Monday, March 05, 2007

Tanssii Fonzien kanssa

Oh, baby, baby, baby, ota kii mä vien…. Arvasitte varmaan, et mä oon, yllätys, yllätys, taas töllöttäny tota toosaa. Siel ne muka tanssii tähtien kans ja mua ei oo olleska kutsuttu mukaan, no eivätpä tie mitä ovat menettänee. Äiskä kyl sano, et en mä olisi voinu tohon kisaan osallistuakaan, ku mul on joku vaalikaranteeni. Tollasta mä en ees aattellu, ku ehdokkaas ryhdyin. No onneks mul on niin nasta äiskä, et se sit järkkäs mulle omat tanssiaiset. Vihjasin äiskälle, et ois se vielä voinu niinku oikein pukeutua tällasen tilaisuuden mukasesti, mut äiskä vaan jotain mutisi, et ei se ny voi iltapukuu päälle laittaa, ku se on niinku kutistunu tuol sen kaapissa. On sillä kumma kaappi, vai mitä? Pitääki muistaa, et siihen kaappiin ei sit kannata mennä piiloon.

Nää meen tanssikuviot ei kyl sit noudata mitään koiratanssisysteemejä, vaan se oon mie joka vie ja äiskä se joka vikisee, et silleen. Äiskä se tohon kyl tokas, et se oon kyl mä, joka välil on niin vietävis että. No, ekaks me sit vedettiin iha silleen tassu kädes, käsi tassus tyylil ja täytyy turista, et kyl mä oon aika parkettien partaveitsi. Iha ku ois uus Travolta syntyny. Äiskä se sit halus tietty vähä lähempääki kontaktii ja vedettiin me siin sit pari sellast hidasta poski poskee vasten ballaadiiki. Tol äiskäl kyl ois vähä hiomista nois askelkuvioissa, ku se mennä koikkelehti pitkin lattiaa miten sattui. Mä kyl koitin pitää sitä kuosissa, mut aika huonolla menestyksel.

No, eiköhä se täst ura urkene (jos ei niinku noi edustajan hommat tärppää) ja mulleki satele kutsui jos jonkin moisiin tanssijutskiin. Kyllä se äiskän hymy viel hyytyy, ku meikäläine se menee ja tanssahtelee pitkin maailman estradeja. Ja voi sitä ihailijoiden määrää. Äiskä, voisit sä sit hoidella ton mun fanipostin, jookos? (äiskä: totta kai kullanmuru). Mä voisinki tehä tost äiskäst mun managerin, ku sil itellä ei oo kyl mitään mahiksia päästä muuten noihin jutskiin mukaan. Mun on varmaan kyl parast hommata itelleni sopiva personal traineri (ei äiskä, sä et siihen hommaan kyl sovellu, sorry vaan), ettei niinku pääse noi lihakset kangistuu.
Mut ootellaan ny ekaks miten mun nois vaaleis käy, et siihen asti rokaten ja rollaten tanssii Fonzie häntä kieppuen...

************************************************
Äiskä kommentoi: Fonzie sai tänään postia oikein Edustusavustajan toimistosta. Sylvi se lähetti parit ennakkoäänet Fonterolle. On siinä postipojalla varmaa tullu pissit housuun, kun on kuoren käteensä saanut. Kiitos Sylmi, sä oot BEST...




6 comments:

Anonymous said...

Mähän laitoin ennen viikonloppua sulle jo tietoo, et ääniä on tulossa :) HI-HII pidit sitä kummiski vitsinä!!! Tais teiän postinlajittelijalla olla ne pissit melkeen housussa, eikä postinjakajalla. Kai oon ees kehityskelponen avustajaksi?

Terkuin,
Sylmiili

Pojat said...

Hih, hih, jokena tieteski. Pääsit ny niinku vähä mua huijaa...

Joo, kyl siel postis ois varmaan ollu vaipoille kysyntää. Iskäki oli meinannu takapuolelleen lentää, ku postilaatikosta löysi ton kirjeen. No, onneks sentään pysy pystys, ettei katkonu noit vanhuuden haurastamia luitaan ;).

Kyl sä Symppy muuten oot aikamoine Epeli. En olis voinu parempaa avustajaa sit kyl valita...

Albert said...

Voi bojjat ! Mikä parkettien partaveitsi - Marco Bjuris voi heittää itsensä seinään kun Fonzie kamu astuu lavalle :D

WAU, äänet alkaa jo tippua postiluukusta - JEE. Meille moppenaamoille on tulossa oikeutta täs maailmassa. Kiitos Fonzie.
"Nimim: Dieetit rangaistavaksi teoksi"

Pojat said...

Hei Albert, mä tiesin, et ainakin sä ymmärrät "hyvän" päälle, elikäs dieetit pannaan. Ois muute syytä saada vähä äkkii lainvoimane päätös tost jutskast, ku mä kuulin, et äiskä mutisi jotain mun linjojen vaalimisest. Ja seku ei voi tietää mitään "hyvää"...

Anonymous said...

Hienoa Fonzie! Sähän suorastaan loistavasti toteutat tota meidän kennelin perusajatusta: Iloisia mopseja joidenka elämä sujuu kuin tanssien. Että annas vaan pistellä jittebugia muille malliksi. Met harjootellaan peräs!
terv. Äippäliini

Pojat said...

Heipparallaa Äippäliini,

Toiha oli loistava idea. Miksen mä heti sitä hokannu (varmaan siks, et olis tainu olla vähä liian vauhdikast menoo toi jitterbug tol äiskäl). Tost tuleeki sit mun bruvuurinumero, ku mä lähen tota maailmaa vallottaa, iha jo ristimänimenki vuoks ;). Ei muuta ku harjootellaan...

Terkuin Poikasi "TouhuTaneli" Fonzie