (erinomainen) tuolt Lahdesta, vaiks ei toi äiskä meinannu sitä millään uskoo. No, muuta sijotusta ei tullu, ku toi äiskä vähä töppäs. Ois kuulemma mun etujalat pitäny olla enemmän alla, siis mitähä toiki nyt on? Kyllä ne jalat mun alla oli koko ajan, et en mä siel mitään makaamaan alkanu.


Mut kivaa oli. Oscu alotti hienosti veteraaniuransa ja en mä sit viittiny sen kaa alkaa ees tassumatsii käymään, ku se oli niin sulonen. Ja siel oli kans Omar ja Remu ja muutama muukin, et sellasta. Ja sit mä näin sellasen ihan jättikokosen villakoiran. Oli muute iha eri näkönen, ku nää meil kotona olevat villakoirat. Oli sellasii hassui muhkuroit pitkin turkkii, et kyllä taas oli vähä niinku hauskaa. Mut mä ny turisen noi mun arvostelut ja mun kommentit tietty kans.


Hyvä rakenteinen uros (no totta maar). Erinomainen runko (ja varmasti). Hyvät raajat (samaa mieltä). Kaunis ylälinja (jep, jep). Hyvä hännän kiinnitys (hih, se kyl on saparo). Kuono-osa voisi olla leveämpi ja alaleuka voimakkaampi (höpö, höpö, ihan mallikkaat nää on). Hyvät silmät. Hyvä musta väri (No tottakai, onhan mulla samettisimmut ja se varsinaisen musta turkki). Tekee hieman matalan vaikutelmän (joo, äiskän töppi, ku ei osannu seisottaa mua oikein, Pöh).


Mut oikeesti, toi näytteleminen niinku vähä väsyttää, et ny mä lähen koisii... Moi, Moi...

4 comments:

Anonymous said...

Onnea-onnea!!! Hienoa eri Suomalaiselta tuomarilta. Siitä se alkaa, mites sun handleri? Siis olitko jossain sekottimessa (vapisko)?

Me käyttiin harkkaa mätsärissä saldona sin- (Sylvi ja Albert) Sohvi oli lapsikoira kisassa 5/6. Hitto et mail on ollu kivaa, kun Albert on meillä, leikkitty koko viikonloppu!

Pojat said...

Joo, vapis ja niin vapis vissiin Jennaki.

Niin ja mää oon sit menos mätsäilee 5.5. Espoon Niittykumpuun. Lähtekääs mukaan, ni saadaan sellasta Mopsienergiaa aikaseks.

Anonymous said...

Moro kamu!
Oli kiva treffata ja turista sun korvaan kuulumiset :)! Mä oon muuten kerran yrittäny syödä sen villakoiran, kun katoin et se on samanlainen ku nää meillä kotona nurkissa viilettävät.

Pojat said...

Hih, onneks Oscu et syöny sitä villistä. Sust ku olis sit tullu iha sellane Mega Jätti Mopsi.

Mä lähen ny jahtaa noit meen villiksii, ku niit kyl löytyy...