Friday, March 23, 2007

Manse on my mind

Mä lähden Manseen syömään makkaraa... Ei vaiska, kyl mä huomen lähen sinne iha niinku näyttelee, mut tottahan toki mulle ain yhet Tapolatki tekis terää (äiskä: ja äiskälle rauhottavat, kiitos). Mul on jo valmiina sellane kikka kakkonen, et jos ei tuu mainetta ja kunniaa siel näytelmissä, ni sit mä etin tassuihini sen Mervin ja NykäsMasan ja lähen niitte kans kartsalle rilluttelee. On ainaki sitte kuuluisuus taattu, ku takuulla päästäs noihi lööppeihin. Mut kyl mä sen verran mun mainet sit varjelen, et en mihinkä kahinoihin enkä perheriitoihin ala itteeni sotkee. Siit ku ei kuiteska hyvää seurais, vai mitä? (äiskä: joo, häkkituomio odotettavissa, jos tollasesta kiinni jäisit)

Täl kertaa mä sit päätin todellaki hoidella nää valmistelevat toimenpiteet tota näytelmää varte iha niinku ite, ku ei tohon äiskään voi oikeesti täs jutskas luottaa. Unohtiha se viimeks sielt Turkkusen reissulta sen kameranki kotiin, et paras vaan ite ottaa ohjat omiin tassuihin, ni sit on varmast kaikki tarvittava mukana, vaiks esimerkiks sellane iso iso namipussi. Tollaset häkkihommelit ja muut rajottavat tekijät, voidaan kyl sit vaiks unohtaa kotiin, ku mä oon mielummin tällänen vapaamielinen nuorimies (äiskä: tätä se vapaakasvatus sit teettää).

No, yks jännitysmomentti täs hommas kyl on, et miten toi äiskä taas saa koottuu ittensä niinku sellaseen näytelmäkondikseen. Vähä mua niinku pelottaa, et se siel kehäs töppäilee jotain tosi tyhmää ja mä saan sit hävetä silmät päästäni sen toilailuita. Mut on se tietty hyvä, et sit ainaski muil on hauskaa. Pitää vaan turista et "Hei Babies, Dog Show Must Go On…" (äiskä: minkä mä sille voin, et mua jännittää niin maan perusteellisesti, et saattaa niitä kömmähdyksiä sit sattua)

Mut ny on kyl parast lähtee taas vähäks aikaa sellasil komistusunille (miten komeeks mä viel tuunka, ku aika usein noit torkkuja tulee otettuu), ku huomen on kuiteski tulos pitkä ja raskas päivä. Toivottavasti siel Manses ois sit kivoi Mopsimisui, joitten kans vois vaihdella noita turinoita nääs. Mut turistaan sit huomenna lisää, miten siel Mansessa oikeen meni, et se on ny sit niinku Moro, Moro…

2 comments:

Anonymous said...

Huomenissa sitte nähään! Pakkasin juurilaukkuun sen vaaliavustuksen, en usko että sinua haittaa vaikka saat sen tälleen vaalien jälkeen :)

Pojat said...

Ei haittaa, ei haittaa... Kaikki avustukset on aina niinku tervetulleit, Nam, Nam, Kiitos, Kiitos... (Ja muute mitkä vaalit? Mullaki alkaa vähä niinku pätkii, ku se edustuspaikka ei sit niinku irronnukka.)

Näkisit muute äiskän, se on iha Seko!!! Käytiin tänään treenaa huomist varte ja ei voi muuta turist, et ei tost äiskäst kyl oo mihinkään. Mut nähdään huomenna. Saadaan ainaki makiat naurut, jos ei muuta ;)