Sunday, April 01, 2007

Trulli Ilman Johtolankaa

Hoh, Hoijaa... Taas tota äiskää lapsettaa, mitä mä oikeen teen sen kaa, auttakaa mua... Mä muute oikeest luulen, et sil ei oo ollu lapsena mitään kivaa, ja ny se sit niinku "kostaa" sen kaiken mulle. Nytki se puki mut joksiki Trulliks, Huh, Huh. Siin vaihees mä kyl turisin, et ei kuules äiskä vetele, ku se oli meikkipussiinsa hakemas. Mun karvoi ei sit niil mönjillä töhritä. No, paremmin mua sitte vilkastuaan, äiskäki tuli siihe tulokseen, et kyl mä iha riittäväst trullii muistutan ilman sotamaalaustaki. Hei oikeesti, aika karsee toi huivi, eiks vaan? Oon iha niinku Noita-akka, vaiks ollaan kyl äiskän kaa niinku sovittu, et se hoitaa täs huushollis noi noitumisjutskat (äiskä hei, älä ny viitti sitä luutaas piilotella. Kyl kaikki tietää, et sä oot varsinaine Matami Mimmi).

Ai niin, mä muute vähä sit kans niinku aprillasin tota iskää ja äiskää. Turisin niil, et Ny Mä Suutun ja Mustaks Muutun (äiskä: miten niin muutut? Haloo pahvi, sähän oot jo musta). Ja ku ei toi tehonnu, ni sit mä päätin ruveta niinku patsaaks patsaitten rinnalle. Arvatkaas kuka ei kuulu joukkoon... Sit viel turisin, et "Aprillii, Aprillii, syö sillii, juo kuravettä päälle" (äiskä: juu, juu, patsaita äiskän ootte kaikki, ootte kaikki...).


Sorry, muute, jos mä oon vähä niinku apeen näköne nois kuvis, mut se johtuu siit, et mul on vähä niinku suru puseros tai oikeemminki turkis täl hetkel. Tigru ja limapallo on ny sit vissiin lähtenee autuaammille laitumille, ku mä en löydä niit mistään. Kaikki paikat oon penkonu iha suurennuslasin kans, mut ei löydy, ni ei löydy. Mul ei oo minkäänlais johtolankaa, mist niit pitäis ettii. Hajunki perusteel oon niit koittanu metsästää, mut ei merkkiäkään.Tää on iha kauhee katastrooffi (äiskä: ei onneks oo hajuja, Yes. Vihdoinkin se niitten haisunäätöjen hävitys onnistu, kun ne oli siinä kunnossa, et ei ees neulomiset enää auttaneet). Mul oli just meneillään sellane hyvä lanteidennotkistuskausi, ni ei oo ny enää niinku partnerii siihenkä huviin, löytyskö jostain vapaaehtosii? Tälleen siin sit käy, ku silmänsä hetkeks ummistaa. Tän jälkeen mä en kyl sit uskalla enää ees nukkuu, ku sellasta koiranunta. Pitääks mun ny vaan luovuttaa ja koeajaa toi uus pallo ja uus Tigru niinku sisään. Ei ne kyl voi koskaan korvata niit vanhoi, Nyyh... Elämä se on joskus kyl kovaa. Onneks toi Jenna ja Liisa tuli niinku mua vähä virpoo ja jeesaa, et ei kai täs sit auta muuta ku pärjätä. "Virvon varvon vitsallani tuoreeks terveeks... " ja silleen... Vähä ees oloo ja eloo, toi kyl niinku helpotti.

Mut kai se aika parantaa haavat ja pitkä aika murtuneen sydämen. Pitäkääs te huoli pehmoistanne, kamuliinit. Turinaterkuin Murheellisten Murinoiden Fontero, Nyyyhhh...

4 comments:

Albert said...

Äippä nauraa hohotti kippurassa ja solmussa, kovaan ja pitkään ja hartaasti kun näki kamu sun trulli-noita kuvas.. siis WÄH mikä epeli sä oot (Äippä nauraa tos vieläkin.. se on ihan seko.. WUH BUH.

.. voihan WÄH, niinkö sun lelut joutu sit moppeleujen taivaaseen.. yyyhh.. miten tunteentonta. Sit ku susta tulle se moppepressa niin kiellät tollaset tempaukset. Hyvää aprillipäivää - WÄH !

Pojat said...

Jestapa Jepulis Albert Kamuli. Toi mun äiskä on kyl iha pöhkö. Aattele ny, et jotain huivii mun päähän alkaa laittaa. Pidä sä pintas, et tollasii hömpötyksii ei sit saa sallii.

Ja ne lelut. Mä koitan päästä täst yli iha niinku kunnon Mopsi konsanaan. Kattellaan onnistuuks. Ja sit ku mä oon residentti, ni kyl mä äiskäni saan niinku aisoihin, ainaski mä luulen niin...

Anonymous said...

Mitä-mitä?? Missäs tollasia istuvia mustia mopsipatsaita myydään?? Tulisitko Fonzie patsastelee tohon meiän hyllyn kulmalle? :) Sähän oot noita-asussa, kun Sohvero taannoin Mirkan avustuksella!

Pojat said...

Voisinha mä teilläki patsastella, mut luulen kyl, et Sylmin kaa ois niin kivaa, et patsastelut saattas niinku unohtuu.

Ja toi noitahommeli. Mä muute noidun pian ton äiskän ellei se jätä mun jalosukuista päätäni rauhaan, Niih...