Friday, February 16, 2007

Äiskä sä oot Ässä

Huu, huu, täällä huhuilee Herra Huu tai pikemminki uus NettiGuru Fonzie. No nyt on sit vihdost viimein sitä tuliterää rautaa tassujen alla. Voi elämän kevät sentään, ku on makee laite. Meil on äiskän kaa niinku pikku taistelu siit, kumpi täl koneella oikeen saa olla. Tosin, se taistelu on äkkii taisteltu, ku mä en sit väisty tuumaakaan, ku oon itteni tän härvelin eteen saanu aseteltua.

Mä muute olin sit eka, joka ton härvelin kans teki tuttavuutta. Heti ku se tuotiin tohon lattialle, ni mä olin niiku iha sutena eiku mopsina sen kimpus
repimäs noit pakkausmatskuja veke. Oli nähkääs vähä kiire nähdä, mitä sielt ny oikeen sit ilmestyy. Pitäähän sitä varmistaa, ettei vaan oo taas tullu niinku huijatuks. Hih, hih, vähä meinas iskän ja äiskän pinna kiristyy, ku mä en ois millään antanu niitte tulla mua auttaa näis esivalmisteluis.

Äiskäl mun on ny kyl pakko esittää sellane nöyrä anteekspyyntö (äiskä kulta, mä perun kaikki pahat turinani sun tietsikkataidoistas). Se nähkääs teki sen. Äiskä siis sai iha ite tän uuden masiinan hyrrää, Bravoo äiskä, sä oot Ässä. Menihä siin aikaa ja tupakkaa ja aikas paljon leiju ilmas salamoita ja sellasii ärräpäitä, mitä mä en kuulemma saa toistaa. Mä olisin kyl avittanu äiskää nois asennushommeleissaki, mut iskä sano, et meen miesten on paras poistuu niinku takavasemmalle, ku saattaa olla, et meil syttyy joku maailmansota, jos tota äiskää menee niinku liikaa opastaa. Mut kuiteski, loppu hyvin, kaikki hyvin. No, on täs tietty kyl yks huono puoliki. Mähän olin lyöny niinku vetoo äiskän kaa täst asennushommelista ja ny mä sit hävisin iha kuus nolla, mut toivottavasti äiskä ei muista enää koko jutskaa (äiskä: Muute Fonzie hei, sähän hävisit sen vedon. Se on sitten kaksi kuukautta ilman viikkorahoja). No, ei aina voi voittaa, Nyyh…

Mähän sitä vanhaa vempelettä haukuin (Hau, hau…) niinku hitaaks, et osa noist turinoista ehti kadota tonne bittiavaruuteen. Ny ei sit sitä ongelmaa enää oo. Tää uus media center tai mikä lie tää ny sit onkaa, on kuulkaas niin upee ja nopee, et ei meinaa tassut vauhdis näppiksel pysyy. Sit täs on viel mukana vaiks minkäslaist ohjelmaa ja pelii. Äiskä kyl varotteli noitte pelien vaarallisuudesta, et niihin voi vaiks jäädä silleen koukkuun. On kuulemma mun ystäväpiirist jotain sellasta huhuu kuulunu ;). Joo, ja sit täs on viel sellane integroitu (ton sanan äiskä kävi mul tavaamassa) webbikameraki. Siit äiskä sano, et stop tykkänään pojuseni. Sinä se sit pidät tassut irti siitä kamerasta. Ei kuulemma uskalla ottaa riskii, et mä kaikelle maailmalle oikein livenä esittelisin tätä meen privaattilämää. Höh, enhän mä ny äiskä sellasta tekisi (äiskä: jaa et vai, minkähän takia mä en oikeen usko sua?)

Ny mä kyl lopetan tält erää nää turinat ja alan tutkii, mitäs kaikkee tää peltihirviö oikeen on syöny (ei, en mä aio mitään ruumiinavaust tehdä, ainaska vielä). Äiskä näyttää just juonivan tuol jotain mun pään menoks, et pääsis ite tähä pallille, joten pitää ruveta niiku puolustusasemiin. Ei muuta ku tassut hyökkäysasentoon ja bye, bye…

3 comments:

Anonymous said...

ONNEA uudesta teho masiinasta! Tää kevät tuntuu olevan tällästä uusuitumisen aikaa, kuulin jotain Oulun suunnalta mopsipiireitä, että uusi masiina on tulilla ;)

Meillä on tänään sellanen harjottelupäivä ens sunnuntaita varten. Lähdetään Mirkan ja sen poikien kanssa mätsiin ja sen jälkeen palkitaan itsemme kunnon pihveillä, siis kaikki nelijalkaset ja kaksijalkaset,tytöt ja pojat..

Päästähän äiteekin välillä koneelle, mutta taklaa pois, jos liikaa rupee pelailemaan, HIH!

Pojat said...

Hellurei, missäs niit mätsei on? On näköjääs jääny äiskältä TAAS jotain huomaamatta.

Anonymous said...

No se oli pikkasen pidemmällä, Sylvin iskän kulmilla Orimattilassa, pulinassa tilannetieto ;)