Sunday, February 04, 2007

Moporallii

Kukkuluuruu, mitäs kuuluu??? Mul on kuulkaas ollu niin aktiivinen viikonloppu, et jätän sen taktikointijutskan ens viikolle, ku näin verekseltään aion turista tästä päivästä. Lauantaina mä kävin tsiikaa Zukulakua (äiskä: Zooginia, siitäkin lisää myöhemmin, kun ei tainut kuulua ihan tähän päivään) iha niinku livenä ja tänään mä olin moporalleissa.

Joku mukamas viisas on joskus turissu, et toiset tykkää äiteestä ja toiset tyttärestä, mut mä sit kyl tykkäsin molemmista, vaiks se Sylvi tais kyl tänään olla se ykkönen (sorry, Aatu ja muut). Siis, mä kävin tänään Annen Sylvii ja Sohvii katsastamassa ja Albert kamuu kans. Voi Pyhä Sylvi, ku on lyylillä tyylii. Jo jää Espanjattaret kakkoseks Sylvin tempperamentin rinnalla.

Sylvil, Albertilla ja mulla oli muute tänään synttärit ja Anne oli pannu oikein parastaan. Oli kakkuu ja pasteijaa ja ihka hienon lahjanki sain, voi herttileijaa sentään, kiitos ja kumarrus Anne. By the way, Albertille mä, näin vanhemman mopsiherran oikeudella, opetin sellasen kivan lanneliikejutskan (äiskä: Fonzie!!! K18).

Sit ku meen oli aika lähtee takasi kotia, ni mähän en ois halunnu lähtee sit millään. Laitoin parkkiksella koko mopsiluontoni peliin ja väkisin oisin vaan menny takasi. Ei siin sit auttanu muu, ku äiskän kantaa mut autoon.

Mut eiks se niin oo, et yks kuva (vaikka oiski iskän tai äiskän ottama) kertoo enemmän ku tuhat turinaa, joten täs näit ois...









Kylälook! Näin vielä kotoa lähtiessä.



Onpas hemaseva...
Mä läähatän ja läkähdyn...
Kielimiehiä nääs...



Ja lisää haleja!!!










Photo by Anne: Kyl on mahoton kieli...




Kotona taas, KROOH, KROOH...

7 comments:

Anonymous said...

Moikka Fonzie

Kiva kun kävit ja tavataan toistekkin. Oli meillä sentään ylikivaa yhessä. Niin ja viel onnee 19 kk poitsulle!

T:ässät ;)

Albert said...

Huhhuh - oli tosi kivaa - ja nyt kun olen henkkoht. tavannut Fonzie kamun, niin voineen todeta veljen suulla, että saa se siskoa kosiskella.. oli aika rajua lempeä **moponaurua**. Onnea myös minulta 19 kk päivänä ! Tehdään ulkoilman reffit tässä joku päivä, jookosta kookosta !!

Pojat said...

Voi Sylvi sua kaipaan, niin kauheesti kaipaan...Äiskä kommentoi: on pojalla vissiin hormoonit sekasi, kun ei meinannu syödä ilta ruokaansakaan. Mut eiköhän se taas palaa maan pinnalle. Ihan aikuisten oikeesti, lähdetään joku kerta koirapuistoon. Vaikka mulla ei sitä korttii ookaan, ni me ollaan Fonzien kanssa tosi hyvii bussiasiakkaita :D

Anonymous said...

Heippa poikaseni!
Teillä tais olla tosi hauskat moporallit. Olen pahoillani, etten päässyt sua moikkaan kun täällä käväsitte. Äippä oli Tessin kanssa naimareissulla...saas näkee, että tuleeko niitä siskonlapsia.
Kiitos, suurkiitos, siitä ihanan ihanasta villanutusta, jonka kävit tuomassa. Se on kyllä tosi upee ja kunhan saadaan siitä kuvan mun päällä, niin laitetaan tuleen.
Hyviä jatkoja. toivoopi Äiti

Pojat said...

Heippa Nuppu äiti,

Mäki oottelen niitä serkkuja vai oisko ne kummiskin mun veli- tai siskopuolia? Mulla oli kyl niin hauskaa eilen, et oksat pois... Kyl ne vaan on aika epeleitä, noi Sohvi, Sylvi ja Albert...

Anonymous said...

Heippa Fonzie!

Täällä mummu. Älä nyt vanhaa ihan nauruun tukehduta. On sitten niin mahtavat kirjoitukset ja kuvat.
Olisimpa kärpänen, että pääsisin kurkkimaan salaa touhujasi. Mutta kun mummu on nyt s-r mummu eikä s-k
niin kuin kärpänen. se siitä

Pojat said...

Heippa s-r Mummu, mä koitan jatkossa olla varovaisempi (tai sit en), siis ton naurattamisen suhteen. Mut jos ny käy niin ikävästi, et meinaisit tukehtua, niin laita vaan viestii tulee, ni mä tuun sit viivana antaa tekohengitystä, ja se se on sit varma....