Tuesday, April 24, 2007

Kansallista Koiranpäivää


Koiramaista Koiranpäivää kaikki Karvakuonot. Mitäs koiruuksia ootte tänään saanee aikaseks? Mä en oo oikeen mitään ehtiny, mitä ny aamulla äiskä meinas myöhästyy mun takii töistä. Menin niin ku peiton alle makaa sen jalkojen päälle oikeen silleen koko painolla ja tiukasti, et kyl siin äiskällä kesti aikansa, ennen ku se sieltä pedistä ylös pääsi. Mut onhan täs viel aikaa, et kaikki vaan koiruuksia suunnittelemaan, ku meillä tälläne oma päiväki on.

Mulla ja äiskällä oli eilen sellane äiskä Fonzie turinahetki. Äiskä siin kovasti höpötti, et mun pitäs olla sit sellane esimerkki, sille mun pikkuveikalle ja käyttäytyä kuten tälläsen isoveljen kuuluuki. No totta maar, mähän oon varsinaine käyttäytymisekspertti. Käytiin muute kattoo niitten vauvojen kuvii siel Jitterpugin sivuilla. Arvatkaas oliks mulla vähä niinku hauskaa. Oli ne sellasii pötkylöitä, et voi pojat sentään. Pikkasen mä kyl ihmettelin niitte väriä, ku ne ei ollukka tälläsii vahvasti pigmentoituneita, mut kai toi iskä ja äiskä tietää mitä tekee, vaiks en mä kyl aina ihan varma siit oo. Ja tälleen isoveljen ominaisuudessa terkkuja vaan pikkuveli, syö hyvin ja nuku paljon, ni kasvat sit yhtä vahvaks ja komiaks ku mäki. Tääl sua jo ootellaan... Ja terkkuja kans muille sisaruksille.

Mä jatkan ny tätä koiran päivän viettoo ja koitan keksii ees yhden tosi räväkän jutskan ton äiskän kiusaks. Mitähä se vois olla? Oiskos hyvii ehdotuksii???

5 comments:

Anonymous said...

Mepä käytiin siellä Helsingin koiratapahtumassa :) Märkä nurtsi yök ällöä!!!

Anonymous said...

Hyvää koiranpäivää myös sulle kamuseni :D Oon viettänyt päiväni haukkuen kaikelle mahdollisella ja mahdotomalle sekä leikkinyt hurjan paljon :)Äiskäänki vähä kyllästyin ku se vaan katto jotain tv:tä ni minäpä poika päätin odotella iskää ylitöistä ihan oven edessä :D (äiskä: niin marttyyrina istuit selkä äitiin päin)
Mut on se vaan hyvä että meille koirillekkin on oma päivä, koskahan ne vaan älyäis keksiä kansainvälisen mopsisien päivän ???!!??
T:Nemo

Pojat said...

Terve terve kamuli ja kimulit.

Mulla tää loppu "koiranpäivä" suju ihan mallikkaasti. Oltiin äiskän kaa lenkillä ja sinne tien pientareille oli levitetty uutta MULTAA. Heti ku äiskän silmä vältti arvatkaas kuka siel oli peuhaamassa? No, äiskä ei oikein hommasta tainnu tykätä ja kotiin ku päästiin, jouduin iha hirveeseen nenävekki putsaus operaatioon.

Ja typsyt hei, laittakaas ny se palvelija siel ruotuun. Märällä nurtsilla ei kerta kaikkiaan voi kävellä, yök!!!

Ja Kansainvälinen Mopsien päivä on saatava!!! Voitais vaiks nimetä "Happy Pugs Day".

Albert said...

Voi Fonzie kamu, oot sää onnekas kun sun Äiskäs muistaa koirapäivät, mun nimpparit (wäh kiitokset muistamisesta kamulle ja tytsyille. Äippä hävetköön kun ei viiti kalenteeriinsa koskaan katsoa....wäh !) ja kaikkee, ei toi taliaivo äippä muista eikä tiedä mistään mitään.. onneksi kamu ja rosedalen tytsyt muistuttaa :D.

Joo - K.V moppepäivä saatava.. sit notkuu kaikki paikat possunkorvia ja lihapullia - **moppekuolausta**. Sul se kamu noita ideoita niinku piisaa ! .. Sit vois joku heittää meiliä tolle luontoäidille, et toi sade loppuu jotta saadaan nurtsit kuivaksi. WÄH.

Pojat said...

Jee Albert, sade loppukoon just ny tai mä en lähe lenkille, et silleen. Mä yritän kehittää jonku sadetanssin vastatanssin, et eiköhä toi vuodatus tuol taivaalt saada loppuun, ainaski mä toivon niin (äiskä: ja mä kans).