Sunday, April 15, 2007

Elämä se on kuin silkkiä vaan

Hepskeikkaa Kamuliinit. Tulin tos just mätsäilemästä ja täytyy kyl turista, et on sit niin viimesen päälle upee ilma. Meit oli tuol Vantaan mätseis aika monta Mopsia. Kolmen nimee en tullu udelleeks, mut Mörökölli ja Uskomaton Usko siel ainaski oli. Et terkkui vaan teille kamut.

Tää ny oli taas niit mätsei, mis toi iskä ja äiskä ei jaksanu loppuun asti olla. Mä tulin parikilpailus hienosti punaseks, mut sit noi hömelöt päätti lähtee kotiin, ku ois ainaski kolme tuntii viel menny, ennen sitä ryhmäkilpailuu. No jos mä ny ihan rehellinen oon, ni kyl mäki olin jo ihan valmis lähtee, ku oltiin me siel jo tohon parikilpailuun mennes ainaski kolme tuntii aikaa kulutettu. Mun luokaski oli noin 120 hauvelii, et iltahan se olis tullu ennen ku sielt ois kotiin päässy.

Mä en oikeen tie, et onks must tullu joku niinku julkkis, ku ton äiskän kaa käytiin siel mätsis sellases myyntikojus, ni ne alko siel puhuu Sylvist ja Sohvista. Mä tietys heti turisin, et ne on mun kamui ja sit ne katto mua vähän aikaa ja tokas, et oot sä SE Fonzie. Mä niille, et totta kai, etteks te ny huomaa. Huh, huh, kyl on tää julkimon elo sit rankkaa. Missään ei sit saa olla, ettei joku tunnistais.

Mut kivaa oli ja ny väsyttää niin maan vietävästi, et eiku Aa tuutilullaa, antaa unen tulla...

4 comments:

Anonymous said...

Ai sä törmäsit meiän eläinkaupan tätsöihin :) Ne on TOSI ihania!!!!

Me oltiin viettämässä kaunista päivää Hämeenlinnassa Mirkan, Pellen ja Omarin kanssa. Sylvi pentujen punanen ja 10 parhaan joukkoon, Sohvin pienten sininen ja Omar pienten sininen 10 parhaan joukkoon.

Pojat said...

Ahaa, teki ootte mätsäillee. Me ku niin kauheesti ootettiin teit ton Vantaalle. Ja ne oli oikeest ihanii, niin ne tätsöt siis...

Albert said...

Oioioi.. sul siis alkanut julkimon elämä - WAU..Annathan sä nimmareita.. tai siis "tassureita" ;)

Pojat said...

No tottaha toki. Sä Albert saat oikeen sellase kunnon signeerauksen vai mikä se ny onkaan. Mä alan just ny verryttelee näit tassui, et saadaan kunnon jälki aikaseks.