Saturday, April 14, 2007

Kavereita Onko Heitä?

Se on ny sitte taas niinku lauantai, et Tere vaan. Mä oon aina sillon tällön turissu teille noist mun ”väärän rotusist” kamuist, ku tääl meil päin ei meitä "oikeen rotusii" Mopsukoita pahemmin oo tarjolla. No ny on sit ekaks vuoros sellane Tv:stä tuttu tapaus ku Sulo, elikäs rotujutskaltaan joku Westie tai jotain sinne päin ja sit se tykkää vissiin tost Cesar muonast (äiskä: Fonzie, ei tää Sulo siin TV mainoksessa kyllä oo, vaan joku samannäkoinen).

Tää Sulo Kamu on aika ärhäkkä pakkaus. Ikää sil ei oo ku vaivaset 9 kuukautta, mut silti se murisee jo ku mies. Ei se siis mulle murise, ku ollaan pienest pitäen tunnutettu, vaan noille toisille uroksille. Välillä me pidetään yhes oikeen sellaset murinatalkoot, jos joku uros sattuu uskaltaa meen tontille tassuttelee.

Me tavataan Sulon kans aika usein ja vaikka mä oonki ronkeli noitten mun leikkikaverien suhteen, ni kyl mä Sulon kaa välillä pienet tyypit otan ja pyörin sit sellast ympyrää, et siin on hihnat moneen kertaan solmussa. Äiskäki ain nauraa, et siin on oikeen mustaa valkosella, ku me Sulon kans temmelletään. Sulolla on muute iha oikee asenne mua kohtaan. Aina ku se näkee mun tulevan, ni kiltisti se lyö ittensä maahan ihan niinku tälläsen vanhemman arvokkaan herrasmiehen edessä pitääki.


Mut ei ny sulostella ton enempää, ettei iha sulosiks muututa (äiskä: mut sähän oot sulonen). Olin mä muute tänään sen mun toisen kamunki, Zooginin, kaa. Zuku täyttää pian 5 kuukautta ja me käytiin tos yhel nurtsialueella vähä niinku treenaamassa tollast kehänäyttelemist. Niin, ja kokeiltiin me vähä pöytääki. Mennään nimittäin yhessä tos toukokuun alus yhteen mätsäriin, ni pitihä mun Zukulle näyttää, mitä siel niinku pitää tehä, seku ei viel niit kaikkii hurmauskikkoi oikeen hallitte. Ja kuvastaha ny sit selväst näkee miten "upee" pöytäasento mulla taas kerran on. On siin niinku kaikki kohallaan ;). Mut hyvin toi kehähommeli Zukulta suju, mitä ny vähän villi oli, mut niin kai se tollasten lasten pitää ollaki. Ja vaiks ei ny iha näytelmäkelposii oltaskaan, ni eiks se niin oo, et harjottelu tekee niinku sellasen mestarin?

Niin ja sit, ku tultiin treenaamasta, ni nähtiin Eetu. Se on kans pentu ja noutaa kultaa. Ei oo vaan mulle viel sitä kultaa tuonu, höh! Mut Eetu on ihan kiva, vaiks onki vähä iso ja tykkää muute kivistä viel enemmän ku mä. Se vaan on pikkasen mustis, ku haluis vallottaa kaikki sylit itelleen ja se ku ei sit kertakaikkiaan vetele, ku eihän se mikään sylikoira oo.

Mä aattelin huomenna lähtee, siis iskän ja äskän kaa tietty, vähä niinku mätsäilee ton Vantaalle, et ei voi turista, et ois niinku tylsä viikonloppu. Mut turisen sit huomenna, millast siel mätseis oli ja keitä mä siel treffasin, et huomisiin kaverit...

5 comments:

Albert said...

VOI IIIIIH JA WÄH kun sulla on PALJON kamuja !!!! Ihan mielettömän näkösii tyyppejä !! On sul kyl siel Epsoossa Jamesi zäpinää.. onx noi sellasii agentti kavereita ? Wääääääh... :D

Albert said...

ps. Äippä mennyt mainoksen halpaan jo noin 3 kertaa ja tarjonnut mulle sitä "Ceessari" ruokaa. Määä eeen tykkää. On yritetty kastikkeessa ja hyytelössä ja ties sun vaikka mitä. Mä tuhasen ja aivastan ja sanon yök. Ei kaikesta voi tykätä vaikka äippä kuinka tykkäis mainoksesta **moponaurua**

Pojat said...

Jep Albert, mä oon noitten väärän rotusten kaa iha niinku salanen agentti. Tosin ei kyl viel olla saatu mitään kunnon MoneyPenny keikkaa ;), Pöh!

Ja jos sä et noist Ceessareist oikeen piittaa, ni laita vaan tulee mulle, ni kyl mä syön, hyytelöineen päivineen...

Anonymous said...

Ihanaa kuulla Albert ettet säkään tykkää siit purkkipöpöröstä...Sylvikin inhoo sitä, oon pari kertaa antanu hätävarana sitä ja kattoo nenänvartta pitkin, et oikeestiko kuvittelet mun syövän tota moskaa. Tosin Sohvi on oikeen jätemylly ja sinne uppoo ku vettä vaan...

Onpas sulla Fonzie todellinen kirjo vääränrotusia kavereita!

Pojat said...

Hih, Hih, pian must varmaan tulee sellane "sekarotune" Mopsi... Ja oikeest, se Cesar on iha hyvvää, Nam, Nam...