Monday, January 01, 2007

Sohvaperunako???


No joo, ei mun enään tänään pitänyt bloggailla, mutta nyt on pakko. Joku ihme tyyppi tuolla ulkona väitti, että MINÄ olen sohvaperuna. Vai sohvis, minähän olen SYLIPERUNA. Nimittäin, siitä päivästä asti, kun nämä minun pienet mopsitassuni saivat kaivatut ponnistusvoimat, olen poukkoillut aina Iskän tai Äiskän sylkkyyn. Ei niiden tarvi kuin peppu penkkiin laittaa, niin ah, siinä minä olen (äiskä käski vielä laittaa, että pieni peppu). Ei muuta kun mopsutellaan ja ootellaan mun synttäreitä.

4 comments:

raparperit said...

tieteskii sä bloggaat fonzie..älä ny hullujas höpötä ;)

Albert said...

On sulla kuule kamu niiiin nautinnollinen ilme komeila kasvoillasi, että wau !! Syliperuna, sohvaperuna, mattoperuna, sänkyperuna.. mitäpä tuolla väliä että mikä pottu: Me ainakin tiedämme miten elämästä nautitaan. Nih :))

Anonymous said...

Hyvää ja onnekasta uutta vuotta sinulle, syliperuna....äitiisi olet tainnut tulla tuossa asiassa.
Olen tosi ylpeä sinusta, poikaseni, kun noin taitavasti osaat bloggailla. Ei sitä ihan joka hemmo, eihän?
Terveisiä niille "puruluun pidikkeillekin".
Terveisin Nuppu ja porukat

ps. Tuulilta myös terveiset ja uuden vuoden toivotukset. Ovat Tuulinkin mielestä tosi hienot blogisivut.

Pojat said...

Heipparallaa kamut ja rakas Nuppu äiti. Tässä sitä taas ollaan valmiina juoksuttamaan henkilökuntaa. Ne on vähän päässeet laiskistumaan, kun ovat olleet lomalla. Mutta kyllä mä ne ruotuun pistän. Uskokaa vaan. Mulla on sellaset mopsikeinot, että ei ne voi mitään. Nyt pitää lähteä hakemaan osingot iskän avaamasta juustopaketista. Ei muuta kuin menox.