Monday, April 30, 2007

Meillä onkin Vappu!




Hips heijaa! Näyttelyhumust on selvitty ja nyt sit aletaan viettää niinku Vappua. Meillä toi Vappu on tänään, ku iskäl on huomenna työpäivä, ni ei se sillon juhlii ehdi. Äiskälläki on Vapun kunniaks niinku lomapäivä, et ehitään sit kaikkee kivaa touhuu.

Mä pääsin iskän ja äiskän mukaan tonne Myyrmäkeen, ku käytiin vapputorilta hakee mulle ihka oma vappupallo. Valkkasin sit sellasen autoversion, ku kerran autofriikki oon. Äiskä osti viel serpentiineikin, et eiköhän siinä jo aineksii vappujuhlaan piisaa. Onneks mun pahat aavistukset ei sit toteutunee, elikäs se, et äiskä ois täyttäny mut ilmalla ja laittanu niinku narun jatkos. Vähä mä sitä pelkäsin, mut onneks tuli toi sijaiskärsijä hommattuu (äiskä: ei äiskä nyt sua minkään narun jatkos laittas, korkeintaan vaan hihnan päähän).

Mut nyt mä lähen paistaa iskän ja äiskän kaa munkkeja, Nam, Nam... Pitäkääs huolta niist teen tukijoukoistanne, ku ei sitä koskaan tiiä mitä se Vappu teettää...

Mukavaa Vappuhulinaa Kaikille! Toivoopi VappuMopsi Fonzie

10 comments:

Anonymous said...

Teillähän siel on kunnon bileet pystyssä!! Onx oot hyvässä massassa, ettet lähe pallon mukana ilmaan.

Hyvää Vappua sinne Kalajärvelle!

T:Tiksin tytsyt

Pojat said...

Jep, massaa on ja lisää tulee, kunhan pääsen niitte munkkien kimppuun. Se Myrtsi oli muute iha tylsä paikka. Joka paikas lasinsirpaleita ja silleen...

Mut Mopsitypyille kans oikeen kivat Vaput ja sulle tietty kaa! Meillä juhlat senku jatkuu...

Vauvauutisia said...

Oikein hauskaa vappua Fonzielle, Päiville ja Harrille.
toivottavat Jitterpugin isot ja pienet ja ihmiset

Pojat said...

Hei Jitterpug, kiitti, kiitti ja mukavaa Vappua teillekin. Toivoopi yks Jitterpug kaa (ja sen iskä ja äiskä).

Anonymous said...

Joko oot kaveri haljennut munkeista? Me ei saatu Gurun kans mitään vappukivaa, tosin onneks äiti kävi kyläs ja t oi taas ekstraherkkuja ja me Gurpan kans esitettiin tietty ihan nälkiintyneitä :P! Noi "mummot" heltyy nii helpolla meille :)!
Hauskoja vapun jatkoja :)

Pojat said...

Moro Oscu!

Toi äiskä on iha Hitler. Ei antanu, ku kaks pientä munkin palaa, vaiks mä autoin jopa niitten paistos. Ja viel sellasii ilman sokerii olevii paloi, YÄK. Kyl se vaan on ikävä ihminen.

Mut hauskaa Vappuu sulle, Gurulle ja Jennalle kaa. Pitäkääs pallot ilmassa...

Albert said...

MYÖHÄISET VAPPUTERVEHDYKSET FONZIE KAMULLE !!!!! Prööt - toi äippä ei ole kerennyt päivittelee mun blogia - sorry ! Mun äippä ja isäntä-iskä kävi kattomassa Hugo veikkaa viimeviikolla ja sit ne näki kaikki Andytkin. (Äippä: voi jeeepulis miten ihana "keko"). WÄH WÄH kamulle - illalla lisää turinaa !!!

Pojat said...

Hih, hih. Iskä ja Äiskä menee perjantaina kattoo sitä Andykekoo... Usko vaan, onks Äiskä silmänsä kipeeks tuijotellu niitten pikkusten kuvia... On se iha Höpö, Höpö...

Albert said...

Hmpf... taitaa kamu tolla sun äiskälla kans olla sellainen kummallinen tauti nimeltään moppevauva kuume.. mä oon ihan pöööö jo mun äipälle. Just kans nenä kiinni tietsikan ruudussa koko ajan. Oikein ihqua tapaamista Andyveikan kans sitten.. ne on melkoisia epeleitä kerto äippä. Ollaanko me kamu koskaan oltu noin pieniiiiii ????

Pojat said...

Hih, ei varmaan olla. Oiskohan noi pikkuset pesty vähä liian kuumassa, ku ovat kutistunee ja päästänee väriäki ;)?